Na mijn besnijdenis
Het is nu drie maanden geleden dat ik me heb laten besnijden. (Ik ben 62 jr.)
Altijd een lange voorhuid gehad en dat gecombineerd met een kort toompje. Alhoewel ik me echt schoon hield, had ik vaak last van een jeukerige soort eczeem waar je lastig vanaf komt. Bij seks bleef bij penetratie mijn voorhuid voor het grootste gedeelte om mijn eikel en kwam ik klaar door het bewegen van mijn eikel in de (gevoelige) voorhuid. De beste seks had ik als ik gedurende het vrijen mijn voorhuid geheel naar achter getrokken hield en dat daardoor mijn eikel in aanraking kon komen met de (heerlijke) vagina wand.
Nu bij mijn vrouw het slijmvlies wat dunner wordt, gebruikt zij tijdens gemeenschap een verdovende gel waardoor penetratie voor haar veel aangenamer is. En ik gebruik de laatste tijd weer een condoom, omdat anders mijn penis door die gel vrijwel ongevoelig wordt, en dat gaat goed, maar..... het condoom ging vaak tussen mijn voorhuid en eikel zitten, wat een erg onprettig gevoel is.
Na veel dubben heb ik uiteindelijk toch de knop door gehakt om mijn voorhuid te laten verwijderen. Ik ben besneden bij een besnijdeniscentrum (Vataan in Utrecht) volgens de klem methode. Dat is allemaal achteraf eigenlijk heel goed gegaan, alhoewel het wel moeilijke (en pijnlijke) weken waren.
Nu is alles mooi genezen en heb ik alweer een paar keer gemeenschap gehad. Ik ben heel blij dat ik het heb laten doen!
Bij het vrijen glijdt mijn eikel, zonder voorhuid heerlijk onbelemmerd in de vagina heen en weer. Het is wel te merken dat de gevoeligheid van de eikel wat is afgenomen en door het ontbreken van een voorhuid ook minder stimulatie is. De seksuele spanning bouwt daardoor langzamer op en om tot een hoogtepunt te komen duurt gewoon langer en kost meer (heerlijke) moeite. Ook is het nu veel gemakkelijker om tegen 'the point of no return' te blijven zitten, zonder er overheen te gaan.
Het uiteindelijke orgasme lijkt van veel verder te komen en is ook een stuk heviger. Het voelt als een complete ontploffing van genotsgolven, veel heftiger dan vroeger. (Doet bijna zeer van heftigheid)
Afsluitend; ik kan het een ieder aanbevelen, het is echt de moeite (en het ongemak) waard! Ik had het veel eerder moeten laten doen!