AndroidHealthClinic

Ben het echt zat!! help me aub jongens!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik voor een maandje maar is minder ga letten WAT ik eet. Ik ga aan de chocomelk en koejes, lkkr ongezond. Ik denk dat ik eerst mn vetpercentage omhoog moet krikken. Vet wegwerken is voor mij geen klusje, daar heb ik dan weer wel aanleg voor. Zijn er mensen die junkfood afraden?? ook in mijn geval??

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de laatste week trouwens nog een kilotje aan gewicht te pakken gekregen. weeg nu kilo meer. Ben ik echt trots op:cool:

Bedankt voor jullie tips en motiverende woorden (zoals: wat ben jij een looser zeg):p en hoop dat er meer tips gaan volgen!!!
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn progresseie;)

@Gunman: Hang posters op van vergane glorie Action Hero's. Schwarzenegger, Stallone en Van Damme.:D

Probeer gewoon steeds wat meer te eten, zorg dat je er aan gewend raakt. Volproppen heeft weinig zin, want dat kan inderdaad tot braakneigingen leiden en dat werkt dus ook niet en voel je je ook niet prettig bij. Dit is blijkbaar meer psychologisch dan lichamelijk, dus dat je niet zwaarder kunt worden is gelukkig niet het geval.

Succes.

God, god, god....wat een monsteradviezen weer allemaal zeg. Drink chocomelk, koop een frituurpan, neem geen eiwitten, vermijd koolhydraten, wat een niveau weer. :rolleyes:

Heeft er dan niemand aan gedacht die jongen eens te adviseren om 6 tot 8 maaltijden per dag te gaan eten? In plaats van je 3 keer per dag vol te proppen en te gaan kokhalzen moet je gewoon 6 tot 8 keer per dag wat minder eten. En geen vette shit, frikandellen, bekers chocomelk of andere rotzooi, z'n eten mag best wat kcal's bevatten, maar dat moeten we maar gelijk uit de frituurpan halen?

Oh ja, en als je 3 keer per dag de pot vol schijt, dan is dat niet maar gelijk zo dat je dan wel goed eet. Kleine tip, laat je alvleesklier even nakijken.

Ik heb de laatste week trouwens nog een kilotje aan gewicht te pakken gekregen. weeg nu kilo meer. Ben ik echt trots op:cool:

Bedankt voor jullie tips en motiverende woorden (zoals: wat ben jij een looser zeg):p en hoop dat er meer tips gaan volgen!!!
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn progresseie;)

Genoeg geslijmd, kom nou maar met die karma, loser! ;)

Ik denk dat ik voor een maandje maar is minder ga letten WAT ik eet. Ik ga aan de chocomelk en koejes, lkkr ongezond. Ik denk dat ik eerst mn vetpercentage omhoog moet krikken. Vet wegwerken is voor mij geen klusje, daar heb ik dan weer wel aanleg voor. Zijn er mensen die junkfood afraden?? ook in mijn geval??

daar wordt je niet breder of groter van maar dan blijf je bijna even smal met een vetbuik. ga lekker 3 of 4 x per week naar de sportschool, doe veel compound oefeningen, eet bijna alleen maar gezond iets boven onderhoud en net zoals centaur zegt 6 - 8 maaltijden verdeeld over de dag.

heb geduld ik woog vorig jaar ook maar 55 kilo bij 1,82 (zie galerij) en nu toch weer mooi 12 kilo erbij in 9 maanden:)

maak een goed plan en hou je er ook aan!!! veel succes!

maak je niet dik

door stress word je niet dikker dus zorg er voor dat je eige niet druk om maak of je wel genoeg aankomt enz. je weet ik heb bijna het zelfde probleem maar door beter te eten toch 2,5/3kilo aangekomen in 2 maanden tijd natuurlijk kan dit beter maar alle beetjes helpen toch :o gewoon 4x 2a3 boterhamen en dan lkkr veel avond eten en in de avond flink wat naar binnen gooien en je moet is zien

Erg triest dat bepaalde mensen deze jongen allerlei troep aan proberen te smeren, waar je alleen vetter van wordt, maar geen spiermassa mee wint...
Gelukkig zijn er nog wel mensen die aanraden om 6-8 keer per dag kleine schone maaltijden te nuttigen en deze porties geleidelijk aan te vergroten...

Zijn er mensen hier die dmv wiet roken meer kunnen eten? Ik heb het wel eens gehoord dat mensen dat deden om aan te komen.

*Maak nu een foto van jezelf en post dit hier voor reacties ofzo, en over 3 maanden weer, net zoals ik. Zo blijf je met je doel bezig en kun je trots zijn op jezelf en op het behaalde resultaat!

Voor ecto's zoals jij is maar 1 oplossing..

4L Melk.

Terug
Naar boven