El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Curacao:
- loodvrij = f 1,76 => 0.79 eurocent per liter![]()
- diesel = f 0,92 => 0.40 eurocent per liter![]()
hahahaha.......

+ Klusmier op de weg zonder papieren. Dan betaal ik liever de volle mep!![]()
Met die k*tfietsers is zat mis....opzouten met die gezondheidsdodo's,ik wil gewoon in mn auto kunnen cruisen zonder een megaprijs voor benzine te moeten betalen.

Curacao:
- loodvrij = f 1,76 => 0.77 eurocent per liter![]()
- diesel = f 0,92 => 0.40 eurocent per liter![]()
hahahaha.......

Met die k*tfietsers is zat mis....opzouten met die gezondheidsdodo's,ik wil gewoon in mn auto kunnen cruisen zonder een megaprijs voor benzine te moeten betalen.

Is een diesel maar ook dat schiet de pan uit tegenwoordig,gab....belachelijk gewoon!
Zo heerlijk... Maarjah voordeel van die prijs is gauw weg als je door Pyreneeen scheurt.
Is een diesel maar ook dat schiet de pan uit tegenwoordig,gab....belachelijk gewoon!

Ja de prijzen zijn schandalig, ik tank 90L benzine ongeveer in de week. Reëel bekeken is dat niet te doen eigenlijk met de huidige bezine prijzen. Laat ze die cent ook maar inslikken.
LPG is alleen leuk met een G3 installatie. .. anders betaal je je weer blauw aan die belastingdienst :S