XXL Nutrition

Bellen? Of SMSen...

Peiling Peiling Wat prefereer jij?

• Totaal stemmers
    102
SMS for sure

De meeste vrouwen kan je beter bellen, aangezien iets nooit in 1 of 2 smsjes gezegd kan worden maar de sms altijd eindigd met een wedervraag en allerlei andere nutteloze dingen.
In zo'n geval is bellen sneller.

Daarom heb ik gekozen voor 'bellen' en bel ik ook zo veel ... :D

Smsen gebruik ik als ondersteunende oefening voor het fappen, ik haal nu zeker 1500 slagen per filmpje.

Bellen vind ik altijd zo k*t. Je bent geforceerd om te praten. Bel dan ook nooit langer dan 1/2 minuten. Voor de rest altijd sms.

Als ik snel iets moet weten, bel ik liever zodat je gelijk antwoord hebt. Maar voor de rest sms ik vooral: bellen kan ik (binnen mn abbo dan) mr 100 minuten per maand, smsen onbeperkt ;)

Je weet na een tijd wie je moet bellen en wie smsen als je wat moet weten.

Voor de gezelligheid bellen doe ik niet. Dan ga ik wel langs.

haat bellen, dus sms.

Klote gesms, bel gewoon, makkelijker en je hoeft niet 10 smsjes te sturen voordat je weet waar je aan toe bent.

Ligt er aan. Als ik direct iets moet weten of als het dringend is, dan altijd bellen. Maar voor simpele dingen meestal een smsje. Sowieso ben ik niet zo'n enorme beller, als ik lang bel ben ik 3 minuten aan de telefoon.

Ik sms zelf erg veel, heb toch onbeperkt smsen. Bellen doe ik weinig, meestal alleen als ik echt ff snel iets moet zeggen of moet weten dan heb ik geen zin om op een antwoord op mijn sms te wachten. Gebeld worden werkt voor mij meestal beter ;)

ik haat bellen ook, sms dus.

Ik heb voor bellen gekozen, maar het hangt er totaal vanaf wat je wilt zeggen en tegen wie. Als ik een mooie dame wil vragen of ze iets wil gaan doen dan bel ik natuurlijk.

Ik sms het meeste, ook al vind ik sms'jes maken niet de leukste
bezigheid :rolleyes:

Ik prefereer bellen maar heb ook gratis sms'jes dus sms ik meer.

Terug
Naar boven