AndroidHealthClinic

besnijdenis. mannen die hiermee ervaring hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Operatie stelt niets voor, verdoving erin en een 30-45 op je rug liggen wachten.

10-15 dagen na de operatie zijn een hell. Nachtelijke erecties waarbij de hechtingen strak gespannen staan zorgen ervoor dat je met tranende ogen wakker wordt. Letterlijk om de 3 uur wakker. Ook overdag raakt je blote eikel nog wel je kleding wat die niet gewend is en de hechtingen doen ook nog wel wat pijn.
Eerste paar dagen hoef je echt niet te gaan werken, normaal lopen is al lastig :roflol:.

Voordelen die je noemt kloppen wel. Het is sowieso 1000x schoner dan een lul met een muts op.

gewoon elke dag netjes je schwanz wassen en dan is het ook totaal niet vies.

sex word er juist wel minder op.. minder gevoel in je dop.. laat staan als je nog eens een condoom gebruikt, succes

sex word er juist wel minder op.. minder gevoel in je dop.. laat staan als je nog eens een condoom gebruikt, succes
Mijn eikel is nog steeds gevoelig hoor, na 20 jaar nog steeds ;) Het is echt niet dat je er eelt ofzo op krijgt, sommigen denken dit echt...
Veel voordelen heb ik persoonlijk nog niet van ondervonden, punt van hygiëne heb je dit zelf grotendeels wel in de hand lijkt me :) Het enige 'voordeel' dat ik wel heb gehoord is dat de vrouwtjes de lul er mooier vinden uitzien :D

rip chickenkip we will never forget

zijn zoveel redenen.

Betere hygiene,
betere/langere sex.
sexyer uitstraling
3-7 keer minder kans op hiv infectie
neemt het risico van phimoses weg
vermindend kans op ontstekingen
vermindering urine infecties en nier complicaties
verminderen kans op invasieve kanker
Minder kans op prostaat kanker (15-50% meer kans op prostaat kanker met voorhuid)
kleinere kans op schimmel infecties
verminder kans op baarmoederhals kanker en chlamydia VOOR DE VROUW

Redenen genoeg dus :D
Nog een leuk weetje:
Veel onbesneden mannen zullen ooit een medische aandoening krijgen die leidt tot afzien en in sommige gevallen
zelfs tot de dood

Tijdens het ouder worden wordt de eikel al minder gevoelig. Besneden is een nog meer ongevoelige eikel. Ik weet niet hoeveel mannen er impotent gaan worden op latere leeftijd, maar veel in elk geval.
Het zou dus zo maar kunnen dat een besneden penis bijdraagt aan impotentie, minder snel opgewonden en dan ook nog een pik die minder gevoel heeft.

Al die infectie problemen, ik denk dat je je hygiëne toch echt moet verwaarlozen wil je echt een risico lopen op dit soort klachten.

Al deze voordelen heb je trouwens ook met het dragen van een condoom, sluit je helemaal risico's zo goed als uit. ;)

Ik heb meerdere mannen besneden, dus vraag maar raak! Wat wil je weten?!

Volgens mij is de enige echte reden die je kan hebben om je te laten besnijden is dat je een te nauwe voorhuid hebt, en de kans groot is dat ie scheurt.

Heb nog niemand het argument horen aanhalen dat veel vrouwen sex met besneden mannen
minder prettig vinden.
Is nochtans een feit...

Je voorhuid heeft een functie, ik zou het nog eens goed uitzoeken, ik heb het heel wat jaren geleden eens opgezocht wat de voordelen van voorhuid zijn, de meeste argumenten die jij opnoemt zijn te ontkrachten.

ik ben 8 april besneden omdat ik phimosis had, ging als volgt: (inb4 tl;dr)
- ik ging naar ziekenhuis en kreeg eerst chillpil, kwartier later werd ik naar narcoseplek gebracht waarbij ik een infuus kreeg. de zuster ging vet fake geinteresseerd tegen me praten om me af te leiden, na een halve minuut werd m'n arm koud, deed mijn elleboog zeer en was ik 5 seconden later in één klap helemaal out. ik werd wakker in een kamer waar m'n moeder ook zat en ik lag naast een dude die ook een piemeloperatie had gehad. was wel gezellig, we kregen een broodje kip en we praatten wat over liften (hij ging ook regelmatig gym). na een paar uur moest ik mijn verband voor het eerst vervangen; toen ik bij de wc stond zag ik dat ze mijn p**mel helemaal strak hadden ingepakt, hij was zo dun als mijn pink. na een minuut het verband er af te rollen kwam ik bij de wond; het verband trok aan een hechting en er druppelde wat bloed uit de wond. hierdoor viel ik bijna flauw dus ik ging maar op de wc zitten. mijn huidskleur werd groen en ik liet een hele ranzige scheet uit angst terwijl een zuster van ong mijn leeftijd er bij zat te kijken (rock bottom momentje), ik maakte er een grapje over maar ze negeerde het, wat het alleen maar ongemakkelijker maakte. een paar uur daarna kon ik naar huis toe en de eerste 2 dagen waren geen probleem. het verband was makkelijk te verwisselen en veel pijn deed het ook niet echt. vanaf de 3e dag na de operatie werd de pijn het ergste; ik werd 's nachts 4 keer wakker doordat ik een stijve p**mel kreeg, ik ging dan in een foetushouding liggen zodat er meer huid van mijn balzak was die mn p**mel bedekte, hierdoor kwam er minder spanning op de hechtingen te staan. de wondrand begon aan de rechterkant ook op te zwellen en rood te worden. de kutste momenten overdag was naar de wc gaan. ik had mijn p**mel omhoog liggen dus wanneer ik mijn p**mel naar beneden deed om te plassen, ging al het bloed naar het uiteinde van mijn lul; mijn eikel voelde als een sloopkogel die elk moment uit mijn voorhuid kon glijden waardoor ik dan mijn p**mel kwijt zou zijn. ik spendeerde mijn dagen veelal achter de pc en op bed (met ps3 aan ofc) en na anderhalve week ging ik voor het eerst naar buiten, voor een open dag ICT (uiteraard geen goede manier om je besnijdenis te vieren). die zondag daaropvolgend op koningsdag ben ik met een grote groep naar een club geweest wat één grote pillenbende was en heb mezelf daar getrakteerd op een gezellig avondje, en heb daar nog iemand van dbb gemeet. een nieuwe penis, een nieuwe chickenkip. oh, ik had trouwens glijmiddel besteld via internet en had na 15 dagen al gefapt terwijl je minimaal 4 weken moet wachten, hierdoor is mijn toompje alsnog gescheurd.

