AndroidHealthClinic

Bestaat er een tablet die

4me

Dutch Bodybuilder
Waardering
87
Lengte
1m84
Massa
98kg
Bestaat er een tablet die de dihydrotestosteron level omhoog gooit? En zo ja, is de voornaamste bijwerking dan agressie. Vrees namelijk dat ik een volledig tegenovergestelde reactie heb nu van mijn medicatie.

Bij voorbaat dank.

Laatst bewerkt:
Testosteron levels kun je laten testen. Het kan zijn dat bepaalde medicatie (antidepressiva bijvoorbeeld) invloed hebben op je test levels.

De meeste orale AAS zijn zeer belastend voor de lever. Als je echt aan TRT gaat denken zou ik eerder voor prikken gaan.

Maar overleg eerst even met je behandelend arts! Ik denk niet dat er hier veel mensen zijn die ervaring hebben met AAS + jouw medicatie.

• Topic Starter Topic Starter
Even voor de duidelijkheid, ik wil juist niet gebruiken! Ik merk alleen dat ik al voor dat ik begon met trainen verschijnselen kreeg die niet kloppen. En als beginner kan het niet zo zijn dat ik klachten krijg die lijken op AAS gebruik. Ik ben dus bang voor een tegenovergestelde reactie en heb wat onderzoeken gelezen waaruit blijkt dat er toch mensen zijn die de testlevels omhoog krijgen door de medicatie en het wel kan gebeuren dat de dihydrotestosteron level omhoog gaat.

Ik krijg verschijnselen die niet bij een beginner horen naar mijn weten: Agressie, vette huid, puistje's, zweten en warm zijn, hevige dromen, drift, onrust slecht slapen..... allemaal dingen die niet zo sterk kunnen zijn, en al voor het trainen begonnen. En boven al! ik krijg steeds meer aanvallen, het is het tegenovergestelde van wat moet gebeuren.

Ik wil natuurlijk niet dat mijn huishouding helemaal over stuur gaat en ik straks het libido van een vaatdoekje heb.

Als ik echt AAS wil gebruiken weet ik wel wat ik moet gaan doen en kan mij hier ruim voldoende inlezen.
Ik zal mij wel niet meer te druk maken en mocht het te gek worden moet ik gewoon minderen.
Heb nog geen bloedonderzoek laten doen omdat ik al twijfelde en het niet durfde te vragen.
Heb al tig jaren geen huisarts gehad en nu pas 1 keer ontmoet en de neuroloog ook nog maar 1 keer.
Ik richt mij nu puur op dit forum en de kennis die hier aanwezig is om mijn doel te halen.

JURK - NIEMAND - VERSIE 1
JURK - NIEMAND - VERSIE 2

Het is niet omdat je aggressief wordt dat een verhoogde DHT de reden zou zijn. Daar kunnen vele andere oorzaken voor zijn. Anders eens je dht laten meten wanneer je een bloedtest laat doen. Er bestaat wel andractimgel (dhtgel) om dht te verhogen.

Even voor de duidelijkheid, ik wil juist niet gebruiken! Ik merk alleen dat ik al voor dat ik begon met trainen verschijnselen kreeg die niet kloppen. En als beginner kan het niet zo zijn dat ik klachten krijg die lijken op AAS gebruik. Ik ben dus bang voor een tegenovergestelde reactie en heb wat onderzoeken gelezen waaruit blijkt dat er toch mensen zijn die de testlevels omhoog krijgen door de medicatie en het wel kan gebeuren dat de dihydrotestosteron level omhoog gaat.

Ik krijg verschijnselen die niet bij een beginner horen naar mijn weten: Agressie, vette huid, puistje's, zweten en warm zijn, hevige dromen, drift, onrust slecht slapen..... allemaal dingen die niet zo sterk kunnen zijn, en al voor het trainen begonnen. En boven al! ik krijg steeds meer aanvallen, het is het tegenovergestelde van wat moet gebeuren.

Ik wil natuurlijk niet dat mijn huishouding helemaal over stuur gaat en ik straks het libido van een vaatdoekje heb.

Praat hier dan even over met de arts die die medicatie heeft voorgeschreven en vraag eventueel om een boedtest ook.

Voor aanstaande vrijdag een afspraak gemaakt en zal dan overleggen hoe of wat.

Bedankt iedereen.

