AndroidHealthClinic

Ben ik weer

spier van de borst en als je dan je arm helemaal tegen je lichaam aan drukt wat ik doe dan krijg je dat. door de lichtinval is dat beter te zien aan 1 kant, want is aan beide kanten zo natuurlijk.

Ziet er goed uit man! Je oogt idd zoals veel mensen zeggen veel zwaarder.
Die deukjes is inderdaad gewoon normaal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mostmuscular.jpg

Beast :o

spier van de borst en als je dan je arm helemaal tegen je lichaam aan drukt wat ik doe dan krijg je dat. door de lichtinval is dat beter te zien aan 1 kant, want is aan beide kanten zo natuurlijk.

ah nee, die bedoelde ik niet ik bedoelde daaronder.

Je rechterborst gaat met een vloeiende lijn, je linker heeft een soort van "deukje" zal straks/morgen anders even met paint een cirkeltje maken als je het niet ziet.

nice !

• Topic Starter Topic Starter
ah nee, die bedoelde ik niet ik bedoelde daaronder.

Je rechterborst gaat met een vloeiende lijn, je linker heeft een soort van "deukje" zal straks/morgen anders even met paint een cirkeltje maken als je het niet ziet.

o dat bedoel je, ja tis maar net hoe ik de spanning erop leg.

Netjes man, zoals andere ookal zegge je oogt veel zwaarder imo. Ga zo door succes!

ziet er heel goed uit. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik wel meer van jou had verwacht. Ik kan me je oude pics nog herinneren en die vond ik destijds fkng bruut.

• Topic Starter Topic Starter
ziet er heel goed uit. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik wel meer van jou had verwacht. Ik kan me je oude pics nog herinneren en die vond ik destijds fkng bruut.

Klopt, ben er ook tijdje tussen uit geweest. Toen was ik minstens 10kg zwaarder

Terug
Naar boven