verschillen voor en na:
+ eikel oogt stuk dikker
+ kan eindelijk seks hebben
+ ziet er stoer uit
+ nieuwe openingszin m.b.t. dat ik besneden ben

- minder gevoel (wat pluspunt kan zijn als je normaal snel klaarkomt)
- kan niet fappen zonder glijmiddel
- littekens kun je lelijk vinden, ligt aan jezelf
- nog een keer, minder gevoel. als het kan zou ik eerst voor een inkeping gaan aangezien je je voorhuid er wel mee behoudt. er zitten veel zenuwuiteinden in je binnenblad, voorhuidrand en frenulum.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

oh en mocht je vragen hebben, plaats ze hier wel ik lees alles hiero

ik ben 8 april besneden omdat ik phimosis had, ging als volgt: (inb4 tl;dr)
- ik ging naar ziekenhuis en kreeg eerst chillpil, kwartier later werd ik naar narcoseplek gebracht waarbij ik een infuus kreeg. de zuster ging vet fake geinteresseerd tegen me praten om me af te leiden, na een halve minuut werd m'n arm koud, deed mijn elleboog zeer en was ik 5 seconden later in één klap helemaal out. ik werd wakker in een kamer waar m'n moeder ook zat en ik lag naast een dude die ook een piemeloperatie had gehad. was wel gezellig, we kregen een broodje kip en we praatten wat over liften (hij ging ook regelmatig gym). na een paar uur moest ik mijn verband voor het eerst vervangen; toen ik bij de wc stond zag ik dat ze mijn p**mel helemaal strak hadden ingepakt, hij was zo dun als mijn pink. na een minuut het verband er af te rollen kwam ik bij de wond; het verband trok aan een hechting en er druppelde wat bloed uit de wond. hierdoor viel ik bijna flauw dus ik ging maar op de wc zitten. mijn huidskleur werd groen en ik liet een hele ranzige scheet uit angst terwijl een zuster van ong mijn leeftijd er bij zat te kijken (rock bottom momentje), ik maakte er een grapje over maar ze negeerde het, wat het alleen maar ongemakkelijker maakte. een paar uur daarna kon ik naar huis toe en de eerste 2 dagen waren geen probleem. het verband was makkelijk te verwisselen en veel pijn deed het ook niet echt. vanaf de 3e dag na de operatie werd de pijn het ergste; ik werd 's nachts 4 keer wakker doordat ik een stijve p**mel kreeg, ik ging dan in een foetushouding liggen zodat er meer huid van mijn balzak was die mn p**mel bedekte, hierdoor kwam er minder spanning op de hechtingen te staan. de wondrand begon aan de rechterkant ook op te zwellen en rood te worden. de kutste momenten overdag was naar de wc gaan. ik had mijn p**mel omhoog liggen dus wanneer ik mijn p**mel naar beneden deed om te plassen, ging al het bloed naar het uiteinde van mijn lul; mijn eikel voelde als een sloopkogel die elk moment uit mijn voorhuid kon glijden waardoor ik dan mijn p**mel kwijt zou zijn. ik spendeerde mijn dagen veelal achter de pc en op bed (met ps3 aan ofc) en na anderhalve week ging ik voor het eerst naar buiten, voor een open dag ICT (uiteraard geen goede manier om je besnijdenis te vieren). die zondag daaropvolgend op koningsdag ben ik met een grote groep naar een club geweest wat één grote pillenbende was en heb mezelf daar getrakteerd op een gezellig avondje, en heb daar nog iemand van dbb gemeet. een nieuwe penis, een nieuwe chickenkip. oh, ik had trouwens glijmiddel besteld via internet en had na 15 dagen al gefapt terwijl je minimaal 4 weken moet wachten, hierdoor is mijn toompje alsnog gescheurd.

verschillen voor en na:
+ eikel oogt stuk dikker
+ kan eindelijk seks hebben
+ ziet er stoer uit
+ nieuwe openingszin m.b.t. dat ik besneden ben

- minder gevoel (wat pluspunt kan zijn als je normaal snel klaarkomt)
- kan niet fappen zonder glijmiddel
- littekens kun je lelijk vinden, ligt aan jezelf
- nog een keer, minder gevoel. als het kan zou ik eerst voor een inkeping gaan aangezien je je voorhuid er wel mee behoudt. er zitten veel zenuwuiteinden in je binnenblad, voorhuidrand en frenulum.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

oh en mocht je vragen hebben, plaats ze hier wel ik lees alles hiero
Pic?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven