Fitness Seller

Ben het echt zat!! help me aub jongens!!

Anoniem88

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
6
Lengte
1m82
Hallo mensen,

Ik zal beginnen bij het begin. Ik ben al jaren TE mager maar dan ook echt TE mager. mn ribben zijn overduidelijk zichtbaar en het ziet er gewoon niet uit. Ik ben al ong. 3 jaartjes bezig met het proberen aan te komen. Nou ben ik in die drie jaar geen stap verder gekomen. De reden dat ik te mager ben is dat ik gewoon te weinig eet. Ik schrik er zelf ook elke keer van als ik bij houd wat ik allemaal op een dag eet, het is veel te weinig. Nou zul je zeggen als je weet dat je te weinig eet waarom doe je daar dan niets aan. Was het maar zo makkelijk. Ik heb in die 3 jaar periodes gehad waarin ik heeel veel at en kwam dan ook duidelijk aan. Dus ik weet zelf ook wel dat veel eten helpt. Maar dit veel eten hield ik nooit lang vol en viel dan ook elke keer weer af omdat ik gewoon te weinig at. Ik ben op het moment 1,83 lang en weeg 56 kilo. Veel te weinig zoals je ziet. Ik haat veel eten en weet tegelijkertijd dat ik veel te mager ben en Ik wil ECHT aankomen. Ik doe ECHT mn best alleen het lukt me gewoon n iet veel te eten. Heb op een of andere manier gewoon niet genoeg motivatie ervoor ofsow. Ik heb al veel op het forum gelezen en geleerd, dus aan de kennis ligt het niet zo. Weet iemand misschien raad met dit probleem. Ik moet trowuens ook heel snel kokhalzen als ik een beetje vol zit, wat het er niet makkelijk opmaakt. Ben het echt zat om zo mager te zijn en wil graag aankomen. Alleen Haat ik het tegelijkertijd dat het eten niet lukt. HELP AUB. ZOIEZO KARMA VOOR DEGENE DIE ME NUTTIGE TIPS GEEFT OF VERDER KAN HELPEN.

Thnx!!

kerel kerel kerel tog

heb geduld niet veel s tressen daar val je alleen maar af

gewoon plezier in hebben wat je doet dat gewicht komt vanzelf wel aanvliegen geloof mij. bij andere gaat het s nel bij andere juist weer niet heb geduld.

Gewoon hard trainen goed eten komt alles goed

en nu wil ik me karma sl*t

groetjes

Meer gaan eten... en gediciplineerd blijven eten...je hoeft je niet percee vol te eten...verdeel het goed over de dag!

Maar als ik jou geval zo lees is het gewoon een tekort aan dicipline...
Tja...ik weet niet hoe je dat aan moet leren...het zit gewoon in je...het ligt er gewoon aan hoe graag je het wilt denk ik...

Succes ermee iig!

Tijdens het eten alleen maar denken hoe je er straks wilt uitzien :rolleyes: Moet wel helpen.

probeer het anders eens met shakes. Drinken is vaak makkelijker dan vast voedsel eten. Probeer ook niet al te clean te eten. (alhoewel je ook niet hoeft te overdrijven). Neem gerust calorie-rijk voedsel (een vette hamburger is wellicht niet optimaal, maar geeft wel vreselijk veel calorieen in weinig tijd). En focus ook niet te veel op lage GI. Dat spul vult goed en lang en je hebt minder snel honger, wat in jou geval dus niet een gewenste reactie is. Doe gerust meer met hoge-GI.

zie ook: Testosterone Nation - The Skinny Bastard Diet

Wat ben jij een loser zeg. Jammeren, jammeren en nog eens jammeren. Er zijn geen magische tips die je kunnen helpen. Motivatie en doorzettingsvermogen, daar gaat het om in alles wat je doet. Jij hebt geen van tweeën, dus dan kun je het wel vergeten.

structuur aan brengen in je eetgewoonte, maak een eetschema met tijden en zelt bijv het alarm op je telefoon als er een eetmoment is.

maak je eten voor de volgende dag klaar zodra je thuis bent.

probeer dit gewoon elke dag gestructureerd te doen.

Je moet echt eten, anders zal het niks worden. Als je zo skinny bent zouik gewoon wat chocomel drinken, is veel kcal.

Ik was vroeger 56kg 1.92m en mij is het ook enigsinds gelukt.

als ik een tijdje niks doe dan merk ik ook dat ik minder honger heb, dus zorg dat je wat actiever ben dan krijg je vanzelf honger en ga je eten neem ik aan;)

Hallo mensen,

Ik zal beginnen bij het begin. Ik ben al jaren TE mager maar dan ook echt TE mager. mn ribben zijn overduidelijk zichtbaar en het ziet er gewoon niet uit. Ik ben al ong. 3 jaartjes bezig met het proberen aan te komen. Nou ben ik in die drie jaar geen stap verder gekomen. De reden dat ik te mager ben is dat ik gewoon te weinig eet. Ik schrik er zelf ook elke keer van als ik bij houd wat ik allemaal op een dag eet, het is veel te weinig. Nou zul je zeggen als je weet dat je te weinig eet waarom doe je daar dan niets aan. Was het maar zo makkelijk. Ik heb in die 3 jaar periodes gehad waarin ik heeel veel at en kwam dan ook duidelijk aan. Dus ik weet zelf ook wel dat veel eten helpt Maar dit veel eten hield ik nooit lang vol en viel dan ook elke keer weer af omdat ik gewoon te weinig at. Ik ben op het moment 1,83 lang en weeg 56 kilo. Veel te weinig zoals je ziet. Ik haat veel eten en weet tegelijkertijd dat ik veel te mager ben en Ik wil ECHT aankomen. Ik doe ECHT mn best alleen het lukt me gewoon n iet veel te eten. Heb op een of andere manier gewoon niet genoeg motivatie ervoor ofsow. Ik heb al veel op het forum gelezen en geleerd, dus aan de kennis ligt het niet zo. Weet iemand misschien raad met dit probleem. Ik moet trowuens ook heel snel kokhalzen als ik een beetje vol zit, wat het er niet makkelijk opmaakt. Ben het echt zat om zo mager te zijn en wil graag aankomen. Alleen Haat ik het tegelijkertijd dat het eten niet lukt. HELP AUB. ZOIEZO KARMA VOOR DEGENE DIE ME NUTTIGE TIPS GEEFT OF VERDER KAN HELPEN.

