philippezzz7
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom geen pronostiekje wat men zal doen met deze zaak! Als de aanmaker van het topic ons update van het verloop van deze zaak!
Ik denk verhoor en terug naar huis en deze zaak geseponeerd word ;-)
als er een boete van komt zal dat bedrag ervan door de rechtbank bepaald moeten worden dus dan zal hij eerst de gerechtelijke procesurenmoeten ondergaan doorverwezen worden etc...Hmwah, als ik zo hoor wat andere mensen hebben meegemaakt...
Ik gok op een verhoor, TS die toegeeft een fout gemaakt te hebben, en met een geldboete naar huis.

als er een boete van komt zal dat bedrag ervan door de rechtbank bepaald moeten worden dus dan zal hij eerst de gerechtelijke procesurenmoeten ondergaan doorverwezen worden etc...
Hoe dom ben je ook om aas uit turkije te bestellen... via nl zijn 10000 adressen en zonder controle en nog wel goedkoper dan turkijke
Maar goed zeggen dat jij dit nooit besteld hebt en pakket niet van jou is en zoals je aangeeft ben jij de perfecte student burger dus verder niks te vrezen...Als je eerlijk gaat zijn moet je bereid zijn om die minimaal 750 euro te betalen... of kans door ontkenning niks ... Ik wist het wel!

Ik heb hetzelfde aan de hand gehad.
Heel simpel:
1) Bestel NOOIT meer buiten de EU
2) Geef gewoon toe dat het van jou is
3) Wil je er een advocaat bij dan bel je naar de politie voor een herschikking van datum wnnr je advocaat kan.
4) Geef gewoon toe dat het je eerste keer is en dat je ze gekocht hebt via XXX website. Ze gaan je vragen wat je betaald hebt etc.
5) Zeg dat je het gewoon recreatief doet (ookal is het bezig en gebruik beiden verboden).
6) Zeg gewoon dat je je les geleerd hebt
Ze sturen dat op naar het parket. Ik vind het soieso al raar dat je geen huiszoeking gehad hebt (want dat was wel zo in mijn geval gebeurd)
Parket heeft 1 maand later een brief voor onmiddellijke inning van 250 euro opgestuurd. Betaald en opgelost.
Staat wel op m'n strafblad. Mss kan je een brief naar Prins Filip sturen
Je hebt IMO geen advocaat nodig, gewoon zeggen dat het je eerste keer is, je tegen de lamp bent gelopen en nooit meer zult doen of aan denken. Dat dit het niet waard is.
PS: Pas op voor je laptop/gsm/PC controle, ze wouden mijn laptop/pc meenemen, en mijn SIM kaart uit m'n GSM
Ja ik had geen ervaring met betrouwbare Nederlandse adressen dus deed ik wat research en kwam ik op een site terecht waar men ratings gaf en dan heb ik er daar maar één uitgekozen.
Verder ben ik slecht in liegen, ook al weet ik dat ik er misschien wel tien keer beter uitkom ga ik mijn kansen toch wagen om eerlijk te zijn. Zoals ik al zei heb ik nooit iets misdaan.
Er staat niets op mijn gsm of zo omdat ik al aangaf dat het voor eigen gebruik is, alsook niet op mijn laptop omdat ik die mails natuurlijk al enige tijd verwijderd heb want als mijn vriendin of iemand anders toevallig is op mijn laptop zou zitten en die mails inkeek...
Thuis heb ik natuurlijk niets liggen omdat dit de eerste keer was dat ik zoiets bestelde.
Vandaag nog gebeld voor eventueel juridisch advies in één van de justitiehuizen maar helaas kon daar dezelfde dag geen afspraak meer gemaakt worden, in dit opzicht vind ik het wel niet eerlijk dat ik geen kans heb gehad om juridisch advies te vragen.
Dat nu allemaal terzijde ga ik morgen gewoon afwachten wat er gebeurt en eerlijk antwoorden op de vragen die ze stellen.
Wish me luck
Of ze dat gaan doen, is een andere zaak. Denk niet dat ze al die moeite doen als je tot een minnelijke schikking kan komen. Misschien wel als je het blijft ontkennen, dat ze de zaak dan volledig gaan onderzoeken.Ik heb hetzelfde aan de hand gehad.
Heel simpel:
1) Bestel NOOIT meer buiten de EU
2) Geef gewoon toe dat het van jou is
3) Wil je er een advocaat bij dan bel je naar de politie voor een herschikking van datum wnnr je advocaat kan.
4) Geef gewoon toe dat het je eerste keer is en dat je ze gekocht hebt via XXX website. Ze gaan je vragen wat je betaald hebt etc.
5) Zeg dat je het gewoon recreatief doet (ookal is het bezig en gebruik beiden verboden).
6) Zeg gewoon dat je je les geleerd hebt
Ze sturen dat op naar het parket. Ik vind het soieso al raar dat je geen huiszoeking gehad hebt (want dat was wel zo in mijn geval gebeurd)
Parket heeft 1 maand later een brief voor onmiddellijke inning van 250 euro opgestuurd. Betaald en opgelost.
Staat wel op m'n strafblad. Mss kan je een brief naar Prins Filip sturen
Je hebt IMO geen advocaat nodig, gewoon zeggen dat het je eerste keer is, je tegen de lamp bent gelopen en nooit meer zult doen of aan denken. Dat dit het niet waard is.
PS: Pas op voor je laptop/gsm/PC controle, ze wouden mijn laptop/pc meenemen, en mijn SIM kaart uit m'n GSM
Zoals al eerder gezegd in dit topic, als ze willen kunnen ze verwijderde mails makkelijk terugvinden hoorOf ze dat gaan doen, is een andere zaak. Denk niet dat ze al die moeite doen als je tot een minnelijke schikking kan komen. Misschien wel als je het blijft ontkennen, dat ze de zaak dan volledig gaan onderzoeken.
Zal qua huiszoeking enzo wel hetzelfde liggen, als je ontkent zul je meer kans hebben dat ze thuis komen zoeken, gsm en laptop meenemen enzo..
Als het op je strafblad komt is natuurlijk wel een beetje zuur, zeker nu je nog student bent. Dan komt er denk ik iets in de zin van 'gebruiker van verboden middelen' en dan zullen potentiële werkgevers denken dat je middelen a la coke en hero gebruikt. Dat is toch wel iets heel anders dan AAS natuurlijk, voornamelijk ivm het vertrouwen in jou en het imago dat je opgeplakt krijgt.

