MuscleMeat

Beschikbare prohormonen op bb.com

Ripaf

Evil Ecto
Elite Member
Waardering
5
Bodybuilding.com - IDS Bulk Tabs - Increase Size! On sale now!
Bodybuilding.com - IDS Mass Tabs - Size & Strength! On sale now!
Bodybuilding.com - IDS Ripped Tabs - Rapid Release! On sale now!
Bodybuilding.com - EST 17-Methyl Bol - Anabolic Testosterone Stimulator! On sale now!
Bodybuilding.com - EST Hemadrol - 4-diene-3-17b-diol! On sale now!
Bodybuilding.com - EST Methyl E - Anabolic Testosterone Stimulator On sale now!
Bodybuilding.com - EST Methyl Mass - Extreme Anabolic Moldulator On sale now!
Bodybuilding.com - EST Methyl Vol - Lean Muscle Stimulator! On sale now!
Bodybuilding.com - EST Methyl XT - With Xtendex Technology! On sale now!
Bodybuilding.com - EST Phera-Vol - Anabolic Catalyst! On sale now!
Bodybuilding.com - EST Propadrol - Anabolic Testosterone Stimulator! On sale now!
Bodybuilding.com - Evolution Labs DianEvol - Anabolic Testosterone Stimulator On sale now!
Bodybuilding.com - Evolution Labs AnEvol - Anabolic Testosterone Stimulator! On sale now!
Bodybuilding.com - Evolution Labs OmnEvol - Anabolic Testosterone Stimulator On sale now!
Bodybuilding.com - I Force 1,4 AD Bold - Boldenone Precursor On sale now!
Bodybuilding.com - Recomp Performance Nutrition Havoc - The Peak Of Performance! On sale now!
Bodybuilding.com - Purus Labs Halovar - Anabolic-Androgenic Analoque! On sale now!
Bodybuilding.com - Advanced Muscle Science 1-Androsterone - Pro Anabolic! On sale now!
Bodybuilding.com - Advanced Muscle Science 4-AD - Pro-Anabolic! On sale now!
Bodybuilding.com - Advanced Muscle Science Super Mastervol - Dry Muscle Gain! On sale now!
Bodybuilding.com - ErgoPharm 11-OXO - Hormone Control Breakthrough! On sale now!
Bodybuilding.com - Spectra Force Research Furaguno - Formulated In Japan On sale now!
Bodybuilding.com - Spectra Force Research Hemaguno - Hematonic And Myogenic Oral Agent On sale now!
Bodybuilding.com - Spectra Force Research Oxyguno - Formulated In Japan On sale now!

Goeie post ;)
Karma hou je nog tegoed, moet eerst verdelen.

• Topic Starter Topic Starter
Was er zelf van verschoten hoeveel het er wel zijn tegenwoordig. Valt wel op dat er veel methyl's tussen zitten.

Goede post, zijn er mensen met ervaring met een dezer middelen?

Ja wil ik ook wel eens weten, of kan je beter gewoon een echte kuur gaan doen ipv dit spul?

Die Hemaguna ziet er ook een leuke levervreter uit, 3 Methyl's bij elkaar gegooid.
Superdrol, halodrol en epistane denk ik aan de samenstelling te zien.

nice post, zit een hoop ''lekkers'' tussen :D haha

is die tweede van de lijst wel een ph?

havoc is hier op het forum wel gebruikt voor de rest volgens mij niet zoveel

Die Hemaguna ziet er ook een leuke levervreter uit, 3 Methyl's bij elkaar gegooid.
Superdrol, halodrol en epistane denk ik aan de samenstelling te zien.

Als je hemaguno bedoelt is dit gewoon een kloon van havoc/epistane. Het is één van die van IDS (herinner me niet echt dewelkste) dat een combinatie is van die drie prohormonen/ds (en op redelijk hoge dosissen) dus echt niet aan te raden.

btw: echt goede post, kende er een aantal nog niet !!!

grtz

bart

niet gek dat die amerikanen zo buff zijn

Als je er zo over nadenkt, eigenlijk enorm hypocriet dat dit gewoon allemaal gedoogd wordt in de VS. Als je gepakt wordt met een plukje wiet op zak ga je de bak in(in sommige staten dan)

Maar in ieder geval bedankt voor je post Ripaf!

Als je er zo over nadenkt, eigenlijk enorm hypocriet dat dit gewoon allemaal gedoogd wordt in de VS. Als je gepakt wordt met een plukje wiet op zak ga je de bak in(in sommige staten dan)

Maar in ieder geval bedankt voor je post Ripaf!

Haha idd... Maar Amerika is zo hypocriet als het maar kan... denk maar eens aan de wapenwet ;)

En DHEA heeft die eigenlijk een hulpmiddel nodig om langs de lever te passeren?

Graag gedaan gasten

Is dit ook te bestellen vanuit nederland?zoja komt t dan ook daadwerkelijk aan thuis??
Heb op t moment M1T in mn bezit maarja dat heb ik van n Canadees...

Is dit ook te bestellen vanuit nederland?zoja komt t dan ook daadwerkelijk aan thuis??

Sommige v.d. lijst wel (Iforce bold, havoc, epistane, 11-OXO)

klonen van oude PH's (superdrol, phera-plex...enz) wss niet.

En je hebt M1T, wil je later nog kinderen ? :D

is die tweede van de lijst wel een ph?

Nope. Eerder een anabool. Citaat van Ergogenics: "Volgens de advertenties bevat Mass Tabs de C17a-methyl-analoog van stenbolon, een anabool dat tussen 1963 en het midden van de jaren tachtig op de markt was."

Als je hemaguno bedoelt is dit gewoon een kloon van havoc/epistane. Het is één van die van IDS (herinner me niet echt dewelkste) dat een combinatie is van die drie prohormonen/ds (en op redelijk hoge dosissen) dus echt niet aan te raden.

Ik dacht dat het Sostenol 250 was van IDS. Genoemd naar Sustanon dus...

Terug
Naar boven