XXL Nutrition

Benauwd hè!

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
Ga es fluiten Mightyduck, dan heb je dezelfde propellor op je lippen en je bakkes zorgt voor de luchtopslag. :roflol:

Hoi,

sterf

:)
 
DBC01 zei:
Ik hoorde pas nog dat jij een kortere uitvoering van je broer bent, zoiets als een stationcar en een hatchback. Klopt dat 01?
Ben jij de nieuwe 007 op stage-toer?

Ik snap nu even niet wat je bedoeld, DBC. Leg het is eens even goed uit voor deze jongen. :D
 
Lieverd, ome DBC zit je weer een beetje te fokken. Maar jij met je frisse, jonge invalshoek ontwijkt de pijlen der verdoemenis met een sierlijke dans om het monster heen.

Je doet me een beetje denken aan Butters van Southpark, die is ook zo goed van vertrouwen.

Hulde! :bow: (Karma op voor vandaag, sorry)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
johnny 01 zei:
Ik snap nu even niet wat je bedoeld, DBC. Leg het is eens even goed uit voor deze jongen. :D

Ehhmmm.. hmm waarom begrijp ik het wel, even de familie rond Johnny'tje. Ik ga maar eens trainen :hello:
 
:roflol:

Geef ik je eindelijk een keer gelijk, gaat hij nog met me fokken. :D
Ik dacht dat je het zo benauwd had, moet je niet een lekkere frisse duik gaan nemen ofzo? :P
 
Nou ja benauwd was het wel. Hier op 't kantoor heb ik airco dus dat scheelt.
Nog een paar uurtjes dan mag opa naar huis.
 
Ik vond het vandaag wel meevallen eigenlijk.
 
Dag Emile! Heb je je pilletje al klaarliggen voor 1 okt.? :D
 
Heb ik al dagen zo niet weken last van en die k*t kuur maakt t nog een stukje erger volgens mij
 
DBC01 zei:
Dag Emile! Heb je je pilletje al klaarliggen voor 1 okt.? :D

Voor jouw altijd :D

Heb er wel zin an. Ik hoop dat de vrouwen ook te pruimen zijn. :cool:

Misschien ff mijn PR-pakketje meenemen. :D
 
inVorm zei:
Heb ik al dagen zo niet weken last van en die k*t kuur maakt t nog een stukje erger volgens mij

Je meent 't :D

Middenin m'n laatste zat ik op een dag in een trein die bleef stilstaan tussen 2 steden. Hoe verklaar je dat jij hijgt en een vol shirt hebt terwijl de rest net een beetje begint te zweten? :D
 
Ja ach dat onderscheidt ons lekker rest vd schaapjes ghehe :D
 
haha... gister dan.. was de airco uitgevallen op het werk :( Drijfnat!
 
ik vind het overdag nog erger dan s'vonds als ik ga slapen , voor me raam heb ik dan zo'n zwarte net ( of hoe je het ook wilt noemen) en dan doe ik me raam helemaal open en is het lekkr koel :)
 
ohohoh de afgelopen dagen, het was niet uit te houden. Met zo'n bezwete rug, voorhoofd en anus maar weer even vragen of je naar het toilet mag. Echt te ranzig...
 
vandaag was idd de klapper van de week. Vandaag motorblok in me auto gehangen heb 3 keer een ander shirt aangedaan. kom net van de gym, drijf nat. maar voor 3e keer douchen. probleem is dan alleen als eruit komt dat het nog warmer is.....
 
Heb je daar foto's van Masters; dames schijnen dat erg leuk te vinden, monteur-kiekjes die motorblokken enzo 'doen'. Volgende keer dus even de camera erbij houden! :D
 
Lekker zweten in de sportschool met dit weer
 
Vind het wel redelijk uit te houden.

Zweet wat, stink wat naar Tren., maar verder geen problemen hiero. :)
 
Back
Naar boven