Fitness Seller

Ben het echt zat!! help me aub jongens!!

Mss motiveert het je wat als ik zeg dat ik vroeger maar iets van 68 kilo woog bij 1.91cm. Nu weeg ik ruim 90 kilo. Hoe? Door veel en serieus te trainen en (veel) meer te eten!
Wat hier al gezegd is, probeer anders eiwitshakes erbij te drinken i.c.m. Brinta bijv.

Ik kan uit je post niet opmaken of je ook aan krachttraining doet maar zo ja dan kan ik me niet voorstellen dat je weinig honger hebt. Als ik zo weinig zou eten dan blijf ik omvallen :D

probeer het anders eens met shakes. Drinken is vaak makkelijker dan vast voedsel eten. Probeer ook niet al te clean te eten. (alhoewel je ook niet hoeft te overdrijven). Neem gerust calorie-rijk voedsel (een vette hamburger is wellicht niet optimaal, maar geeft wel vreselijk veel calorieen in weinig tijd). En focus ook niet te veel op lage GI. Dat spul vult goed en lang en je hebt minder snel honger, wat in jou geval dus niet een gewenste reactie is. Doe gerust meer met hoge-GI.

zie ook: Testosterone Nation - The Skinny Bastard Diet

wat hij zegt....

probeer je eten makkelijk te maken. dus verzin maaltijden die je makkelijk maakt en makkelijk weg krijgt.
bijvoorbeeld, ik kreeg nooit geen ontbijt door m'n strot 's ochtends. dus neem ik een halve liter melk, een schep eiwitshizzle en hele bult brinta er op en een stevige scheut olijflolie erachteraan. het bevat veel energie en je hebt het naar binnen voordat je tijd hebt om het te proeven :thumbup:

voor training geldt hetzelfde, verzin een programma dat makkelijk vol te houden is voor je.

Een eerste maal een spier trainen is ook het hardst, het pijnlijkst en onwennigst. Misschien valt het wel te vergelijken met jouw eetprobleem.
In het begin valt het ook allemaal zwaar. En jouw maag is in een zodanig 'gekrompen' staat dat je begint te kokhalzen als ze vol is. Geef je maag wat de tijd om te rekken dan krijg je meer binnen en zal het allemaal beter gaan. Het is alom gekend dat vele bodybuilders een bulkbuik hebben waarbij de maagstreek ogenschijnlijk gezwollen staat.
Weightgainer: Mammoth misschien?

• Topic Starter Topic Starter
Een eerste maal een spier trainen is ook het hardst, het pijnlijkst en onwennigst. Misschien valt het wel te vergelijken met jouw eetprobleem.
In het begin valt het ook allemaal zwaar. En jouw maag is in een zodanig 'gekrompen' staat dat je begint te kokhalzen als ze vol is. Geef je maag wat de tijd om te rekken dan krijg je meer binnen en zal het allemaal beter gaan. Het is alom gekend dat vele bodybuilders een bulkbuik hebben waarbij de maagstreek ogenschijnlijk gezwollen staat.
Weightgainer: Mammoth misschien?

Ja heb op het moment mammoth gehaald. Is het goed als ik die 2 keer per dag neem?? staat dat het iets van 45% cholestrol bevat wat ik best veel vond, is dat niet erg dan??

elk uur een plak brood met pindakaas en een glas volle melk helpt mis al
en ik weet waar ik overpraat met mijn 1,97 cm en was 68 kg

ten eerste: fok die karma

verder...

gewoon keihard trainen!!! dan komt die honger vanzelf wel.

probeer anders eerst per uur a anderhalf uur 1 of 2 sneetjes brood te eten. dit om te zorgen dat je lichaam die gewenning krijgt om constant voedsel binnen te krijgen. dit doe je bijv. een week, na die week voer je je hoeveelheid voeding op; dus ipv 1 a 2 broodjes, eet je dan 3 a 4 broodjes en eet je niet meer per uur of anderhalf uur, maar om de 2 uur. belangrijk is wel om het heel geleidelijk op te voeren!!!

een weightgainer is ook wel een oplossing, zitten genoeg calorieen in. en zoals de meeste hier zeggen kerel: DISCIPLINE!!! blijven eten...ook al heb je hier geen zin in.

succes.

