Kijk spreek eens over doping en sluit positief af en de negative mensen komen boven

(Ivm Merchtemn, ik ben overtuigd dat er daar gewone mensen zitten die een beetje PL willen doen.
Indien dit verkeerd zou overkomen dan mag je dit niet zo opnemen)
Maar dat is het nadeel van een text bericht op een forum , iedereen leest het zoals hij het wil lezen soms.
Laster en zever over mijn uitslagen werken niet, ze zijn allemaal verdiend, en ik schuil me zelfs niet achter een fake naam.
Alle prestaties werden oprecht gedaan (meestal gefilmd) en zonder doping (van u toch ook?).
(Mijn excuses als ik een beetje teveel over doping praat , het is omdat ik geen medelijden heb met junkies. Sorry maar deze mensen zijn volgens mij het laagste wat er is)
Wel werden sommige mensen een beetje jaloers dat iemand in de gazet kwam die een beetje de sport wil promoten... "afgunst is de meest oprechte vorm van vleierij."
Meestal in je eigen streek, soms van degene dat je het niet zou van verwachten.
Spijtig dat dergelijke mentaliteit bestaat, de sport krijgt er een slechtere naam erbij, maar slimmer zijn sommige niet...
Misschien is dit Belgische powerlifting? wel dan is het triestig. Toch denk ik het niet!
Wat betreft die hoogstaande federatie waar u het over hebt, denk eens na waarom er andere zijn..
Ik heb er verschillende gezien en daar zou uw federatie wel iets van kunnen leren, en omgekeerd ook natuurlijk.
Als je prestaties wil vergelijken, vergelijk dan de drug free lifters met drug free lifters.
En er zijn veel drug free lifters vandaar mijn referentie naar de man in de straat...
Voor de mensen die dit zever lezen, niet opletten, de sport is mooier dan dit.
Train met je hart en ziel!
Ik stel voor dat we positief afsluiten , je weet wat ik bedoel 
[/QUOT
Ik heb getraind van 1979 tot 2007 gestart aan 75kg gestopt aan 89kg lichaamsgewicht !
Was voor mij ook een droom om 110kg te wegen hoe doen jullie dat toch?