Hallo iedereen
Zopas een brief gekregen waarin stond dat ik uitgenodigd was voor een verhoor op het politiebureau omtrent bezit van humane doping.
Ze hebben mijn pakketje onderschept en daarin zat genoeg voor 2 kuurtjes winstrol, verder niets. Heb besloten om dit toen online te bestelen omdat de prijs hier beduidend lager lag dan wat ze er elders voor vroeger.
Nu vraag ik mij af wat er gaat gebeuren? Mijn enige doel hiermee was om het recreatief te gebruiken maar gezien het nooit is aangekomen heb ik dus ook nooit gebruikt, mijn bloedwaardes zijn dus perfect clean alsook heb ik niks in huis liggen en dergelijke.
Zelf ben ik meerderjarig en student. Nooit in conflict gekomen met de politie of iets in die aard.
Hoe gaat de wet in België hierover? Had ergens gelezen dat er een boete van minstens 250 euro kwam + vermelding van druggebruiker op het strafblad. Maar aangezien ik die winstrol nooit heb aangekregen, dus nooit heb kunnen gebruiken, kan ik toch geen druggebruiker zijn?
Het enige juridische dat ik hier over vond was dat gebruik toegestaan is maar bezit/verkoop en dergelijke verboden was, aan wat moet ik mij dan verwachten?
Alvast bedankt voor extra informatie, want kan hier zelf namelijk weinig over terugvinden.
Je kan veroordeelt worden op basis vd drugswet en dopingdecreet in het slechtste geval. Normaal gezien zullen ze zich enkel op het dopingdecreet beroepen.
Het is hier echter maar een kleine inbreuk. Als je er afstand van doet, spijt betuigt en een blanco strafblad hebt zul je wel een minnelijke schikking krijgen. Dus geen strafblad.
Ik lees het net opnieuw. 2 kuurtjes winstrol is 4 potjes UG? Of heb je een hoop HG winstrol bestelt? Het gerecht denkt niet in kuurjes. Als je 20 pakjes hg winstrol hebt bestelt ga je kunnen voorkomen vrees ik.
Het zijn geen potjes maar kleine zakjes. In totaal zijn het er 16 met telkens 30 tabs van 10mg.
Zou dan uitkomen op 2 kuren van 6 weken.
Is dit veel voor in een pakketje?