Ja heb op het moment mammoth gehaald. Is het goed als ik die 2 keer per dag neem?? staat dat het iets van 45% cholestrol bevat wat ik best veel vond, is dat niet erg dan??

Gewoon opzuipen die handel. Ik neem er 3 per dag. Maar dan ook echt DOEN! En niet... ik heb geen zin om een shake te maken, dat doe ik vanmiddag wel. Je zult een beetje discipline moeten krijgen kerel.
En je zult jezelf meer moeten LEREN eten. Dat doe je niet in een keer. Je begint met 3 maaltijden op een dag en dat schuif je in 3 maanden tijd door naar 6. Je zult merken dat je zelfs honger gaat krijgen elke 2/3 uur, je lichaam zal eraan wennen en erom vragen!
Als dat eenmaal zover is, zal het allemaal makkelijker gaan en kan het echte werk beginnen.

Succes. Enneh... niet zo jammeren he ;)

ik denk dat jij wel baat zou hebben met zo'n arnold-caloriebommen:)

Volhouden is het enigste wat je kan doen. Zorg dat je gemotiveerd blijft.
Zelf heb ik lang 64kg gewogen bij 1m92. Nu zit ik ondertussen op 80 kg.
Probeer een paar maaltijden meer per dag te eten. Eventueel aangevuld met een paar shakes. Verwacht geen kilo's per week. Maar als je volhoud, komt het wel.

ten eerste, rustig aan. je bent chaotisch bezig omdat je niet meer weet wat je moet doen om er snel vanaf te zijn. je zou graag naar bed willen gaan en morgen met 10 kilo extra wakker worden. maar zo werkt het natuurlijk niet. ten eerste, maak een plan. bereken je BMI, heb je gegevens altijd bij de hand. daarna moet jij een doel hebben. wat wil je? een buldozer worden? wil je een normaal gewicht zonder op je spieren te letten? wil je spieren bouwen zoals in mens health etc. ? deze vragen moet je beantwoorden. daarna, ga voor een getal. stel je weegt 55 kilos en je wilt graag aankomen, ga voor de 5, totdat je 60 kilo bent. maar hiervoor heb je weer een voedingsschemanodig... zorg voor genoeg kalorieen elke dag plus een extratje. aankomen lukt niet bestaat niet. ik zit op dit moment met hetzelfde probleem omdat ik geen tijd heb om aan voeding te besteden. zodra dit voorbij is, begin ik er aan en ik weet 100% dat het gaat lukken! een tijdje geleden zat ik met hetzelfde probleem.

lees de forum een betje door, stel nog vragen als je die hebt, post een foto van je zelf, ff kijken of we beter advies kunnen geven en begin er aan!!! wacht niet totdat het van zelf gaat want dan ga je dood wachtend. begin ook niet zomaar zonder te weten wat je doet. maak es een voedingschema, post die hier, verbeter die op basis van wat de anderen zeggen en kies een week om te beginnen. en dan maandag om 6 uur wakker worden en ga met dat zooi. elke dag weer en weer en ik kan je beloven dat je aankomt, hoe super ecto je ook bent. die massa shakes zijn niet voor niks uitgevonden :D. 3000 kalorieen voor dat je naar bed gaat is niet slecht, eh? als je die andere 3000-4000 van de rest van de dag mee rekent...

en aan het eind, om het verhaal mooi af te sluiten, iedereen zegt dat bodybuilden is eten, trainen en uitrusten. ik zeg dat bodybuilden is maar een ding: WIL!

succes jongen...

nou het enige wat'k kan opmaken uit je posts is dat je gn discipline hebt , dus het ligt volledig aan jezelf .. kweek een beetje karakter ma ipv zielig te doen :rolleyes:

Rustig beginnen. Stap voor stap steedst meer eten. Ga niet zoveel eten in ene dat je moet kokhalsen. Probeer een gezonde lijst met veel calorieen te vinden, en nog maals rustig opbouwen. Heb geduld.
3 jaar is erg veel, maar t lukt wel.
Je hoeft niet opeens ontzettend veel te eten, met normaal eten word je ook gewoon.

