+1Het moet hier zoals in Amerika worden qua gezag van de politie, dus dit juich ik toe.
grote bek tegen politie? Zeg maar dag tegen je benen. Goeie oplossing!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Het moet hier zoals in Amerika worden qua gezag van de politie, dus dit juich ik toe.

Dat is het 4de schot inderdaad.Schiet ze liever gewoon door de kop, scheelt een hoop gezeik.. en geld..

Dus jij houd er wel van als je vriend in blauw lekker autoritair zijn taser in je anus steekt.Ik heb het niet over het rechtssysteem, maar over het gezag van de politie. Me broer zit in Amerika dus ik weet genoeg, dus ook dat het mong*len zijn ja. Ze hebben tenminste gezag. Geven niet op als een achtervolging boven de 140 gaat bijv. of te lang duurt. Taser in je nek als je je bek open trekt terwijl dat je niet gevraagd is.
Dus jij houd er wel van als je vriend in blauw lekker autoritair zijn taser in je anus steekt.
Ik ben totaal bijna 6 maanden in Amerika geweest en heb genoeg zinlose shit gezien.
Politie in Amerika is extreem omdat de bevolking extreem is. Dat hele land is gewoon extreem. Zulke extreme politie moeten wij hier niet hebben, omdat het hier dan alleen nog maar erger word.
Amerika is gewoon een gestoord land met veel gestoorde inwoners.
of nog eenvoudigerDéjà vu
Vergeet je bullet proof vests, koop bulletproof pants.

Er is een groot verschil tussen harder optreden en excessief geweld.Ja heerlijk! Ik ben gelukkig geen pauper die een beetje irritant en vervelend loopt te doen, dus ik zou er nooit last van krijgen als ze dat zouden toepassen. Extreem vraagt inderdaad om extreme maatregelen! In Nederland is de politie extreem lafjes, je kan als burger heel erg veel flikken. Ik vind dat die paupers gewoon eens hard moeten worden aangepakt. Luisteren of anders gewoon een tik op je smoel. Hoeft natuurlijk niet in elke situatie te worden toegepast, maar dat is aan de politie zelf om in te schatten waar hard moet worden opgetreden. Als er maar ( veel ) harder wordt opgetreden, zodat je weet dat als je blauw zit lopen je gedeisd moet houden!
Er is een groot verschil tussen harder optreden en excessief geweld.
In Amerika is het vaak het laatste.
Klopt is nieuw!
Het moet hier zoals in Amerika worden qua gezag van de politie, dus dit juich ik toe.