XXL Nutrition

Benzineprijs in vrije val

Hmm ga meestal met de fiets of lopend ergens heen als het niet te ver is.

Met die k*tfietsers is zat mis....opzouten met die gezondheidsdodo's,ik wil gewoon in mn auto kunnen cruisen zonder een megaprijs voor benzine te moeten betalen.

Curacao:

- loodvrij = f 1,76 => 0.77 eurocent per liter :p
- diesel = f 0,92 => 0.40 eurocent per liter
:D

hahahaha.......

Ik maak me niet druk, tank toch altijd maar voor 25 euro.

Met die k*tfietsers is zat mis....opzouten met die gezondheidsdodo's,ik wil gewoon in mn auto kunnen cruisen zonder een megaprijs voor benzine te moeten betalen.

Ga toch fietsen.:rolleyes:

Ach, nog ruim 2 jaar en dan moet ik er ook aan geloven, hoop ik.:o
Maar intussen....heerlijk op 't fietsje.:)

Is een diesel maar ook dat schiet de pan uit tegenwoordig,gab....belachelijk gewoon!

Is een diesel maar ook dat schiet de pan uit tegenwoordig,gab....belachelijk gewoon!

Klopt idd...

In Andorra tankte ik 89cent voor een litertje diesel :D Zo heerlijk... Maarjah voordeel van die prijs is gauw weg als je door Pyreneeen scheurt.
En op de terugweg in Luxemburg 1 euro ofzo voor een litertje betaald :D

Shell kan het leuk vertellen allemaal........

re:

Idd, ik heb ruim een half jaar geleden een diesel aangeschaft omdat benzine voor mij toen helemaal uit de kosten liep:mad:

Ik betaalde toen 0.97euro de liter, en nu na 8 maanden betaal je gewoon doodleuk 1.13 de liter.....

Het mooiste vind ik altijd dat ze deze week 2 cent eraf doen en er de komende 2 weken weer 5 bijsnoepen...

De olie prijzen worden gewoon gemanipuleerd hier in nederland, moet je eens kijken wat een winst schell het afgelopen kwartaal heb geboekt...
Sla je bijna van achterover....

Tralala de scooterrrrrrrr..........:D

Je bent wel blij met je scooter, hé ? Alleen de winst die je hebt met de scooter is zo weg. Als je grote boodschappen wilt doen, moet je al een aantal keer rijden. Je kunt nooit lekker hard rijden, omdat je scooter niet hard genoeg loopt.

Verder woon je hier in Nederland, waar het meer dan de helft van de tijd slecht weer is.
Met mooi weer is een scooter leuk, maar niet met slecht weer. :P

Laat mij dan maar iets meer betalen. Lekker droog, muziek erbij, etc.... :D

Ja de prijzen zijn schandalig, ik tank 90L benzine ongeveer in de week. Reëel bekeken is dat niet te doen eigenlijk met de huidige bezine prijzen. Laat ze die cent ook maar inslikken.

Ja de prijzen zijn schandalig, ik tank 90L benzine ongeveer in de week. Reëel bekeken is dat niet te doen eigenlijk met de huidige bezine prijzen. Laat ze die cent ook maar inslikken.

Als je zoveel rijdt, is het toch beter om over te gaan op diesel/lpg ?

LPG is alleen leuk met een G3 installatie. .. anders betaal je je weer blauw aan die belastingdienst :S

Terug
Naar boven