DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeggen ze wel eens vaker helaas.Kan het wel begrijpen dat een groot deel het niet helemaal gelooft, is ook wel te begrijpen omdat de foto ook vrij onduidelijk is.
Ik heb gewoon mijn borst aangetikt, en alles gedaan zonder hulp, al lijkt het op de foto inderdaad wel alsof de spotter er flink aanzit, hijzelf zei tegen mij helemaal niet geholpen te hebben.
Hoezo wilt iedereen een filmpje?? 110kg is best netjes maar om het knap/indrukwekkend te vinden..
Ik ben 18 en druk 105kg en miss ook wel 110 nu en weeg 10kg minder en het is mijn slechtste oefening van de grote 3
wat zijn je stats op andere oefeningen ?Klopt man... ben zelf begonnen met trainen op m'n 14e. had toen gewoon een haltersetje, met bankje en dumbbells gekocht thuis. Train nu al dik 2 jaar intensief in de sportschool, dus uiteindelijk bouw je het langzaamaan op.
Vond het foto'tje zelf het posten waard omdat ik eigenlijk nooit wat over me eigen had laten horen op het forum.
spotter moeten met z'n klauwen van die stang afblijven tot jij aangeeft dat je het niet meer omhoog kan krijgen...

Wat een hersenloze kinders tegenwoordig.
Een foto bewijst niks, filmpje wel.
Ik kan ook 200 unracken samen met een spotter en zoon foto nemen.
Ja, hoezo?
Als je hieruit wilt concluderen dat ik een hypocriet ben omdat ik ''hetzelfde'' doe heb je er duidelijk niet over nagedacht.
Ik vroeg het me alleen af