XXL Nutrition

Benen trainen en broeken

Nergens last van, gewoon je riem strak trekken. Misschien een idee om een langere broek te kopen en deze aan de onderkant in te laten korten. Want denk dat die bij dezelfde taillemaat al wijdere broeksppen hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat probeer ik je te vertellen van die modellen peppie.
Je verwacht toch niet dat wanneer je gaat trainen en bulken dat al je kleren hetzelfde blijven zitten...

Shirtjes gaan wat strakker zitten, maar dat ziet er juist ****ing stoer uit....

:trollface:

Hoe kan je nou geen massive wheels willen hebben? Ik heb hetzelfde probleem.. In het weekend lekker trainings/joggingsbroekie en alleen naar de kroeg een knappe broek aan.
Of zoals al op andere topics staat, gewoon grotere maat kopen en laten innemen bij je middel.
(en ja ik vind het ook beter staan als een broek een beetje knap om m'n reet zit)

Beetje oud topic oprakelen maargoed. Ik vandeweek jogginsbroeken online besteld, maatje XL. Ik dat spul passen.. Leken halve leggings. Teruggestuurd en XXL besteld.. Zit 't nog vrij strak bij m'n bovenbenen. Is dit normaal ofzo? Ik vind het nu nog acceptabel maar weet iemand of die joggingstof veel krimpt in de was?

Het probleem is dat mannen tegenwoordig dunnere beentjes hebben dan schoolmeisjes van 12. En dat vrouwen met de skinny jeans-rage dit nu nog leuk vinden ook, maakt het enkel erger. Merken passen zich aan aan het schoonheidsideaal.

Ik snap niet echt hoe je je in zo een skinny jeans kan wurmen. Naast geen plek voor je bovenbenen is er ook geen plek voor je zaakje voorzien. Ik vraag me af of mannen binnen tien jaar leggings zullen dragen die hun ballen naar achter trekken omdat vrouwen het dan ook leuk zullen vinden dat mannen 'skinny' zijn tussen hun benen. :rolleyes:

Hehe yeah, ik weet wat je bedoelt. Dan maar een beetje strakker bij de bovenbenen.. En bij m'n kruis. Maarja, beetje package vind ik niet erg. Altijd leuk om wijven een cockstare te zien doen. :D

Ik heb het zelfde probleem. Ook toen ik al niet aan fitness deed. Bij mij in de familie hebben ze allemaal dikke boven & onder benen. Als ik gewicht bij kom is het op mijn benen. Mijn bovenlijf is vrij smal in vergelijking met mijn onderlijf. Stats: 1m93@ 91kg.

De enigste jeansbroeken die bij mij echt goed zaten waren van het Vlaams merk RIGGS (gemaakt in Genk). +- 8 jaar geleden zijn ze helaas er mee opgehouden. Ze hadden namelijk het sixty model. Met echte OLIFANTEN ppen. Breed van boven en dan smaller naar de knie en dan weer terug breed open tot onder. Ideaal voor dikke boven benen en kuiten. Als je nu de broeken bekijkt van diesel, g-star, guess, ... daar noemt dat bootfit. Die zijn totaal niet breed van onder. Gelukkig heb ik er nog een aantal van 10 jaar terug :D. Tot op heden weet ik geen ander merk die een gelijkaardig model heeft zoals RIGGS zonder van die LAAG hangende achterzakken (= net alsof je in uw broek gescheten heb. Echte marok broeken :))

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb vaak last van schuren, heb wat dikkere benen en mijn liezen (en kloten!) schuren enorm vaak.
wat kan ik hier tegen doen? Baggy jeans lijkt me geen optie :P

Terug
Naar boven