AndroidHealthClinic

Benenschieten is de nieuwste rage bij de politie

apfelstrudel

Superior Athlete
Waardering
61.702
Déjà vu
Politie schiet Tilburger in benen

,
AMSTERDAM - Agenten in Tilburg hebben zondagnacht een man in Tilburg neergeschoten na een melding van huiselijk geweld. De man bedreigde de agenten, zegt een woordvoerder van de politie. Die zagen zich daarop genoodzaakt hem in zijn benen te schieten.

m1dz7ika0h9w.jpg

De man is aangehouden en naar een ziekenhuis gebracht.
De politie ging even voor 03.00 uur naar een woning aan de Melis Stokestraat. Wat zich precies bij de woning heeft afgespeeld is nog onduidelijk.
,De man is afgevoerd, maar verkeert volgens de politie niet in levensgevaar.
Vergeet je bullet proof vests, koop bulletproof pants.

Meer gebruik van TASER. Lekker jiffen en jiven. Shake that body motherfukka!

Ja en nu ? Terecht, klaar! Bedreiging -> Pop boem bam. Zo en nu normaal doen!
Als je zegt ''Ah politie moet normaal reageren etc.'' moet je niet zo homo'en.

Nieuw werkwoord homo'en.

Het is nog maar de vraag hoe de man de agenten in een 'hoekje' heeft gedreven. Ik sta volledig achter onze blauwe smurfjes, schieten op die handel!

Nieuw werkwoord homo'en.

Het is nog maar de vraag hoe de man de agenten in een 'hoekje' heeft gedreven. Ik sta volledig achter onze blauwe smurfjes, schieten op die handel!

Klopt is nieuw!
Het moet hier zoals in Amerika worden qua gezag van de politie, dus dit juich ik toe.

Moet je maar kalm zijn en luisteren...

• Topic Starter Topic Starter
Klopt is nieuw!
Het moet hier zoals in Amerika worden qua gezag van de politie, dus dit juich ik toe.
Ben je ooit wel eens in Amerika geweest?
Waarschijnlijk niet. Amerika is een k*t land met een k*t rechtssysteem. De politie in Amerika zijn een stelletje mongole.

Laatst bewerkt:
Die vent zal het er wel naar gemaakt hebben. Goede zaak, ik zou als agent ook zorgen dat ik niet het volgende slachtoffer van geweld zou worden.

Ze weten eindelijk waar dat pistool voor dient...

Ben je ooit wel eens in Amerika geweest?
Waarschijnlijk niet. Amerika is een k*t land met een k*t rechtssysteem. De politie in Amerika zijn een stelletje mongolene.

Ik heb het niet over het rechtssysteem, maar over het gezag van de politie. Me broer zit in Amerika dus ik weet genoeg, dus ook dat het mong*len zijn ja. Ze hebben tenminste gezag. Geven niet op als een achtervolging boven de 140 gaat bijv. of te lang duurt. Taser in je nek als je je bek open trekt terwijl dat je niet gevraagd is.

het werd tijd dat ze eens wat harder te werk gingen. mooie zaak dit en kan het alleen maar toejuichen.

Ik heb het niet over het rechtssysteem, maar over het gezag van de politie. Me broer zit in Amerika dus ik weet genoeg, dus ook dat het mong*len zijn ja. Ze hebben tenminste gezag. Geven niet op als een achtervolging boven de 140 gaat bijv. of te lang duurt. Taser in je nek als je je bek open trekt terwijl dat je niet gevraagd is.

Nou beter niet. Daar word je al getaserd als je vraagt waarom je wordt aangehouden.

Lijkt me een leuke baan de hele dag mensen TASER'en..

Voorstander!!!!!!!!!

je zult maar in je knie worden geraakt, kan je nooit meer squatten en loop je de rest van je leven mank...en dat omdat je je vrouw even op haar plaats wilde zetten

dat is wel geil :eyebrow:

Jammer, hoezo niet in zijn hoofd?

Werd is tijd!

Terug
Naar boven