AndroidHealthClinic

besnijdenis. mannen die hiermee ervaring hebben?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Chickenkip

Goed verhaal srs :roflol:

En die bebloede penis foto voor je houden a.u.b.
 
ik ben 8 april besneden omdat ik phimosis had, ging als volgt: (inb4 tl;dr)
- ik ging naar ziekenhuis en kreeg eerst chillpil, kwartier later werd ik naar narcoseplek gebracht waarbij ik een infuus kreeg. de zuster ging vet fake geinteresseerd tegen me praten om me af te leiden, na een halve minuut werd m'n arm koud, deed mijn elleboog zeer en was ik 5 seconden later in één klap helemaal out. ik werd wakker in een kamer waar m'n moeder ook zat en ik lag naast een dude die ook een piemeloperatie had gehad. was wel gezellig, we kregen een broodje kip en we praatten wat over liften (hij ging ook regelmatig gym). na een paar uur moest ik mijn verband voor het eerst vervangen; toen ik bij de wc stond zag ik dat ze mijn piemel helemaal strak hadden ingepakt, hij was zo dun als mijn pink. na een minuut het verband er af te rollen kwam ik bij de wond; het verband trok aan een hechting en er druppelde wat bloed uit de wond. hierdoor viel ik bijna flauw dus ik ging maar op de wc zitten. mijn huidskleur werd groen en ik liet een hele ranzige scheet uit angst terwijl een zuster van ong mijn leeftijd er bij zat te kijken (rock bottom momentje), ik maakte er een grapje over maar ze negeerde het, wat het alleen maar ongemakkelijker maakte. een paar uur daarna kon ik naar huis toe en de eerste 2 dagen waren geen probleem. het verband was makkelijk te verwisselen en veel pijn deed het ook niet echt. vanaf de 3e dag na de operatie werd de pijn het ergste; ik werd 's nachts 4 keer wakker doordat ik een stijve piemel kreeg, ik ging dan in een foetushouding liggen zodat er meer huid van mijn balzak was die mn piemel bedekte, hierdoor kwam er minder spanning op de hechtingen te staan. de wondrand begon aan de rechterkant ook op te zwellen en rood te worden. de kutste momenten overdag was naar de wc gaan. ik had mijn piemel omhoog liggen dus wanneer ik mijn piemel naar beneden deed om te plassen, ging al het bloed naar het uiteinde van mijn lul; mijn eikel voelde als een sloopkogel die elk moment uit mijn voorhuid kon glijden waardoor ik dan mijn piemel kwijt zou zijn. ik spendeerde mijn dagen veelal achter de pc en op bed (met ps3 aan ofc) en na anderhalve week ging ik voor het eerst naar buiten, voor een open dag ICT (uiteraard geen goede manier om je besnijdenis te vieren). die zondag daaropvolgend op koningsdag ben ik met een grote groep naar een club geweest wat één grote pillenbende was en heb mezelf daar getrakteerd op een gezellig avondje, en heb daar nog iemand van dbb gemeet. een nieuwe penis, een nieuwe chickenkip. oh, ik had trouwens glijmiddel besteld via internet en had na 15 dagen al gefapt terwijl je minimaal 4 weken moet wachten, hierdoor is mijn toompje alsnog gescheurd.

verschillen voor en na:
+ eikel oogt stuk dikker
+ kan eindelijk seks hebben
+ ziet er stoer uit
+ nieuwe openingszin m.b.t. dat ik besneden ben

- minder gevoel (wat pluspunt kan zijn als je normaal snel klaarkomt)
- kan niet fappen zonder glijmiddel
- littekens kun je lelijk vinden, ligt aan jezelf
- nog een keer, minder gevoel. als het kan zou ik eerst voor een inkeping gaan aangezien je je voorhuid er wel mee behoudt. er zitten veel zenuwuiteinden in je binnenblad, voorhuidrand en frenulum.

