MuscleMeat

Ben der weer na ziekenshit

Bezoekers in dit topic

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2003
Berichten
1.972
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
Nou geweldig :) Vorige week zondag weer ontsteking gekregen in mijn oor.. 9 dagen niet trainen ivm misselijkheid, pijn, anti biotica, etc.

Net begonnen met dieeten, weer wat aan aan het komen.. en voila..weer ziek..

Ben het onderhand wel beu.

Maargoed we beginnen maar weer opnieuw..herkansing nummer 10.231

Iemand die ontstekingen wil over nemen ? :P
 
Ik heb 7% afwezigheid op het werk anno 2003 wegens ziekte.

Ik heb 0% afwezigheid op fitness anno 2003 wegens ziekte.

Ik versta ni hoe een onnozele oorontsteking u kan belemmeren om te trainen. Ge zult mijn benen moeten breken om mij tegen te houden te gaan trainen.

(en ik ben zelf zeer gevoelig aan mijn oren/ogen/keel/neus, 3oorontstekingen dit jaar en 2oogontstekingen + paar keelontstekingen).
 
M4yD4y zei:
Ik heb 7% afwezigheid op het werk anno 2003 wegens ziekte.

Ik heb 0% afwezigheid op fitness anno 2003 wegens ziekte.

Ik versta ni hoe een onnozele oorontsteking u kan belemmeren om te trainen. Ge zult mijn benen moeten breken om mij tegen te houden te gaan trainen.

(en ik ben zelf zeer gevoelig aan mijn oren/ogen/keel/neus, 3oorontstekingen dit jaar en 2oogontstekingen + paar keelontstekingen).

Het probleem is dat het geen onnozele ooronsteking is..ben er al 2 x voor geopereerd omdat de ontsteking door bot vrat richting mijn hersens.

Kon amper lopen, niet eten, en vrijwel alleen maar liggen of 5min computeren.

Gewone ooronsteking bijt ik ook wel doorheen. Heb ik tot 3 jaar terug gemiddeld 1x per 2 mnd gehad. Niet fijn maar geen ramp idd.
 
dat is vervelend Sehn :(
Ik hoop dat je oor weer snel ok is en dat je weer lekker kan trainen :thumbs:
 
:D

Gisteren getraind..borst triceps.. daarna wel ff moetn zitten vanwege duizelingen weer maar ook dat went
 
Sehn zei:
Het probleem is dat het geen onnozele ooronsteking is..ben er al 2 x voor geopereerd omdat de ontsteking door bot vrat richting mijn hersens.

Kon amper lopen, niet eten, en vrijwel alleen maar liggen of 5min computeren.

Gewone ooronsteking bijt ik ook wel doorheen. Heb ik tot 3 jaar terug gemiddeld 1x per 2 mnd gehad. Niet fijn maar geen ramp idd.

mijn excuses in da geval ;-)
 
Back
Naar boven