Thnx!!

je spreekt jezelf tegen.
leer accepteren dat je schriel bent of ga er wat aan doen.

sja als je de discipline niet hebt zoals je al eerder zegt...

het kost wel enige discipline om elke dag 7 dagen per week 6 maaltijden volgens een voedingsschema te eten en daarnaast ook nog 3 a 4x krachttraining te doen.
wat je moet doen is gewoon zorgen dat je de discipline kan opbrengen om goed te eten en te trainen dan groei je vanzelf, niemand kan je hierbij helpen, dat moet je zelf doen en als je die discipline niet kan opbrengen en er k*t uit blijf zien denk dan maar bij jezelf ik mag niet zeuren want ik heb de discipline niet.

het klinkt hard en ik wil je niet beledigen ofzo, maar je zult nu eenmaal hard moeten werken.

Je moet echt eten, anders zal het niks worden. Als je zo skinny bent zouik gewoon wat chocomel drinken, is veel kcal.

Ik was vroeger 56kg 1.92m en mij is het ook enigsinds gelukt.

ik hoop dan niet dat je zo'n bek krijgt als bascross....:D

maar wat iedereen hier al zegt heel veel gaan eten om te meten of je genoeg eet, als je drie keer per dag moet schijten dan eet je genoeg....

• Topic Starter Topic Starter
nog een vraag: is het erg als ik nu een schema maak en meteen begin mezelf vol te vreten. Of raden jullie aan om op te bouwen met het eten en steeds meer te gaan eten.

nog een vraag: is het erg als ik nu een schema maak en meteen begin mezelf vol te vreten. Of raden jullie aan om op te bouwen met het eten en steeds meer te gaan eten.

kijk wat je nodig hebt per dag aan energie, eitwit enz, tel daar 500 callorien bij op.

maak een schema en ga lekker trainen en eten.
post hier je schema, dan kunnen wij kijken of je goed eet.

gewoon na elke maaltijd een weightgainer erachteraan knallen! Maak gewoon je eigen weightgainer, koop een goeie whey doe hier een banaan bij een lading brinta, melk/sojamelk, en een eetlepel lijnzaadolie en klaar is je weightgainer...

Hallo mensen,

Ik zal beginnen bij het begin. Ik ben al jaren TE mager maar dan ook echt TE mager. mn ribben zijn overduidelijk zichtbaar en het ziet er gewoon niet uit. Ik ben al ong. 3 jaartjes bezig met het proberen aan te komen. Nou ben ik in die drie jaar geen stap verder gekomen. De reden dat ik te mager ben is dat ik gewoon te weinig eet. Ik schrik er zelf ook elke keer van als ik bij houd wat ik allemaal op een dag eet, het is veel te weinig. Nou zul je zeggen als je weet dat je te weinig eet waarom doe je daar dan niets aan. Was het maar zo makkelijk. Ik heb in die 3 jaar periodes gehad waarin ik heeel veel at en kwam dan ook duidelijk aan. Dus ik weet zelf ook wel dat veel eten helpt. Maar dit veel eten hield ik nooit lang vol en viel dan ook elke keer weer af omdat ik gewoon te weinig at. Ik ben op het moment 1,83 lang en weeg 56 kilo. Veel te weinig zoals je ziet. Ik haat veel eten en weet tegelijkertijd dat ik veel te mager ben en Ik wil ECHT aankomen. Ik doe ECHT mn best alleen het lukt me gewoon n iet veel te eten. Heb op een of andere manier gewoon niet genoeg motivatie ervoor ofsow. Ik heb al veel op het forum gelezen en geleerd, dus aan de kennis ligt het niet zo. Weet iemand misschien raad met dit probleem. Ik moet trowuens ook heel snel kokhalzen als ik een beetje vol zit, wat het er niet makkelijk opmaakt. Ben het echt zat om zo mager te zijn en wil graag aankomen. Alleen Haat ik het tegelijkertijd dat het eten niet lukt. HELP AUB. ZOIEZO KARMA VOOR DEGENE DIE ME NUTTIGE TIPS GEEFT OF VERDER KAN HELPEN.

Thnx!!

Zorg dat je een friteuse in eigen beheer krijgt. Een doos frikandellen a 1,80 per dag will do the trick:D.

eten en trainen , meer kan je niet doen ! , behalve roids dan ...

Wat ben jij een loser zeg. Jammeren, jammeren en nog eens jammeren. Er zijn geen magische tips die je kunnen helpen. Motivatie en doorzettingsvermogen, daar gaat het om in alles wat je doet. Jij hebt geen van tweeën, dus dan kun je het wel vergeten.

Eingenlijk heb je wel gelijk...het is hard..maar waar...:eek:

Terug
Naar boven