Is dit onder het zwembad? Want dat zal van mijn oom zijn
Onze vroegere gym (want mij vader is een 5 tal jaar gestopt) was in de vrijheidstrraat in oostende. Toch wel veel groter en 1 vd enige clubs die een monolift had
Als u een tijdje Pwoerlifting doet en een 80Kg in totaal opgaat (natuurlijk met zelfde matriaal)? dan is dit GEEN natuurlijke vooruitgang hoor

Wilt u het verschil tussen equiped en unequiped, dan ben ik akkoord.
Er zijn meer dan een 10-tal lifters in Belgie hoor ,dat kan ik u verzekeren

Idd er is meer dan 1 federatie ook, maar dat heb je ook in wielrennen alsook in de motorcross...
Ik ben akkoord, mochten ze allen de handen in elkaar steken en luisteren naar elkaar, zou het een fantastische federatie worden..
Echter ik vermoed dat al die voorzitters en secretarissern niet zomaar hun titel willen afstaan of hun snoepreisjes NIET niet betaald willen zien...
En dan zitten we nog met de gewichtheffers federaties, de federaties die oorspronkelijk gewichtheffen deden en eigenlijk het niet olympisch powerliften stiefmoederlijk behandelen...
Snapt u het plaatje

Allemaal niet evident natuurlijk
Dit zegt de media bv :
Inderdaad,nu ik heb intervieuws gedaan voor vele kranten, lokale tv zenders en 1 keertje vtm. Wat vragen ze altijd? Wat is powerlifting? Terwijl ze in de krant een halve pagina toeweiden als een voetballer bij wijze van spreken zijn grote teen heeft pijngedaan..
Het interesseert hun niet zoveel, kan 1 grote federatie (niet alleen op belgisch vlak) er verandering aanbrengen.
Misschien wel, ze gaan meer financiele kracht hebben en betere wedstrijden kunnen organiseren...
Hoe gaan ze die doping aanpakken, dat is mijn grote vraag?
Want dat moet efficient aangepakt worden! Je hebt nu ook athleten die de dag van de wedstrijd clean zijn, maar niet tijdens hun training...
Ik zal er eens naartoe gaan, bedankt
Wat houd me tegen, idd .
Maar ik zie het zeker nog zitten en weet dat ik er nog iets van kan maken