XXL Nutrition

benchpress verbeteren

trainenk, hoe veel kg squat en deadlift je?

Als je sneller beter wil worden in benchen moet je vaker gaan benchen.

jij wat maat? Ik mn max is nu 77.5kg na 4 maanden trainen, en vind dat ik persoonlijk een zwakke bench heb ???

Dan heb ik geen aanleg voor bench i don't know :p. En van die kleine mensen die beter kunnen benchen dan grote mensen is ook bullshit zo te zien

• Topic Starter Topic Starter
trainenk, hoe veel kg squat en deadlift je?

Als je sneller beter wil worden in benchen moet je vaker gaan benchen.

deadlift doe ik eigenlijk nooit maar ga ik moeten inbouwen heb 1keer mijn maximum willen testen en kon toen 150kilo trekken en squat ging 100kilo ook wel , weet dat ik meer moet trainen op squat en deadlift.

Vind benchpress gewoon de leukste oefening en wil daar als doel 150kilo halen maar de juiste manier om dat snel te halen word nog afwachten

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

In mijn gym zijn er maar enkele die zoveel benchen, lijkt me sterk dat jij het na 3 maanden kan.

jah ze vinden het ook raar in mijn gym , maar het is dus mogelijk heb vroeger nooit krachtraining gedaan heb altijd gevoetbald dusja ik probeer nu naar die 150kilo bench ooit te geraken

Je hebt gewoon aanleg voor benchen, plus je vind het leuk dat is ook reden om daar sterker in teworden. Ik vind bp echt een k*t oefening , maar komt ook omdat ik er niet goed in ben.

Zou proberen je lichaams gewicht teverhogen, en bijvoorbeeld wendeler tegaan doen

succes!

Wat is dat toch met al die kerels die na een kleine half jaar 100kg benchen alsof het niets is..

- #1 Ze trainen al veel langer, maar "pas 4 maanden serierus". Dan zeggen ze dat ze pas 4 maanden trainen
- #2 Ze liegen om stoer te doen
- #3 Ze zitten aan de AAS
- #4 Ze hebben een historie van andersoortige kracht gerelateerde sport
- #5 hier en daar heb je misschien een genetisch wonder met super T-rex armpjes en ver bovengemiddeld aantal satellietcellen.
- #6 Ze hebben professionele begeleiding en vanaf dag 1 al perfecte voeding/workouts

Bijna altijd is het #1, als je doorvraagt.

Maar 181cm @ 71kg - 15%, lijkt me een wonderkindje dan, als zijn stats kloppen. 15% betekent 10-11kg vet en maar 60kg VVM.
Dat is erg laag voor iemand van 181cm, laat staan dat je dan 5x100kg zou kunnen bankdrukken.
Maar wie weet, misschien is het legit. Zo ja dan gaat OP een interessante toekomst tegemoet.

• Topic Starter Topic Starter
- #1 Ze trainen al veel langer, maar "pas 4 maanden serierus". Dan zeggen ze dat ze pas 4 maanden trainen
- #2 Ze liegen om stoer te doen
- #3 Ze zitten aan de AAS
- #4 Ze hebben een historie van andersoortige kracht gerelateerde sport
- #5 hier en daar heb je misschien een genetisch wonder met super T-rex armpjes en ver bovengemiddeld aantal satellietcellen.
- #6 Ze hebben professionele begeleiding en vanaf dag 1 al perfecte voeding/workouts

Bijna altijd is het #1, als je doorvraagt.

Maar 181cm @ 71kg - 15%, lijkt me een wonderkindje dan, als zijn stats kloppen. 15% betekent 10-11kg vet en maar 60kg VVM.
Dat is erg laag voor iemand van 181cm, laat staan dat je dan 5x100kg zou kunnen bankdrukken.
Maar wie weet, misschien is het legit. Zo ja dan gaat OP een interessante toekomst tegemoet.

snap ook niet waarom ik hier zou over liegen , ik ben hier anoniem en ik kom gewoon om raad vragen hoe ik op de snelste manier nog kracht bijkom , ik train echt nog maar 3-4maand en ik neem niks van middelen en heb enkel heel mijn jeugd voetbal gedaan, en van mijn voeding : 1dag eet ik goed de andere dag slecht , mijn voeding is slecht , maar ik train wel hard en 6keer per week.

heb nu vandaag 5 sets gedaan na mijn warm up :5keer 100 , 5keer 100 , 4keer 100 , 4keer 100 , 3 keer 100

ik probeer vanaf nu op mijn voeding te letten en veel te eten en op hoger gewicht te komen, ik heb altijd in mijn jeugd veel kracht gehad in vergelijking met mijn leeftijdsgenoten terwijl ik totaal niet breed was.

en in verband met profesionele begeleiding , ik heb wel redelijk wat opgezocht welke krachtoefeningen het best zijn en die met zo goed mogelijke techniek getraind direct heb direct met de juiste oefeningen beginnen trainen.

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

Je hebt gewoon aanleg voor benchen, plus je vind het leuk dat is ook reden om daar sterker in teworden. Ik vind bp echt een k*t oefening , maar komt ook omdat ik er niet goed in ben.

Zou proberen je lichaams gewicht teverhogen, en bijvoorbeeld wendeler tegaan doen

succes!

ok zal ik doen , bedankt!

snap ook niet waarom ik hier zou over liegen , ik ben hier anoniem en ik kom gewoon om raad vragen hoe ik op de snelste manier nog kracht bijkom , ik train echt nog maar 3-4maand en ik neem niks van middelen en heb enkel heel mijn jeugd voetbal gedaan, en van mijn voeding : 1dag eet ik goed de andere dag slecht , mijn voeding is slecht , maar ik train wel hard en 6keer per week.

heb nu vandaag 5 sets gedaan na mijn warm up :5keer 100 , 5keer 100 , 4keer 100 , 4keer 100 , 3 keer 100

ik probeer vanaf nu op mijn voeding te letten en veel te eten en op hoger gewicht te komen, ik heb altijd in mijn jeugd veel kracht gehad in vergelijking met mijn leeftijdsgenoten terwijl ik totaal niet breed was.

en in verband met profesionele begeleiding , ik heb wel redelijk wat opgezocht welke krachtoefeningen het best zijn en die met zo goed mogelijke techniek getraind direct heb direct met de juiste oefeningen beginnen trainen.

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

ok zal ik doen , bedankt!

Ik zou zeggen film het eens, ben eens benieuwd.

gewoon ff filmpje maken vriend, heb je die twijfels niet meer en kunnen we je meteen techniek tips geven ! win win

jij wat maat? Ik mn max is nu 77.5kg na 4 maanden trainen, en vind dat ik persoonlijk een zwakke bench heb ???

ik benchte 60kg na een jaar ofzo...

Laatst kwam er een kerel bij ons in de sportschool, nog nooit een gewicht aangeraakt en begint incline bumbbell press te doen met 32kg dumbbells. Het was overigens wel een grote gezette kerel, maar dan nog. Het is zeker wel mogelijk.

Terug
Naar boven