AndroidHealthClinic

Belgische powerlifting

Bezoekers in dit topic

Aan FRank mombert A NIETS van aantrekken Frank.Kleine mensen met een groot ego reageren zo.MAX385- realpower enz. opgejut door s.Loncke.Zij breken graag iemand af,en voelen zichzelf de max met veel echte power.In werkelijkheid komen ze nog niet ter hoogte van uw enkels.:)Het zijn de marginalen van de sport.


:lol:
 
Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/user/realpowerlifting#p/a/u/0/LyxR3qpyUBE

Lijkt me diep genoeg, nee kelly? Ik weet niet wie je bent of wat je wilt bereiken met je uitspraken maar ik weet wel dat je foute dingen zegt. S loncke zet max385 en realpower tegen mombert op? Hoe doet hij dat als realpower en s loncke dezelfde persoon zijn, zichzelf opzetten tegen iemand anders???
 
Stelletje keyboardwarriors hier weer djeez
 
:spam: ;)
 
Laatst bewerkt:
Aan de kleine mensen met een groot ego.uw afbraak en zever over een groot kampioen( 10 maal wereldkampioen !)raken onze koude kleren niet.wij weten beter.fotos -videos-krantverslagen-uitslagen van federaties,t.v. reportages van alle wedstrijden van FRANK BEVESTIGEN zijn wedstrijden en waarde.DOCH LATEN we nu eens zijn afbreker onder de loep nemen.
steve LONCKE STUURDE een e-mail naar frank?met een stuntelige uitleg over zijn eigen schorsing voor dopinggebruik,met als gevolg schorsing van 6 maanden plus 1 jaar.ZIJN UITLEG ,wist van niets,was onschuldig,dokters schuld enz.Dit zette steve loncke niet op het forum (te lezen voor iedereen)maar op een e-mail naar Frank(om zich te verschonen).Zoals door Loncke aangehaald ,over Franks vader gesproken met leugens.Bij LOncke is het spreekwoord van toepassing," zoals vader,zo zoon".Loncke senior werd
meermaals jaren geschorst voor laakbare overtredingen.Omtrent uw vlucht naar een Waalse club.Iedereen weet dat er indertijd bij de walen geen dopingtesten gebeurden.EN toch gepakt.Mijn advies, doeeens een wedstrijd mee bij de WDFPF-drugfree,zoals Frank en zie wat er gebeurt.Wanneer werd er van u een drugtest afgenomen?Worden de wedstrijden,waaraan u meedoet door uw bond of federatie vooraf aan de bevoegde instantie medegedeeld?Objectieve personen melden mij dat uw squatdiepte niet reglementair of diep genoeg is?D squatsuit met 6 of meer canvaslagen, en daaronder een briefs met evenveel lagen.Laten u niet toe de juiste diepte te halen.Hierna word u door de suit naar omhoog gekatapulteerd.Idem met de benchshirt in het borstduwen.,met katapulteren.E N NU KOMT HET ! In de deadliftdiscipline is er geen katapulteren te doen.Nu is het de powerlifter tegen het gewicht.DE TREKKRACHT omhoog word aangesproken,bij FRANK MOMBERT 335 kg met overschot!!!NIET voor niets gaat de leuze op wereld en andere kamioenschappen" The meet don't start,until the weight leaves the floor."Met het respect,dewelke u allemaal MAAR toekomt.






































































































+

Aangezien ik deze thread positief heb begonnen, zal ik met deze quote alles eindigen. vaarwel mensen

Stay positive in mind not in drugs
 
Back
Naar boven