- Waardering
- 341
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 6%
De stomste fout die je kan maken. Pas op, ik heb respect voor politiediensten. Die gasten voeren ook hun werk maar gewoon uit, en ik kan me wel een aantal meldingen in een aantal plaatsen bedenken waar ik voor dat salaris echt niet heen zou trekken.
Zij ook niet hoor dat zie je waar ik woon bijna dagelijks. Is er een huiselijke ruzie dan staan ze er met 3 combis en 2 motards, maar als er ergens een gevecht, steekpartij of dergelijke aan de gang is, dan komen ze altijd uren later opdagen, met stom excuus als "we vonden het niet direct" (nota bene in het centrum van de stad waar je woont en werkt)
Maar zij hebben zich ook aan jouw rechten te houden. De meeste agenten zullen dit ook respecteren trouwens.
Idd, maar meeste doen het nauwelijks, net omdat, zoals je zegt, de Belgische burger gewoon bang is van de politie en ze overal mee laat wegkomen. Wat heb je hier al allemaal gezien in de laatste maanden ? Net nog 2 flikken die even een mooie dame arresteren en dan feestje bouwen met haar op commisariaat (en zou nog onbestraft zijn als die dame het niet gebruikt had om procedurefout af te dwingen, ze had 2.0 promille in haar bloed en is vrijgesproken), mensen die GAS-boetes krijgen voor smaad aan de politie voor het uiten van hun mening over de politie OP EEN ****ING INTERNETSITE, de lijst van dit soort gevallen wordt schier eindeloos. Was zelfs nog geen jaar geleden ergens reportage in Volt van reporters die een gevonden portefeuille kwamen afgeven en dan daags later de eigenaar erom zonden en de flikken recht in hun gezicht stonden te liegen dat er niemand die had binnengebracht. Portefeuille dus gewoon gestolen op het flikkenbureau. Er scheelt iets drastisch met de recrutering bij onze politiediensten want het zit er vol met sociopaten (en dat zijn dan nog degene die hun job half degelijk doen, zo lang ze niet moeten denken en stilstaan bij wat ze eigenlijk doen) en idioten met een gedachtenspanne van 5 minuten die het gevolg van hun acties niet kan inschatten.
Als mensen niet snappen dat met dopinggebruik/bezit de wet overtreden, kunnen ze er er beter vanaf blijven. Het is nu eenmaal strafbaar in België, punt. Je wordt behandeld als crimineel omdat het volgens het wetboek ook crimineel is. Kan je van vinden wat je wilt, het is gewoon zo. Handel ernaar of train natural.
Maar het zou niet zo mogen zijn. Je hebt nooit het gevoel als je serieus met iets bezig bent, het te begrijpen, het gezond te doen, je in een levensstijl te verbeteren, dat je daarvoor afgestraft gaat worden, in meeste gevallen erger dan pedofielen, dronken chauffeurs en mensen die poging tot moord plegen, want zo is het in Belgie. En dat terwijl cosmetische chirugie de gewoonste zaak van de wereld is. Ik ben niet eens van mening dat AAS moeten gelegaliseerd worden, wel dat het zou moeten gedecriminiliseerd worden en niet meer gedemoniseerd, zodat onze artsen serieus kunnen leren waar het om draait, en mensen die er mee bezig zijn correcte medische begeleiding kunnen zoeken, zonder schroom.
Het ergste is dat onze ziekenkosten kreunen onder de gevolgen van sarcopenie, osteoporose, ouderdomsdiabetes, immobiliteit en noem maar op, allemaal dingen die zouden kunnen vermeden worden door mensen op hormonale vervanging te zetten na hun 45ste. Goedkoper, gezonder en verhoogt drastisch de kwaliteit van leven en onze sociale en zieken-kosten.
Maar dan ben jij plots de grootste crimineel in die mate dat ze zo maar even al je persoonlijke dingen mogen zien en betasten ? **** dat. Dus nee, ik ben niet akkoord. het is niet omdat de wet zegt dat het illegaal is dat jij je moet gedragen als een crimineel. Je moet je er uiteraard niet bij neerleggen, net daarom, maar zo is het gewoon.