MuscleMeat

Bende van Nijvel

Bezoekers in dit topic

Wat was dat trouwens vroeger in België? Lijkt wel het Wilde Westen.
 
Blijkbaar hebben ze de naam van 'De Reus' al twintig jaar. :emo:
 
Hoe is die Bouhouche eigenlijk om het leven gekomen?Met houthakken is die boom in tweeën gesprongen ofzo?
 
Knakker rechts met pint in de hand is Chris Bonkoffsky
834932-026670a9216a21defd34114bb1a87b4a.jpg
 
Zo te zien was het wel een aangename man op bijeenkomsten.
 
Baby Boomer Bullshit dit. Irrelevant voor de moderne gang van zaken.
 
Blijft toch intrigeren die hele bende van ellende
 
Blijft toch intrigeren die hele bende van ellende

Vind je? Er is buiten de identiteit van de reus niks aan. Veel speculatie en geen flikker antwoorden.

Again, Baby Boomer Bullshit van 30 jaar terug. Een generatie met hopelijk zo snel mogelijk stervende macht, want ze was zo corrupt en inefficient als wat.
 
Vind je? Er is buiten de identiteit van de reus niks aan. Veel speculatie en geen flikker antwoorden.

Again, Baby Boomer Bullshit van 30 jaar terug. Een generatie met hopelijk zo snel mogelijk stervende macht, want ze was zo corrupt en inefficient als wat.

Ik vind een reeks gewelddadige overvallen waarbij er een schamele buit van € 150-175K het eindtotaal is en er 28 doden vallen op zichzelf erg bijzonder.

En jij noemt het "Baby Boomer Bullshit" :roflol:
 
Ik vind een reeks gewelddadige overvallen waarbij er een schamele buit van € 150-175K het eindtotaal is en er 28 doden vallen op zichzelf erg bijzonder.

En jij noemt het "Baby Boomer Bullshit" :roflol:

Ja, want het was meer dan 30 jaar geleden...

Vind je de Falklands-oorlogen ook nog relevant? Bijna 1000 doden...
 
Ja, want het was meer dan 30 jaar geleden...

Vind je de Falklands-oorlogen ook nog relevant? Bijna 1000 doden...

Wat heeft relevantie er nou weer mee te maken? Ik vind oorlogen sowieso niet interessant.
 
Nee, dat het nu naar buiten wordt gebracht..
 
Nog relevante updates?
 
Bewegende beelden van de reus.. niet echt nieuws imo
 
De beelden dateren van 6 oktober 1996. Die dag hield de rijkswacht een zoekactie in Moorsel, een deelgemeente van Aalst, naar het wapen van een drievoudige moordenaar.

Blijkbaar toch geen echte 'reus'.
 
Back
Naar boven