MuscleMeat

Benenschieten is de nieuwste rage bij de politie

• Topic Starter Topic Starter
Strudel je moet bij de krant gaan werken, overdreven kopjes met het weglaten van 90% van de feiten :roflol: .
Ik heb het gewoon gecopy paste van nu.nl

Het leek mij overduidelijk dat ik dat stuk text niet geschreven had, maar blijkbaar is niet iedereen zo snugger.

Je moet eens opletten in de landen waar de wet harder en brutaal straft is er meer criminaliteit.

BOEID ME GEEN TIEVES! IS ME PUNT NIET!
Ik vind dat de politie hier harder moet optreden, omdat ze t*ring laf zijn. Dit gaat echt niet nog meer criminaliteit uitlokken hoor. In die andere landen was sowieso al meer criminaliteit aan daar heeft de politie zich aan aangepast niet andersom.

BOEID ME GEEN TIEVES! IS ME PUNT NIET!
Ik vind dat de politie hier harder moet optreden, omdat ze t*ring laf zijn. Dit gaat echt niet nog meer criminaliteit uitlokken hoor. In die andere landen was sowieso al meer criminaliteit aan daar heeft de politie zich aan aangepast niet andersom.

De politie is niet laf, ze mag bijna niets omdat de politici een pauperbeleid aan het handhaven is.

De politie is niet laf, ze mag bijna niets omdat de politici een pauperbeleid aan het handhaven is.

Dude dat snap ik ook wel. Je zegt toch niet ''De politici die het beleid maken voor de politie is laf'' maar gewoon ''de politie is laf''. :o

Politie zijn laffe honden.

klein voorbeeldje ontsnapte hond van het kamp zorgt voor een ongeluk. Meen jij dat de politie het kamp op gaat om dat tuig aansprakelijk te stellen?

Echt niet dus!

Terug
Naar boven