AndroidHealthClinic

Benenschieten is de nieuwste rage bij de politie

Ik ben zelf meer een voorstander van "iets" wat ik lang geleden met een maat van me heb uitgedacht.
De "triple tap" ;)
De "triple tap" begint met een "double tap" (twee snelle schoten achter elkaar) in de borst, direct gevolgt door een schot door de "pelvis" van je tegenstander.
Dit omdat tegenwoordig/toendertijd bijna iedereen die foute dingen deed, een "kogelvrij" vest aan had... :rolleyes:
Het derde schot "immobiliseert dan je tegenstander op een vrij effectieve manier. :D
Blijft zo'n klerelijder dan toch nog lopen, dan moet er nog ééntje door z'n hoofd natuurlijk... :rolleyes:
Nederlandse politie is vééls te braaf! :roflol:

Schiet ze liever gewoon door de kop, scheelt een hoop gezeik.. en geld..

was wss cartman.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verkeerd gehandeld, schande dat ze zomaar op het been schieten, dit moet meteen recht door de borst.

En dat bij alle rellers.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het niet over het rechtssysteem, maar over het gezag van de politie. Me broer zit in Amerika dus ik weet genoeg, dus ook dat het mong*len zijn ja. Ze hebben tenminste gezag. Geven niet op als een achtervolging boven de 140 gaat bijv. of te lang duurt. Taser in je nek als je je bek open trekt terwijl dat je niet gevraagd is.
Dus jij houd er wel van als je vriend in blauw lekker autoritair zijn taser in je anus steekt.

Ik ben totaal bijna 6 maanden in Amerika geweest en heb genoeg zinlose shit gezien.
Politie in Amerika is extreem omdat de bevolking extreem is. Dat hele land is gewoon extreem. Zulke extreme politie moeten wij hier niet hebben, omdat het hier dan alleen nog maar erger word.

Amerika is gewoon een gestoord land met veel gestoorde inwoners.

Dus jij houd er wel van als je vriend in blauw lekker autoritair zijn taser in je anus steekt.

Ik ben totaal bijna 6 maanden in Amerika geweest en heb genoeg zinlose shit gezien.
Politie in Amerika is extreem omdat de bevolking extreem is. Dat hele land is gewoon extreem. Zulke extreme politie moeten wij hier niet hebben, omdat het hier dan alleen nog maar erger word.

Amerika is gewoon een gestoord land met veel gestoorde inwoners.

Ja heerlijk! Ik ben gelukkig geen pauper die een beetje irritant en vervelend loopt te doen, dus ik zou er nooit last van krijgen als ze dat zouden toepassen. Extreem vraagt inderdaad om extreme maatregelen! In Nederland is de politie extreem lafjes, je kan als burger heel erg veel flikken. Ik vind dat die paupers gewoon eens hard moeten worden aangepakt. Luisteren of anders gewoon een tik op je smoel. Hoeft natuurlijk niet in elke situatie te worden toegepast, maar dat is aan de politie zelf om in te schatten waar hard moet worden opgetreden. Als er maar ( veel ) harder wordt opgetreden, zodat je weet dat als je blauw zit lopen je gedeisd moet houden!

Logisch he.. noodweer op de benen, geen effect dan pas romp.

Déjà vu

Vergeet je bullet proof vests, koop bulletproof pants.
of nog eenvoudiger :)
greaves.jpg

k*t cops!

• Topic Starter Topic Starter
Ja heerlijk! Ik ben gelukkig geen pauper die een beetje irritant en vervelend loopt te doen, dus ik zou er nooit last van krijgen als ze dat zouden toepassen. Extreem vraagt inderdaad om extreme maatregelen! In Nederland is de politie extreem lafjes, je kan als burger heel erg veel flikken. Ik vind dat die paupers gewoon eens hard moeten worden aangepakt. Luisteren of anders gewoon een tik op je smoel. Hoeft natuurlijk niet in elke situatie te worden toegepast, maar dat is aan de politie zelf om in te schatten waar hard moet worden opgetreden. Als er maar ( veel ) harder wordt opgetreden, zodat je weet dat als je blauw zit lopen je gedeisd moet houden!
Er is een groot verschil tussen harder optreden en excessief geweld.
In Amerika is het vaak het laatste.

Verbazingwekkend hoeveel mong*len zonder blikken of blozen het liefst in een totalitaire politiestaat zouden willen leven.

Er is een groot verschil tussen harder optreden en excessief geweld.
In Amerika is het vaak het laatste.

Excessief geweld komt vaker in de media, daarom lijkt het dat het erg vaak gebeurt daar, zoals je zei ze zijn daar ook wel extremer maar toch. Ben het dan ook niet eens met de beslissing van zo'n Cop in kwestie die te snel naar zijn hulpmiddelen pakt ( taser @ baseball of @festival, als je die filmpjes kent ). De manier van handelen, het hard aanpakken van buitensporig gedrag en het durven gebruiken van, pepperspray en taser of wat dan ook :thumb: Gewoon laten zien dat er niet met je te sollen valt :thumb: Gezag krijg je niet in je schoot geworpen, dat moet je verdienen/ zelfs opeisen. Ik vind dat de politie gezag hoort te hebben, daarom vind ik dat ze in Nederland harder moeten optreden. Niet dat je bang voor ze moet worden, maar wel dat je respect voor ze hebt.

Strudel je moet bij de krant gaan werken, overdreven kopjes met het weglaten van 90% van de feiten :roflol: .

Lullig als je in je knie of slagader wordt geschoten :roflol:

Gewoon door het hoofd schieten wat denk je dat er gebeurd als die de rest van zijn leven niet meer kan wekren...

precies dan kunnen wij dokken!

Beanbag, and aim for the balls.

Terug
Naar boven