Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.804
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Manmanman, m'n ogen rollen bijna m'n oogkassen uit. Wat een absurditeit. Zou me zoiets dus echt niet kunnen voorstellen in Nederland, maar dat het zo dicht naast de deur gebeurt in Belgie is zorgwekkend. Wat een misselijkmakende policy, potverdomme zeg. Heeft wat weg van een dictatuur dit.Na heel de shit getyped te hebben sluit ik m'n vester .. FML
@ TS -> Op mijn strafblad staat nu gebruik & bezit van stimulerende middelen.
Nadat het pakje gepakt was heb ik een huiszoeking gehad waar nog een paar spullen gevonden zijn.
Na de verklaring is het verder door het parket onderzocht en heb ik via onmiddellijke inning gewoon 250 euro betaald.
@ Tomcruise -> AAS & Peptides (Winstrol & HGH)
Zie hierboven .. maar urinecontrole niet .. Ik had soieso al toegegeven dat ik gebruikte.
Ze zeiden toen heel fijn.. gebruiken mag, maar in bezit zijn van mag niet.
Na betalen van de onmiddellijke inning en het terug aanvragen van mijn Portiers batch kreeg ik geen goedkeuring meer van Binnenlandse zaken. Mijn batch was geweigerd.
Ik heb 2800 euro betaald voor mijn portiersbatch en had een jaar in de les gezeten ervoor, was op dat moment actief bezig in een discotheek en ik kreeg GEEN verdere verlening van m'n batch.
Aangevochten met de advocaat. en ookal ben ik niet "veroordeeld" geweest, betekend dat niet dat het niet op mijn strafblad aanwezig is.
@ Bigcat
Na onderscheppen van de peptides hebben ze thuis AAS gevonden en naalden.
Was genoeg reden voor hun om verdere maatregelen te ondernemen zoals inbeslagname van de computers & papieren.
Geen idee waarom ze het niet gedaan hebben..