Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom zeg ik ook, verder ontwikkelen dat stemrecht gebeuren. Heel vroeger was er geen stemrecht, toen mocht je stemmen als je bepaalde bloedbanden had, vervolgens werd je invloed gekoppeld aan je landelijke bezittingen en weer daarna werd er gewoon naar je marktwaarde gekeken. Tegenwoordig is het voornamelijk leeftijd en burgerstatus dat je stemrecht geeft..ik zeg volgende stap stemrecht op basis van geestelijke capaciteiten!

Waarom hoor ik al die allochtoonse mannetjes toch zeggen; hij is vroeger teveel gepest.
Wat is dat toch?![]()
Dan mogen juist alle gelovigen niet meer stemmen en kan je het hele CDA opdoeken![]()
Dat een ventje van 13 met dit soort uitspraken komt is niet zo'n probleem, daarom hebben ventjes van 13 ook geen stemrecht maar het trieste feit dat volwassen mensen, mensen waarvan je zou denken dat ze volledig ontwikkeld zijn ook dit soort dingen roepen is erger.
Daarom zeg ik ook, verder ontwikkelen dat stemrecht gebeuren. Heel vroeger was er geen stemrecht, toen mocht je stemmen als je bepaalde bloedbanden had, vervolgens werd je invloed gekoppeld aan je landelijke bezittingen en weer daarna werd er gewoon naar je marktwaarde gekeken. Tegenwoordig is het voornamelijk leeftijd en burgerstatus dat je stemrecht geeft..ik zeg volgende stap stemrecht op basis van geestelijke capaciteiten!
Ook goed, de meeste moslims mogen dan ook niet stemmen![]()
..karma zodra weer kan
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Sorry, geen stemrecht voor jou.
heeeel jammer voor jou, kun je wel fijn als 13 jaar stemrecht hebbe, ik ben 18 en maak toch echt wel compleet zelf uit waar ik op stem..
ga me niet laten beinvloeden door iemand die zich verheven voelt op het feit dat hij denkt te weten wat goede politiek is...
Ik denk helemaal niet te weten wat goede politiek is, ik heb me al neergelegd bij een positie aan de zijlijn, machteloos kijkend en wijzend naar de idioten.
Dat gezegd blijf ik er wel bij dat die oude liberalen het goed zagen destijds, stemrecht voor iedereen is dodelijk voor een maatschappij, waarop ik zeg afschaffen die leeftijdsgrens en een staatcoïtusamen doen om dit recht te verkrijgen.
en op grond van dat ik denk dat Wilders 'een aantal' (want lang niej alles is goed, benk met je eens) redelijke ideeen heeft meen jij dat ik geen stemrecht zou moeten hebben.....sure

Het was niet enorm serieus bedoeld om je eerlijk te vertellen maar op grond van deze post ben ik toch geneigd te vermoeden dat je een dergelijke test niet geschikt zou worden bevonden!![]()

Wilders heeft gewoon gelijk als hij zegt dat er gevaarlijke teksten in de Koran staan..
dingen als:
terroriseer alle die niet aan Allah geloven, en allen die hem niet als de grote God zien
word ik bepaald niej vrolijk van!

Precies. Maar nog zijn er mensen die vinden dat je moslims moet respecteren en blablabla.
Die achterlijke moslims willen ons gewoon dood en sommige mensen vinden het dan normaal dat die hier mogen wonen..?? volgends mij zit er dan een steekje los hoor![]()
Ik ken geen enkele moslim die 'ons gewoon dood wil hebben'.
Zware generalisatie daar, kerel. Eentje die de werkelijkheid geen eer aandoet.
Misschien meer onder de moslims komen en dan kom je er snel genoeg achter dat het in het algemeen toch echt gewone en beschaafde mensen zijn.
*zucht*
Ik ga maar weer eens verder met waarmee ik bezig was.

Waar slaat dat op!
Volgens mij snap jij der geen reed van!
Ga eerst de film fitna maar eens bekijken.. dan praat je wel anders![]()