XXL Nutrition

Nieuws "Olielek in Golf van Mexico niet dicht voor december"

ziek

@MeDieViL: maar moet het per se een atoombom zijn? Er zijn toch andere explosieven denkbaar die niet radioactief zijn?

volgens mij gaat het meer om de extreme hitte bij een kernbom. bij conventionele wapens is dat vele malen minder voor zover ik weet. Met normale explosieven kun je geen rots smelten, met nukes wel.

Vind dat wel wat vaker mag gebeuren voor problemen die niet opgelost raken "smijt er een atoombom op mannen".

Hoelang zou het duren voordat die put is leeg gelekt?
Volgens mij is dat sneller dan wachten op een oplossing van die prutsers!

De temperatuur in het centrum van een waterstofbom is hoger dan de kern van de zon:)

Dus ik zeg H-bommen die handel! :D

Laatst bewerkt:
De temperatuur in het centrum van een waterstofbom is hoger dan de kern van de zon:)

Dus ik zeg H-bommen die handel! :D
Mooie gelegenheid ook voor de VS om Rusland te verslaan wat die H-bom betreft :D Perfecte excuus!

En nog mooi spektakel ook :cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie gelegenheid ook voor de VS om Rusland te verslaan wat die H-bom betreft :D Perfecte excuus!

En nog mooi spektakel ook :cool:

Hehe ja zat net Wiki te lezen over die Tsar Bomb

Wel ziek, tot op 900Km ruiten die breken en gewoon alles binnen een straal van 55km dat weggevaagd wordt :P

Helaas gaan dat soort bommen niet meer voorkomen denk ik.

zou wel grappig zijn moest er onverwachts een atoombom vallen en al het leven is in 1 flits weg :P alle mierenneukers van de planeet

Dat wordt natuurlijk wat lastig als de concurrentie de prijzen niet mee verhoogd. BP is een grote vis maar niet groot genoeg om de prijzen aan de pomp te dicteren.

BP is een dwerg, say what ;) .

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Obama had anders toch een jaar de tijd om die 'veiligheidsmaatregelen' eens te verscherpen. Maar goed nadien praten is altijd makkelijk.

Obama heeft een akkoord getekend voor boringen in de gehele golf van mexico tot aan het oosten van Florida. Krijg je hier niet veel van mee, een vriend is net terug uit het zuiden van de VS.

Dit is echt heel erg. Al die ****ing wapen/olie/whatever-lobby's en maatschappijen die via hun achterkamertjespolitiek en smeergelden al tientallen jaren verhinderen dat wij nu redelijk schone waterstof-fabrieken/technologieën hebben, om nog maar te zwijgen van de toekomst, kernfusie. Overal maken ze alles kapot, tot regenwouden en oceanen aan toe, om hun uitpuilende zakken nog verder te vullen. Ik ben absoluut niet links, maar ik ben wel zeer sterk voor een gezond en schoon milieu, het is namelijk maar n simpel planeetje waar we op leven en dat kun je niet ongestraft eeuwen lang naar de t*fus helpen.

De impact die deze ramp op het milieu heeft is zo onnoemelijk groot dat het straks niet meer te handhaven is. Het is niet 1 olietanker wat door midden is gebroken, dit zijn 1000en olietankers die hun olie verliezen.

De VS heeft het nu al over de grootse milieuramp in de Amerikaanse geschiedenis, het zou weleens de grootse milieuramp voor de hele wereld kunnen zijn.

Je kunt je bijna niet voorstellen als ze dat gat niet weten te dichten dit gewoon nog jaren zo doorgaat.
Dat is ook desastreus voor de hele Amerikaanse economie, die door de recessie al in een zware dip zit.

In ieder geval leid dit tot meer commitment en meer afhankelijkheid van een kleiner aantal machtige partijen in grondstoffen en fossiele brandstoffen. Ervan uitgaande dat onze aard verslindende imperialistische fuiven met deze snelheid door moeten gaan, neemt macht toe en de kapiteins die die macht onderverdelen worden in aantal juist minder.

Lekker vooruitzicht, misschien vis maar eens van mijn menu schrappen want tientallen jaren vis consumptie kan best eens tot toxische waarden stijgen in de cellen van het lichaam.

Gelukkig gebeurt dit allemaal in de matrix, en weet Marky voor zichzelf hoe het daar eindigt, dus wat dat betreft is dit slechts een shift naar dat futuristische heden.

:roflol:

Of Wallonië :o

Terug
Naar boven