XXL Nutrition

ben jij voor of tegen wilders?

Peiling Peiling ben jij voor of tegen wilders ?

• ervoor

Stemmen: 65 57,5%
  • ertegen

Stemmen: 34 30,1%
  • anders..

Stemmen: 14 12,4%

• Totaal stemmers
    113
Fitna: Koranverzen koppelen aan radicalisme en meest extreme vormen van terreur en dan vervolgens impliceren dat iedere moslim een potentieele terrorist is.

Sja, wat nu. Zoals ik al eerder aangaf; het wordt tijd dat stemrecht gekoppeld gaat worden aan geestelijke capaciteiten. Ohja, en het recht op voortplanten ook.

Brainwashed door de film ''Fitna''.
Waarom zou dat de waarheid zijn volgens jou?:o

:roflol: als deze beste jongen zo op straat loopt en rondkijkt weet hij ook al genoeg neem ik aan.Omdat het echte gebeurd is en echte beelden zijn misschien.

Als het beschaafde mensen zijn dan klopt er iets niet!
Ik noem het niet echt beschaafd als je in de koran geloofd waarin staat dat niet geloofige dood moeten:S

En hoe noemen we diegene die daar achter staan? Gematigde moslims? Ik dacht het niet. Hint: er is een reden waarom we onderscheid maken tussen "gematigde" en "extreme".

Met alle respect, ik denk dat het beste advies dat iemand je kan geven is te leren nadenken.

Ah daar hebben we onze internetterrorist, we zijn weer compleet. Popcorn iemand?

Fitna: Koranverzen koppelen aan radicalisme en meest extreme vormen van terreur en dan vervolgens impliceren dat iedere moslim een potentieele terrorist is.

Sja, wat nu. Zoals ik al eerder aangaf; het wordt tijd dat stemrecht gekoppeld gaat worden aan geestelijke capaciteiten. Ohja, en het recht op voortplanten ook.

Geestelijke capaciteiten?
Ha denk je nou echt dat iq verband houdt met religie/geloof

Spiertje moet eens flink in ze reet gedoet worden dan piept hij wel anders

"Geestelijke capaciteiten?
Ha denk je nou echt dat iq verband houdt met religie/geloof"

Hilarisch op het idiote af. :roflol:

Serieus. Als je echt aan de universiteit zit te denken dan kan je je dat soort interpetaties niet veroorloven.

Geestelijke capaciteiten?
Ha denk je nou echt dat iq verband houdt met religie/geloof

Ik heb eigenlijk geen idee hoe geestelijke capaciteiten daadwerkelijk gemeten zouden moeten worden. IQ tests zeggen mij weinig, zijn te beperkt en meten uiteindelijk slechts hoe goed je desbetreffende test heb gedaan maar het is volgens mij niet al te moeilijk om minder ontwikkelden aan te wijzen. Die zouden niet mogen stemmen in mijn ideale wereld maar hoe dat exact te meten en bepalen, ach is niet aan mij maar als dit mogelijk is zou ik zeggen gelijk doen.

Hoe kom je er uberhaupt bij dat ik 'iq' zou linken aan religie/geloof?

Ik zeg slechts dat politieke invloed moet afhangen van een bepaalde geschiktheid, zoals ik al eerder zei; hoe dat te bepalen en meten zou ik niet 1 2 3 kunnen zeggen.

"Geestelijke capaciteiten?
Ha denk je nou echt dat iq verband houdt met religie/geloof"

Hilarisch op het idiote af. :roflol:

Serieus. Als je echt aan de universiteit zit te denken dan kan je je dat soort interpetaties niet veroorloven.

Want?
Ik ken genoeg moslims, tientallen zelfs die aan de universiteit studeren.
En dan loop jij te bazelen over het verband iq/geloof ?

Ja man, helemaal top
Echt serieus je hebt gelijk helemaal gelijk gewoon.
Je verdient de ****ing nobelprijs, religieuze mensen aan de universiteit?
Bizar gewoon, al die gelovigen die ik ken zijn allemaal eigenlijk gewoon undercover atheisten he?
****ing hell, wat een grootvizier ben je toch

Want?
Ik ken genoeg moslims, tientallen zelfs die aan de universiteit studeren.
En dan loop jij te bazelen over het verband iq/geloof ?

Ja man, helemaal top
Echt serieus je hebt gelijk helemaal gelijk gewoon.
Je verdient de ****ing nobelprijs, religieuze mensen aan de universiteit?
Bizar gewoon, al die gelovigen die ik ken zijn allemaal eigenlijk gewoon undercover atheisten he?
****ing hell, wat een grootvizier ben je toch

haram !!!!

Voor.. kan niet wachten om mijn stem te geven :)

Terug
Naar boven