Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
True.. als je de opleiding + reiskosten zelf moet betalen is het voor minder mensen aantrekkelijk om door te gaan studeren waardoor er later minder hoogopgeleiden op de arbeidsmarkt verschijnen wat zeker in de medische zorg voor problemen kan zorgen zeker met deze toenemende vergrijzing. Of zit ik er nu naast ?
Ja, maar zou je die foto nu weer willen verwijderen?

En wie gaan later voor jouw AOW betalen? Dezelfde koters waar je nu geen cent aan wil geven.Afschaffen net als kinderbijslag, achterlijk eigenlijk dat je voor al die koters moet betalen terwijl je ze zelf niet wil.
ja, de ouderen zorg is toch meestal toebedeeld aan lager opgeleiden.
Daarnaast vraag ik me oprecht af of mensen lagere opleidingen gaan doen, omdat ze geen stufi meer krijgen.
edit; op aanvraag van Klaaswitz foto verwijdert.
Slechts een ja nee is voldoende.

Investeren in jezelf is prima. Jezelf voor duizenden, soms zelfs tienduizenden euro's in de schulden steken niet.
Natuurlijk, een studie heeft geen deur en een dak, maar je snapt denk ik wat ik bedoel. Een studie is daarbij een enorm kosteneffectieve manier om het aantal QALY's dat je leven zal tellen te verhogen. Een hogeropgeleide levert voor de overheid meer op, dus een bijdrage van de overheid is ook op zijn plaats.
ja, de ouderen zorg is toch meestal toebedeeld aan lager opgeleiden.
Daarnaast vraag ik me oprecht af of mensen lagere opleidingen gaan doen, omdat ze geen stufi meer krijgen.
En wie gaan later voor jouw AOW betalen? Dezelfde koters waar je nu geen cent aan wil geven.
Die mensen die 30 zijn moeten sowieso hun muil houden.
Die kregen in die tijd egt heel veel meer dan wij tegenwoordig.
Die mensen die 30 zijn moeten sowieso hun muil houden.
Die kregen in die tijd egt heel veel meer dan wij tegenwoordig.
Zoals beter onderwijs in de Nederlandse taalvaardigheid?
Zoals beter onderwijs in de Nederlandse taalvaardigheid?
Ik vermoed dat dit per richting en school/uni verschilt, ik vraag me af of dat iets structureels is. Je hoort dat wel vaak de laatste tijd, "Ja bij mij op m'n werk kwam er zo'n jong broekie van de HTS en die snapt er echt geen reet van, had je vroeger geen last van". Maar dat zijn dan natuurlijk wel incidenten, op incidenten kan je geen generalisaties maken denk ik. Vraag me af of dat sowieso wel valt te onderzoeken, kwaliteitsverschil van opleidingen gedurende de tijd, in een wereld die constant in verandering is.