Fitness Seller

Ben er bijna volledig uit...

ShaqAttack

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Haai grote jongens,

Mijn aankomende kuur ziet er voorlopig uit als volgt:

w1-10 500mg test EW
w1-9 400mg deca EW
W1-4 40 mg dianabol ED
W8-11 40-50mg winny ED

W11-12 clenbuterol @ 80mcg ED
W13-14 40 mg nolvadex ED
W15-16 clenbuterol @ 80mcg ED + 20mg nolvadex ED

Mijn vraag is of ik eventueel beter nog ergens T3 ertussen gooi, om mijn vet% onder controle te houden en zelfs te verminderen ?
Zo ja, hoe en wanneer zouden jullie mij dat aanraden ?

als je je percentage wil verminderen waarom dan deca ipv tren?

T3 zou ik er niet tussensmijten
met een goed strak dieet zal je geen vet aankomen ( van deca kom je niet persé vet bij zoals velen denken, het heeft met voeding te maken)
en de winny opt einde is in mijn ogen al voldoende

zou je nakuur met nolvadex wel al starten in week 12 ipv 13

Haai grote jongens,

Mijn aankomende kuur ziet er voorlopig uit als volgt:

w1-10 500mg test EW
w1-9 400mg deca EW
W1-4 40 mg dianabol ED
W8-11 40-50mg winny ED

W11-12 clenbuterol @ 80mcg ED
W13-14 40 mg nolvadex ED
W15-16 clenbuterol @ 80mcg ED + 20mg nolvadex ED

Mijn vraag is of ik eventueel beter nog ergens T3 ertussen gooi, om mijn vet% onder controle te houden en zelfs te verminderen ?
Zo ja, hoe en wanneer zouden jullie mij dat aanraden ?

Winny een weekje langer doortrekken en de nakuur een weekje eerder beginnen!!! Je bedoeling is toch om massa aan te zetten dan zal ik er geen t3 ingooien. Bewaar dat voor de zomer. Van de Winny aan het einde wordt je zeker harder maar je gaat er niet van in je vet dalen. dt ligt helemaal aan je voeding...

• Topic Starter Topic Starter
Mag ik vragen waarom jullie de nakuur reeds zouden starten in week 12 ? Dan heb ik maar 1 weekje na mijn laatste test E-week (week10) ?
En dus de winny doortrekken tot en met week 12, maw tegelijkertijd nolvadex, winny en clen nemen in week 12 ?
Zou ik tussen de diana's en de winny ook nog een cycle van 2 weken clen mogen inbouwen ?

De reden waarom ik ditmaal geen tren gekozen heb, is omdat ik in juli pas gestopt ben met tren, ik liever pas volgend voorjaar opnieuw met tren zou starten, wss parabolan dan, met clen, T3, test (mss mast)... hmmmmmmm...

Mag ik vragen waarom jullie de nakuur reeds zouden starten in week 12 ? Dan heb ik maar 1 weekje na mijn laatste test E-week (week10) ?
En dus de winny doortrekken tot en met week 12, maw tegelijkertijd nolvadex, winny en clenbuterol nemen in week 12 ?
Zou ik tussen de diana's en de winny ook nog een cycle van 2 weken clenbuterol mogen inbouwen ?

De reden waarom ik ditmaal geen trenbolone gekozen heb, is omdat ik in juli pas gestopt ben met trenbolone, ik liever pas volgend voorjaar opnieuw met trenbolone zou starten, wss parabolan dan, met clenbuterol, T3, test (mss mast)... hmmmmmmm...

als je op dezelfde momenten je injecties zet, heb je er twee weken tussen he, tussen week 10 en 12
dus begin er maar aan in week 12;)

Ik heb er vooral last van met HGH inc met testo, het liefst lig je dan de gehele dag op de bank, ik moet wel zeggn dat is vaak aan het begin vd kuur (testo in dit geval dan), hgh gaat namelijk gewoon door:D

als je op dezelfde momenten je injecties zet, heb je er twee weken tussen he, tussen week 10 en 12
dus begin er maar aan in week 12;)

week 10 zet ik nog testo (2x 250mg), week 11 niets, en dan in week 12 beginnen met nolva, dan is dit toch maar 1 week tussen ?

volgens mij is dat ook maar 1 week hoor.

en volgens mij duurt het drie weken voor dat de test uit je bloed is zodat je de nakuur dan eigenlijk pas zou moeten starten;weer een andere mening hahaha

Als je in week 10 op donderdag je laatste zet en dan in week 12 op donderdag met de nakuur begint dan is dat toch gewoon 2 weken....

idd, je moet de weken niet zien als weken die beginnen op maandag maar die beginnen op je spuitdag ;)
als je week 10 nog tweemaal spuit, pak maandag en donderdag, dan begin je week 12 je nakuur ook op donderdag

Tijd na de laatste injectie/toediening alvorens de nakuur te beginnen:

Anadrol: 1 dag
Dianabol: 1 dag
Deca: 3 weken
NPP 4 dagen
trenbolone Prop 4 dagen
Test prop 4 dagen
Winstrol 1 tot 2 dagen
Sustanon 2,5 tot 3 weken
Test Enant 2 weken
trenbolone Enant 2 weken
Primobolan 10 tot 14 dagen
Boldenone 17 tot 21 dagen
Test Cyp. 14 dagen

voila, vind je trouwens ook ergens op dit forum.
hier zie je ook waarom deca een weekje voor de test enanth dient te stoppen

waarom dat tijdsverschil tussen test en sust dan welke ester duurt dan langer die in de sust zit?? dacht dat beide drie weken nodig hadden .

Okee, dat is nu eens heel duidelijke info ze maat !!!
Merci daarvoor !!!!

nu is het mij duidelijk, ik mag de nakuur dus maar beginnen op donderdag van mijn 12e week, dan zijn er idd 14 dagen tussen mijn laatste injectiedag test en mijn eerste nolva-inname...

Samen zijn we toch zooooo slim ee mensen !!

Mooi stelletje rekenwonders:D:D:D

oke dat wist ik dus niet dank je wel voor de info....zie je wel nooit te oud om te leren:D

Terug
Naar boven