---------- Toegevoegd om 20:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

oh en mocht je vragen hebben, plaats ze hier wel ik lees alles hiero

Ik herken mezelf echt totaal niet in dit verhaal. Bij mijzelf is het ook gebeurd in het ziekenhuis, wel onder plaatselijke verdoving in tegenstelling tot algehele narcose. De behandeling zelfs was nagenoeg pijnvrij. Een uur na de behandeling, toen de verdoving uitgewerkt was deed het wel even pijn, niet heel erg. Na een paar uur trok dit echter al weg. Nachtelijke erecties zijn wel pijnlijk, de eerste nachten ben ik wel een aantal keren wakker geworden.

Ik heb overigens een gehele besnijdenis + verwijdering toompje ondergaan. Wat betreft de seks nu, die is vele malen beter. Ja het gevoel is iets afgenomen, maar niet in zulke mate dat ik daar last van heb. Sterker nog, ik hou het alleen maar langer vol. Een hele eeltlaag op de eikel slaat ook totaal nergens op, daar is niks van waar. Ik vind het altijd wel apart om te lezen dat mensen die zelf niet besneden zijn het beste denken te weten hoe het voelt om seks te hebben als je besneden bent. Ikzelf heb alleen maar positieve ervaringen, alleen de herstelperiode is even doorbijten (6 weken geen seks). Wat betreft hoe mijn vriendin erover denkt, die is er alleen maar blij mee. Die vind het mooier en voor haar voelt het tijdens seks zelfs beter dan voorheen. In tegenstelling tot wat iemand hier zei, dat het een feit zou zijn dat vrouwen seks met een besneden man minder lekker vinden? Allemaal uit de lucht gegrepen.
 
Ik herken mezelf echt totaal niet in dit verhaal. Bij mijzelf is het ook gebeurd in het ziekenhuis, wel onder plaatselijke verdoving in tegenstelling tot algehele narcose. De behandeling zelfs was nagenoeg pijnvrij. Een uur na de behandeling, toen de verdoving uitgewerkt was deed het wel even pijn, niet heel erg. Na een paar uur trok dit echter al weg. Nachtelijke erecties zijn wel pijnlijk, de eerste nachten ben ik wel een aantal keren wakker geworden. Ik heb overigens een gehele besnijdenis + verwijdering toompje ondergaan. Wat betreft de seks nu, die is vele malen beter. Ja het gevoel is iets afgenomen, maar niet in zulke mate dat ik daar last van heb. Sterker nog, ik hou het alleen maar langer vol. Een hele eeltlaag op de eikel slaat ook totaal nergens op, daar is niks van waar. Ik vind het altijd wel apart om te lezen dat mensen die zelf niet besneden zijn het beste denken te weten hoe het voelt om seks te hebben als je besneden bent. Ikzelf heb alleen maar positieve ervaringen, alleen de herstelperiode is even doorbijten (6 weken geen seks). Wat betreft hoe mijn vriendin erover denkt, die is er alleen maar blij mee. Die vind het mooier en voor haar voelt het tijdens seks zelfs beter dan voorheen. In tegenstelling tot wat iemand hier zei, dat het een feit zou zijn dat vrouwen seks met een besneden man minder lekker vinden? Allemaal uit de lucht gegrepen.

goed gezegd, wij hebben godenpiemels
 
*vraagt zich af wat nu eigenlijk het verschil is... (aangezien ik enkele jaren geleden op een medisch onderzoek gevraagd werd als ik besneden was)
*zoekt eens op onder images
nohomo
* D ziet eruit als de na-foto :o
Explain?
 
goed gezegd, wij hebben godenpiemels

Ik ging overigens de dag na de behandeling weer naar college. Wel in goed ingepakt met vaseline en verband. Zo heb ik de eerste week ook doorgebracht, in verband met vaseline. Hierdoor had ik geen last van de gevoeligheid van de eikel de eerste week. Na die week voor het eerst zonder verband was het wel gevoelig, niet pijnlijk maar heel gevoelig. Dit werd met de dag beter. 2x per dag verschoonde ik het verband. De hechtingen losten na n tijdje vanzelf op. Ik was na n week of 3 van alle hechtingen af.
 