Zojuist overleg gehad met de neuroloog en de vragen en problemen voorgelegd. De agressie komt door de lamotrigine denkt hij en dat ik daar sterk op reageer. Ook doordat er enorme positieve kanten aan zitten kan de negatieve kant ook wat hoger uitvallen. Wel gaat het nu van 100mg naar 50mg.

De vele aanvallen die ik meer begon te krijgen heeft te maken met Depakine en de verhoging van eiwitten (door mijn vorm van epi ook sterk van invloed op mijn gedrag) die aan elkaar binden en daardoor de werking tegen gaan. We hebben nu afgesproken dat de Depakine naar 2000mg gaat en dan savonds ineens innemen plus de Lamotrigine. Het is officieel aan de te hoge kant om ineens in te nemen maar omdat door het trainen en iets met verzuring (begreep het niet helemaal) de aanvallen na het trainen heftiger uitlokt zou ik daar veel voordeel aan hebben.

Voorlopig wil hij geen bloedonderzoek doen en wil eerst twee maand aankijken hoe ik op alles reageer en ook om er voor te zorgen dat alle waarden stabiel zijn, omdat deze volgens hem nu te veel aan het veranderen zijn op dit moment door voeding, afgekickt van alcohol, zware training en complete verandering in in mijn leven. Als ik dan over twee maand stabiel ben kan alles eventueel onderzocht worden.

Afijn, even een terugkoppeling op dit onderwerp en blij dat ik toch contact heb opgenomen.

Verstandig om met je arts te blijven overleggen.

• Like
Waarderingen: 4me
Spijtig dat je geen bloedonderzoek mag doen(raar). Dan kon je zien of het de goede kant opgaat tegen je volgende bloedonderzoek.

Spijtig dat je geen bloedonderzoek mag doen(raar). Dan kon je zien of het de goede kant opgaat tegen je volgende bloedonderzoek.

Ben het daar mee eens, maar hij zal wel een reden hebben en moet hem daar maar even op vertrouwen.

He jongens ff een vraagje, ben niet zo'n held met deze site, ik heb een vraagje over mijn winstrol kuurtje maar weet niet hoe ik een topic plaats.

Ik ben 4 weken met maylay tiger 10mg tabs begonnen had weinig tot geen klachten.
Na week 4 nu 2 weken overgestapt op primus ray 10 Mg tabs maar heb nu toch wel behoorlijk veel last van mijn gewrichten ( of pezen wat jij wil) en ben wat chaggerijniger en opgefokt.

Dagelijks 60mg.

Enig idee hoe dit kan?

Ik merkte bij de Mt ook kwa kracht en harde spieren wel vooruitgang.

Gewoon te lang winstrol?
Was van plan 8 tot 10 weken te doen.
Stoppen vol maken?

Alvast bedankt

Ik kan je daar niet mee helpen maar wellicht dat anderen daar tips voor hebben.

Je zit in de goede sectie omdat het over anabolen gaat, mijn vraag sloot er niet helemaal goed op aan maar wist ook niet waar ik het anders moest plaatsen omdat hier mensen zitten met veel verstand van dit soort zaken.

Klik op: plaats nieuw topic.

Schermafbeelding 2016-11-18 om 21.54.39.png

He jongens ff een vraagje, ben niet zo'n held met deze site, ik heb een vraagje over mijn winstrol kuurtje maar weet niet hoe ik een topic plaats.

Ik ben 4 weken met maylay tiger 10mg tabs begonnen had weinig tot geen klachten.
Na week 4 nu 2 weken overgestapt op primus ray 10 Mg tabs maar heb nu toch wel behoorlijk veel last van mijn gewrichten ( of pezen wat jij wil) en ben wat chaggerijniger en opgefokt.

Dagelijks 60mg.

Enig idee hoe dit kan?

Gewoon te lang winstrol?
Stoppen vol maken?

Alvast bedankt

Goed bezig kerel :thumbs:

Dagelijks 60mg.

Enig idee hoe dit kan?

Gewoon te lang winstrol?
Stoppen vol maken?

Alvast bedankt

8-10 weken winstrol is veel te lang , ik zou max 6 weken doen.
60 mg is ook redelijk hoog gedoseerd.
Last van je gewrichten komt ook meestal pas na 4 weken.
Ik vond het helemaal niks, na 5.5 week moest ik stoppen omdat ik niet fatsoenlijk meer kon trainen.

Mijn advies bij klachten dus: stoppen!

Terug
Naar boven