AndroidHealthClinic

Benzineprijs in vrije val

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
De prijs van benzine lijkt in een vrije val terecht te zijn gekomen. Donderdag verlaagt oliemaatschappij Shell de prijs van benzine met 1 cent. Dat heeft Shell zijn pomphouders laten weten.

Woensdag ging er ook al 1 cent af en vorige week werd de prijs van benzine in drie stappen met 4,4 cent verlaagd. Een liter euro ongelood kost vanaf donderdag 1,465 euro per liter. Diesel blijft staan op 1,125 per liter. Deze brandstof werd vorige week 1 cent goedkoper.

Een woordvoerder van Shell, marktleider op de benzinemarkt in Nederland, vermoedt dat speculanten bezig zijn geweest met benzine. "Wij horen verschillende oorzaken voor de prijsdalingen. Een ervan is dat er speculanten in de markt actief waren en dat lijkt nu te zijn losgekomen. Ondanks dat de prijs van ruwe olie vorige week omhoog ging, daalde de benzineprijs. Zo werkt dat bij de internationale productnoteringen."

Shell baseert de brandstofprijzen op internationale productnoteringen. Daarbij speelt niet alleen de prijs van ruwe olie een rol, maar ook de kosten voor transport, raffinage, de vraag en blijkbaar ook speculatie.

(bron:fok.nl)

Goed nieuws....:D

Ik heb nog geen rijbewijs dus 't boeit mij allemaal niet:)

vrije val :roflol:

Allemaal zoethoudertjes..vergeetniet, in ouderwetse guldens is het nog steeds Fl3,20/liter

vrije val....gaat heen

ik betaalde vandaag 1,36,9 voor 1 liter euro 95 in Maastricht yeah baby :cool:

wel 1 hele cent :eek:!!!!!

Zonnebloemolie... :rolleyes:

ìdd, 1 cent haha leuk hoor! Ze zijn ondertussen al een euro omhoog! **** die 1 cent

**** ik tank voornamelijk diesel :S idd die vieze lijers verdienen er veel teveel aan en de staat maar lachen ben benieuwd hoeveel die wankers eraan verdienen.
Idd Yzord ik reken ook vaak nog terug om een beter beeld te krijgen en dan is het gewoon ontzettend duur...

vrije val :D

mn keutels vallen dieper voor ze hun innige warmte kunnen doorgeven aan mn porceleinen stier...

Pff.. dat kwartje mag er ook weleens van af.. die Kok is toch ook allang weg>???

en dan nog is het stervensduur.

met de brommer valt het gelukkig nog mee maar met de auto, pfffff

Laten zakken die handel !!

Gelukkig ga ik in de zomer iets minder uit, betaal me blauw aan benzine !!

vrijval en 1 euro goedkoper dan zijn we ergens

Terug
Naar boven