Ik ging overigens de dag na de behandeling weer naar college. Wel in goed ingepakt met vaseline en verband. Zo heb ik de eerste week ook doorgebracht, in verband met vaseline. Hierdoor had ik geen last van de gevoeligheid van de eikel de eerste week. Na die week voor het eerst zonder verband was het wel gevoelig, niet pijnlijk maar heel gevoelig. Dit werd met de dag beter. 2x per dag verschoonde ik het verband. De hechtingen losten na n tijdje vanzelf op. Ik was na n week of 3 van alle hechtingen af.

ging bij mij eerste dagen ook goed maar een vriend kwam langs en we gingen tot 5 uur s nachts gamen. ik heb toen de hele tijd voorover gezeten en toen was er een vet dikke zwelling ontstaan wat nog veel pijnlijker was.
en ja ik ben meer het type persoon die na 2 week wel zat is van de hechtingen en ze er uit pulkt.
maar hey ik woon dan ook in oude pekela
 
Ik ging overigens de dag na de behandeling weer naar college. Wel in goed ingepakt met vaseline en verband. Zo heb ik de eerste week ook doorgebracht, in verband met vaseline. Hierdoor had ik geen last van de gevoeligheid van de eikel de eerste week. Na die week voor het eerst zonder verband was het wel gevoelig, niet pijnlijk maar heel gevoelig. Dit werd met de dag beter. 2x per dag verschoonde ik het verband. De hechtingen losten na n tijdje vanzelf op. Ik was na n week of 3 van alle hechtingen af.

Mijn besnijdenis was overigens om medische redenen. Ik heb n keer tijdens iets te harde seks n scheurtje gekregen in mijn voorhuid. Dit werd een littekentje, hierdoor werd de voorhuid te strak en scheurde het vaker in. Ik heb dus ervaring met seks voor EN na besnijdenis. Mijn besnijdenis werd volledig vergoed. Besnijdenis wordt sinds kort niet standaard meer verzekerd, zelfs niet om medische redenen. Met een gewone basisverzekering Wordt het sowieso niet vergoed ookal is het om medische redenen. Je moet dus sowieso minimaal aanvullend verzekerd zijn.
 
Pas op, ik heb pics gezien van chicken, dare dat hij ze hier post :roflol:

Heb het verhaal nu nog eens goed gelezen was daarnet cardio aan het doen ik denk dat ik het toch maar zo laat en ik ben out voor ik begin te kotsen ^^
 
Epische discussie ook.

23vf8z6.gif
 
Ik hoorde van Frej dat het voor verkoelende homo's is.
 
ging bij mij eerste dagen ook goed maar een vriend kwam langs en we gingen tot 5 uur s nachts gamen. ik heb toen de hele tijd voorover gezeten en toen was er een vet dikke zwelling ontstaan wat nog veel pijnlijker was.
en ja ik ben meer het type persoon die na 2 week wel zat is van de hechtingen en ze er uit pulkt.
maar hey ik woon dan ook in oude pekela
Pekelder rougboiner:o

Waar heb je je laten besneden in Winschoten of Stadskanaal, ik wou het zelf ook misschien doen.
(Anders pm me maar even)
 
Pekelder rougboiner:o Waar heb je je laten besneden in Winschoten of Stadskanaal, ik wou het zelf ook misschien doen. (Anders pm me maar even)

heb gekozen voor Delfzijl, daar kon ik algeheel verdoofd worden. ik kom er al slecht tegen toen ze in mijn duim sneden terwijl ik toe keek, laat staan dat ze een stukje van m'n piemel af snijden
 
heb gekozen voor Delfzijl, daar kon ik algeheel verdoofd worden. ik kom er al slecht tegen toen ze in mijn duim sneden terwijl ik toe keek, laat staan dat ze een stukje van m'n piemel af snijden
ja dat kan ik me voorstellen:roflol:, maar even een keer langs de arts gaan
Hoe lang kon je niet trainen dan?:o
 
haha kk, ik heb ook een strakke voorhuid maar no way in hell dat ik er wat aan laat doen na dit gelezen te hebben lol :P ging al bijna nokkie bij het lezen :O
 
2,5 week niet ongeveer
Omdat het niet kon? , omdat het echt pijn deed of wou je gewoon safe gaan?.
Op internet staat dat je 2 week beter niet kan sporten maarja dan verlies ik mijn gainz...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven