Fitness Seller

Benchpress 150kg, lichaamsgewicht 70,5 kg

Zozo netjes

vind het netjes. maar pak wat minder en voer het beter uit zal je ten goede doen

;

Laatst bewerkt:
1x is niet echt veel, dat druk ik ook makkelijk weg ''mijn gewicht: 77kg''. Probeer volgende keer eerst 6/8x 100kg en bouw voorzichtig naar de 130. Binnen 3 weken, zit je op 5/6x 130kg ;)

8x100 = binnen 3 weken naar 5x 130? juist ja...
Gelukkig hebben we hier genoeg ecto's die beschikken over geweldig advies.

8x100 = binnen 3 weken naar 5x 130? juist ja...
Gelukkig hebben we hier genoeg ecto's die beschikken over geweldig advies.

En waarom is dat niet mogelijk dan? Ik ben van 80kg 8x MAX naar 110kg 4x, 5x met wat hulp..
Zie geen onmogelijkheid hierin hoor.. Maat van me is van 90kg naar 130kg gegaan in 3 weken..

En waarom is dat niet mogelijk dan? Ik ben van 80kg 8x MAX naar 110kg 4x, 5x met wat hulp..
Zie geen onmogelijkheid hierin hoor.. Maat van me is van 90kg naar 130kg gegaan in 3 weken..

Zonder roids? uhuh..
Mijn deadlift is van 300 naar 390 gegaan in 2 uur.

Je gaat niet van 90 naar 130 in 3 weken. Misschien moet je z'n bil is ff checken.

Of je spotter heeft misschien wel 70% van al het tilwerk gedaan hahaha

Met roids ja, maar ik ging ervanuit dat het naturel bedoeld was.

Dus TS die geen AAS gebruikt kan binnen drie weken van 6-8 x100kg naar 5-6 x130kg, omdat die vriend van je die WEL AAS gebruikt het ook kon? Strong logic ???

Je bent gewoon een beetje gelei YOGI

Kijk naam van zijn filmpje... ;)

---------- Toegevoegd om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:19 ----------

Dus TS die geen AAS gebruikt kan binnen drie weken van 6-8 x100kg naar 5-6 x130kg, omdat die vriend van je die WEL AAS gebruikt het ook kon? Strong logic ???

Misschien beter lezen.. Ik ben zonder aas van 90kg 8x naar 110kg 4x 5e x met wat meer hulp gegaan. Lees eerst ff voordat je iets zegt.

En ik weet niet of hij AAS gebruikt, maar lijkt me best wel verdacht als je met 70kg 150kg wegdrukt.. Nja, misschien ook niet omdat het maar 1x is.

En dan nog, als deze man nu al 1x 150kg drukt, drukt ie over paar weken vast wel vaker dan 1x..

Laatst bewerkt:
Probeer volgende keer eerst 6/8x 100kg en bouw voorzichtig naar de 130. Binnen 3 weken, zit je op 5/6x 130kg ;)

Ja die gast gebruikt wel roids ja. Maar ik niet, en van 90kg naar 110kg was wel te doen hoor.

Misschien beter lezen.. Ik ben zonder aas van 90kg 8x naar 110kg 4x 5e x met wat meer hulp gegaan. Lees eerst ff voordat je iets zegt.

En ik weet niet of hij AAS gebruikt, maar lijkt me best wel verdacht als je met 70kg 150kg wegdrukt.. Nja, misschien ook niet omdat het maar 1x is.
Misschien moet jij ff een bril en wat minder butthurt doen. Ik heb het toch ook niet over jouw progressie, maar de progressie van jouw maatje die jij vergelijkt met TS :rolleyes:

Je geeft TS advies dat HIJ 130kg binnen 3 weken op 130kg zit. En waarom? Omdat een maatje van je on roids dat ook kon. En als je een beetje verder had gekeken dan je neus lang is, dan had je gezien dat TS geen bodybuilder is maar traint op kracht.

En 90 naar 110 is wel ff wat anders als de stap van 90-100 naar 130-150kg

Verspil geen moeite brah.. dit gaat nergens toe leiden.

Terug
Naar boven