- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En als jij nou eens leert om je zinnen fatsoenlijk te formuleren zou dit ook bijdragen aan de samenleving.
Ook het aantal gemengde huwelijken is erg laag, té laag om van een geslaagde multi culti te spreken lijkt mij
Hoe kunnen we ze dan dan DOEN slagen?
1. Iedereen VERPLICHT nederlands doen leren (het is bewezen dat hoe beter iemand nederlands kan, hoe meer die zich belg/nederlander voelt
2. Hoofddoekverbod: hoort niet in een Westerse samenleving, is een teken van onderdrukking en een symbool van niet-integratie
Stel dat iedereen op straat nederlands kan en niemand draagt een hoofddoek, dan heb je al een hele vooruitgang tegenover nu
En dan moet ook iedereen stamppot gaan eten en rookworst, en bier drinken en skinny jeans en een nike shirtje dragen, en eigenlijk gewoon compleet afstand doen wat hun oorspronkelijke cultuur inhield.
Zodat iedereen gewoon 100% Belg/Nederlander is, maar misschien met een andere huidskleur, dan is de multiculturele samenleving geslaagd. Of.. ohnee...
Wat is daar gelukkig aan,,, ?
---------- Post toegevoegd Sat 9 Feb 2013 om 20:26 ----------
Iemand met een hoofddoek kunt ge toch niet serieus nemen? straalt totaal geen gezag uit, noch charisma
De politie is toch degene die gezag uit hoort te stralen.
Eerst en vooral moet je af van het idee dat je mensen in alle omstandigheden kan verplichten om iets te doen, zelfs als je helemaal gelijk hebt. Je kan wel voorwaarden stellen als iemand bijv. een uitkering krijgt, maar je kan daar ook niet te ver in gaan. Er is zoiets als individuele vrijheid en rechten en dat is een belangrijk principe in het Westen waar we voor gevochten hebben en voor moeten blijven vechten, ongeacht de omstandigheden.Hoe kunnen we ze dan dan DOEN slagen?
1. Iedereen VERPLICHT nederlands doen leren (het is bewezen dat hoe beter iemand nederlands kan, hoe meer die zich belg/nederlander voelt
2. Hoofddoekverbod: hoort niet in een Westerse samenleving, is een teken van onderdrukking en een symbool van niet-integratie
Stel dat iedereen op straat nederlands kan en niemand draagt een hoofddoek, dan heb je al een hele vooruitgang tegenover nu

Eerst en vooral moet je af van het idee dat je mensen in alle omstandigheden kan verplichten om iets te doen, zelfs als je helemaal gelijk hebt. Je kan wel voorwaarden stellen als iemand bijv. een uitkering krijgt, maar je kan daar ook niet te ver in gaan. Er is zoiets als individuele vrijheid en rechten en dat is een belangrijk principe in het Westen waar we voor gevochten hebben en voor moeten blijven vechten, ongeacht de omstandigheden.
Het is zeker nadelig als allochtonen de Nederlandse taal niet beheersen, 100% eens. Je kan dat koppelen aan het recht op uitkering bij herhaaldelijke weigering. Je kan ook boetes overwegen als men lessen zou weigeren terwijl men uitkering ontvangt.
Hoofddoeken kunnen een obstakel vormen bij het vinden van werk, maar je kan niet verplichten om deze niet te dragen. Dat moet vanuit de persoon zelf komen.

"tbeest" komt binnenkort met een boek genaamd "Mijn Kamp", slechts 19,95 bij de standaard boekhandel.
Ook het aantal gemengde huwelijken is erg laag, té laag om van een geslaagde multi culti te spreken lijkt mij
Hoofddoeken kunnen een obstakel vormen bij het vinden van werk, maar je kan niet verplichten om deze niet te dragen. Dat moet vanuit de persoon zelf komen.
"tbeest" komt binnenkort met een boek genaamd "Mijn Kamp", slechts 19,95 bij de standaard boekhandel.
Waarom kunnen we mensen niet verplichten?
Leven in België/Nederland = verplicht nederlands leren, zoniet paspoort intrekken en terugsturen naar eigen land
In Brussel spreekt 5 % nederlands, 45 % frans en 50 % een andere taal
Dit kan toch niet![]()
Een stuk extremer dan een hoofddoek, en het belangrijkste argument om het te verbieden is dat niet verbieden de deur openzet voor verdere onderdrukking van de vrouw. Het probleem met het verbod is natuurlijk dat bepaalde vrouwen zodanig gehersenspoeld zijn dan ze geheel vrijwillig de boerka willen dragen. De vraag is dus wil je een stuk individuele vrijheid opofferen om die onderdrukking (wat ook verminderde individuele vrijheid vormt) te voorkomen? Tot nu toe is mijn antwoord op die vraag altijd ja geweest, maar ik ben niet meer zo zeker als vroeger. Het is een moeilijke kwestie.