XXL Nutrition

17 Jaar, 110 kg Bankdrukken

Als TS het echt heeft gedrukt vind ik dat zekers een nette prestatie voor iemand van 17 met dergelijke stats.

En inderdaad een spotter moet gewoon helemaal met zijn klauwen wegblijven bij de stang.

Jij verdient een dikke pluim!

I'm jelly :mad:

Maak een filmpje. Die foto toont eigenlijk niks aan behalve dat je 110 kg kan vasthouden met een spotter. ;)

1zqd6pe.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Kan het wel begrijpen dat een groot deel het niet helemaal gelooft, is ook wel te begrijpen omdat de foto ook vrij onduidelijk is.

Ik heb gewoon mijn borst aangetikt, en alles gedaan zonder hulp, al lijkt het op de foto inderdaad wel alsof de spotter er flink aanzit, hijzelf zei tegen mij helemaal niet geholpen te hebben.

Maar waarom geen filmpje dan?

Kan het wel begrijpen dat een groot deel het niet helemaal gelooft, is ook wel te begrijpen omdat de foto ook vrij onduidelijk is.

Ik heb gewoon mijn borst aangetikt, en alles gedaan zonder hulp, al lijkt het op de foto inderdaad wel alsof de spotter er flink aanzit, hijzelf zei tegen mij helemaal niet geholpen te hebben.
Dat zeggen ze wel eens vaker helaas.

spotter moeten met z'n klauwen van die stang afblijven tot jij aangeeft dat je het niet meer omhoog kan krijgen...

Hoezo wilt iedereen een filmpje?? 110kg is best netjes maar om het knap/indrukwekkend te vinden..

Ik ben 18 en druk 105kg en miss ook wel 110 nu en weeg 10kg minder en het is mijn slechtste oefening van de grote 3

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo wilt iedereen een filmpje?? 110kg is best netjes maar om het knap/indrukwekkend te vinden..

Ik ben 18 en druk 105kg en miss ook wel 110 nu en weeg 10kg minder en het is mijn slechtste oefening van de grote 3

Klopt man... ben zelf begonnen met trainen op m'n 14e. had toen gewoon een haltersetje, met bankje en dumbbells gekocht thuis. Train nu al dik 2 jaar intensief in de sportschool, dus uiteindelijk bouw je het langzaamaan op.
Vond het foto'tje zelf het posten waard omdat ik eigenlijk nooit wat over me eigen had laten horen op het forum.

Wat een hersenloze kinders tegenwoordig.
Een foto bewijst niks, filmpje wel.
Ik kan ook 200 unracken samen met een spotter en zoon foto nemen.

Klopt man... ben zelf begonnen met trainen op m'n 14e. had toen gewoon een haltersetje, met bankje en dumbbells gekocht thuis. Train nu al dik 2 jaar intensief in de sportschool, dus uiteindelijk bouw je het langzaamaan op.
Vond het foto'tje zelf het posten waard omdat ik eigenlijk nooit wat over me eigen had laten horen op het forum.
wat zijn je stats op andere oefeningen ?

Is dat Lou Ferigno op jouw ava?

als je ons wilt laten zien wat je drukt: maakj een filmpje en laat de spotter de stang pas aanraken als het echt niet lukt, een licht duwtje met beide handen scheelt al gauw 10 kg

Terug
Naar boven