- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben het echt zat om zo mager te zijn en wil graag aankomen. Alleen Haat ik het tegelijkertijd dat het eten niet lukt. HELP AUB. ZOIEZO KARMA VOOR DEGENE DIE ME NUTTIGE TIPS GEEFT OF VERDER KAN HELPEN.
Ja heb op het moment mammoth gehaald. Is het goed als ik die 2 keer per dag neem?? staat dat het iets van 45% cholestrol bevat wat ik best veel vond, is dat niet erg dan??

Ontbijt
2 maatscheppen Mammoth 485
2 melk 260
7 Granen (van de aldi) 100
Op school
4 Boterhammen 280
Iets te drinken 100
Maaltijd 3
2 Boterhammen 140
Half Blik Tonijn 100
Drinken 70
Maaltijd 4
2 Ei 180
boterham 70
Maatltijd 4
Varieert (meestal rijst) 350 (ong.)
Maaltijd 5
Yoghurt 100
1 Fruit 50
Maaltijd 6
2 melk 260
1 boterham 70
Fruit 50
Totaal 3150 kcal
Broodbeleg heb ik er niet bijgerekend. Neem dus 2 keer Mammoth. Wat vinden jullie hiervan??

Niet slecht. Die mammoth heb je trouwens echt niet nodig, ik ben in mijn eerste jaar flink gegroeid op brood, brood en nog eens brood.![]()
Ontbijt
2 melk 260
7 Granen (van de aldi) 100
Op school
4 Boterhammen 280
Iets te drinken 100
Maaltijd 3
2 Boterhammen 140
Half Blik Tonijn 100
Drinken 70
Maaltijd 4
2 Ei 180
boterham 70
Maatltijd 4
Varieert (meestal rijst) 350 (ong.)
Maaltijd 5
Yoghurt 100
1 Fruit 50
Maaltijd 6
2 melk 260
1 boterham 70
Fruit 50
Totaal 3150 kcal
Broodbeleg heb ik er niet bijgerekend. Neem dus 2 keer Mammoth. Wat vinden jullie hiervan??
Ik vind het nogsteeds te weinig. Je eet vaak een klein beetje. Zorg dat je meer eet en die shakes op het einde pas drinkt anders zit je meteen vol.
Wat ben jij een loser zeg. Jammeren, jammeren en nog eens jammeren. Er zijn geen magische tips die je kunnen helpen. Motivatie en doorzettingsvermogen, daar gaat het om in alles wat je doet. Jij hebt geen van tweeën, dus dan kun je het wel vergeten.
Vermijden van eiwitrijk voedsel gaat me iets te ver. Gewoon rond de 1,5 gram per kg lichaamsgewicht aanhouden. Het lichaam zal toch eiwit nodig hebben voor spierherstel als er ook goed getraint word.
Ik zei niet dat je geen eiwit moet eten, het totaal moet natuurlijk voldoende zijn, maar zeker als je niet zo veel weegt en nog niet zo veel spiermassa hebt kan je eiwitbakken en geconcentreerde eiwitdranken rustig achterwege laten en het doen met het eiwit wat in normaal voedsel al standaard zit.

1. Vermijd eiwitrijk voedsel. Eiwit onderdrukt de eetlust en geeft lang een vol gevoel (tot kokhalzen toe inderdaad, als je maag niet gewend is een veel inhoud die lang blijft zitten).

Ja, dus is hij iemand die meer moet eten. Niet iedereen is een geboren Coleman of Cutler. Gemakkelijk aankomen betekent ook zeker geen kleine inspanning tot succes. Die mensen bouwen al vrij snel een hoog vetpercentage op en moeten dus erg goed uitkijken met voeding. Hoezo "kleine inspanning tot succes"?De een heeft geen moeite met eten en komt snel aan.--> kleine inspanning tot succes
De ander heeft grote moeite met eten en komt traag aan. (door genetische eigenschappen op het gebied van fysiek en fysiologie)---> grote inspanning tot succes.

Ik heb geen "grote bek", hij moet gewoon meer eten. En zoals ik al zei: gemakkelijk aankomen betekent niet een kleinere inspanning tot succes.Ik denk dat zeker 80% van dit forum bij voorbaad een grote bek heeft klaarliggen over die mensen die simpelweg niet de aanleg hebben om met een minder grote inspanning succes te behalen.
Een gebrek aan kennis is het niet, dat geeft hij zelf al aan in de startpost. Als hij het te veel moeite vindt, dan kan hij net zo goed stoppen. Wat ik al eerder aangaf: dan is bodybuilding gewoon niks voor hem. Simpel.Deze jongen laat overduidelijk merken dat zijn WIL groot is. Alleen de grote van de inspanning is hem te groot. Dat KAN natuurlijk een gebrek aan motivatie/discipline zijn, maar het kan ook TE veel moeite vergen of een gebrek aan kennis zijn.
Het is geen gebrek aan kennis (voor de tweede keer). De oorzaak is dat hij steeds kapt met veel eten. Toen hij meer at, werd hij ook zwaarder. Maar door te weinig motivatie stopt hij daar mee. Vreemd, meer eten > zwaarder worden > meer motivatie om door te gaan? Maar goed, de enige oorzaak is zijn doorzettingsvermogen en motivatie. Dit is gewoon het zoveelste topic over mensen die niet aankomen. Iedereen heeft moeite om een gespierd en droog lichaam op te bouwen (op die paar freaks na dan), alleen de meesten doen gewoon wat ze moeten doen om hun doel te bereiken. En nee, dat gaat niet altijd gemakkelijk. Als dat zo was, dan was dit forum er ook niet geweest.Maar als iemand niet de aanleg of kennis heeft, druk 'm dan niet meteen de grond in door te zeggen dat ie een loser is, geen doorzettingsvermogen en discipline heeft! Ook niet als je het niet weet wat de oorzaak is.