Rustig beginnen. Stap voor stap steedst meer eten. Ga niet zoveel eten in ene dat je moet kokhalsen. Probeer een gezonde lijst met veel calorieen te vinden, en nog maals rustig opbouwen. Heb geduld.
Je hoeft niet opeens ontzettend veel te eten, met normaal eten word je ook gewoon.

Jij hebt 1 doel: meer massa. Dat bereik je niet door te klagen dat je meer moet eten. Niet denken maar DOEN.
Voorbeeld. Brinta. Ik vond Brinta echt niet te vreten. Brinta is een van de beste natuurlijke weightgainers vind ik. Ik forceerde mezelf om het te eten. In het begin zal je je bord niet op kunnen krijgen waarschijnlijk. Maar langzaam wen je eraan. Je lichaam went overal aan. Ik begon met 50gr 2x daags en later werd dat 2 x 100gr per dag.
Vergeet niet, BBing moet net als Boulemie (ziekelijke vraatzucht) zijn. Je moet CONSTANT bezig zijn met eten. Wat ga je eten? Wanneer ga je eten? Hoeveel ga je eten? Je moet over eten kunnen dromen! Eten is een van de belangrijkste dingen.
En roids zorgen er vanzelf wel voor dat je meer gaat eten. Wil je niet aan roids, neem dan appetizers als pillen.
Maar door geklaag kom je er niet. Dit klinkt misschien hard, maar het is voor je eigen bestwil.
Niet denken maar DOEN!

nou het enige wat'k kan opmaken uit je posts is dat je gn discipline hebt , dus het ligt volledig aan jezelf .. kweek een beetje karakter ma ipv zielig te doen :rolleyes:

inderdaad, er klopt iets niet met de forum :). maar nou heb je een paar keer hetzelfde gelezen, dus het moet kloppen :P. en nog iets: blijf van steroieden af!!! zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent!

Wat zegt de docter ervan?

En zoals al eerder is gezegd; ga in ieder geval is experimenteren met een blender en mix je eigen weightgainer. Lekker met bananen, havermout etc. Of wat je dan ook wel kan eten!?

P.S; no offence, maar zou fijn als je volgende keer als je een topic start de [enter] knop iets vaker gebruikt. Is voor ons iets minder vermoeiend lezen, ok :)

Als je echt problemen hebt met eten, heb je 2 opties;
- Bouw het op. Iedereen kan leren meer te eten. Verdeel bijv. je porties in 2en en eet elk uur wat. Zo leert je maag omgaan met veel en vooral vaak eten.
- Weightgainers. Neem 3 keer per dag tussen de maaltijden door zo'n shake.

Daarbij. Je bent 18 jaar. Je stofwisseling gaat op latere leeftijd op lagere toeren draaien, dus dan kom je ook al wat aan.

Als je echt problemen hebt met eten, heb je 2 opties;
- Bouw het op. Iedereen kan leren meer te eten. Verdeel bijv. je porties in 2en en eet elk uur wat. Zo leert je maag omgaan met veel en vooral vaak eten.
- Weightgainers. Neem 3 keer per dag tussen de maaltijden door zo'n shake.

Daarbij. Je bent 18 jaar. Je stofwisseling gaat op latere leeftijd op lagere toeren draaien, dus dan kom je ook al wat aan.

jah maar met trainen behouden we wel die hoge stofwisseling dus dat is nou ook weer niet helemaal waar

kan echter niks toevoegen aan de posts hier, enuf said. vloeibaar houden lijkt me goede optie ja, chocomel naar binne raggen als een gek of veel rijst, pasta. gewoon constant eten kerel en hou het in het begin bij dingen die je lekker vind maar die wel goed voor je zijn. dikke pindakaas enzo. dus niet zoiets als eieren of biefstuk want dat trekt jouw maag nu toch niet, zit je zo va vol. gewoon lekker vloeibaar en goed verteerbaar houden. en heb je geen honger, drink dan verse vruchtensap, krijg je gehaaid honger van

Terug
Naar boven