Fitness Seller

beste bodybuilder allertijden

Peiling Peiling beste bodybuilder allertijden

• Arnold Schwarzenegger

Stemmen: 209 53,3%
  • Sergio Olivia

Stemmen: 8 2,0%
  • Frank Zane

Stemmen: 20 5,1%
  • Lee Haney

Stemmen: 9 2,3%
  • Dorian Yates

Stemmen: 23 5,9%
  • Ronnie Coleman

Stemmen: 74 18,9%
  • Anders nml...

Stemmen: 49 12,5%

• Totaal stemmers
    392
flex wheeler is THA MAN! En Serge Nubret ook top!

Levrone all the way

Laatst bewerkt:
De reden waarom Arnold hier als beste aller tijden staat is gewoon omdat hij de bekendste aller tijden is, ik vind hem daarom niet de beste aller tijden...sowiezo vind ik dat moeilijk om te zeggen een beste aller tijden...jullie zouden beter eens per 10 jaar een beste geven vanaf de begin bodybuilding jaren te beginnen tot nu, dat zou er al veel beter op trekken...om eens wat meer atleten te zien van jaren 30,40,50,60,70,... check eens allemaal http://www.classicbodybuilders.com

Zeker kijken naar Bill Pearl, Marvin Eder, Alex Aronis, clarence Ross, Chuck sipes, John Grimek,Reg Park,...das allemaal van de jaren 40 en 50.

Is eens mooi om te zien welke atleten er al in die tijd rond liepen.

vanaf de jaren 60 zie je terug een evolutie, 70 kennen jullie zeker en 80 en...

Greetz Nick

ps: Ik was Leo Robert met zijn enorm rechte buikspieren en Steve Reeves bekend van al zijn films nog vergeten bij te zetten, ook zeker checken.

flex wheeler, vooral omdat hij een weddenschap had gewonnen van iemand om zijn taille smaller dan zijn benen te maken:eek:

en om zijn 0.3 vet percentage, en met alsnog mooie volle rondingen!

hahah die tonino, geen eigen fotos stiekem plaatsen he ;):p

Moeilijke vraag, had iets specifieker moeten zijn.

Dorian blijft HET massabeest allertijden.
Kevin zijn fysiek blijft kunst, dikke massa maar toch een tikkie atletisch.
Zijn optredens en attitude op het podium blijft te tof om naar te kijken.

Ik ga voor Arnold, puur om de man wie hij was en wat hij heeft betekent voor de sport (en nogsteeds betekent). Zijn fysiek vond ik ook een van de mooiste.

Sergio komt als tweede.

Dorian Yates blijft mijn favoriet, maar betekent niet minder respect voor de anderen

Haney, duidelijk!!
lh2.jpg

Arnold was ook goed, hij heeft veel invloed gehad op de sport.

markus ruhl
lekker freaky

jezus ...manekes toch kijk naar arnold ! dikke volle perfecte ronde borst ,beste biceps ooit,smalle taie ,dikke kuiten geen vieze opgeblazen benen maar elegante klassieke gespierde benen met veel details
perfecte voorbeeld van bodybuilding en hij is icon van deze sport

hupakee even een topi c uit 2006 naar boven toveren... shiit.
Toch maar gestemd. Frank zane all time favorite for me.

Klasse en sT, bescheidenheid, goede verhoudingen en oogt natuurlijk maar toch groot.
Respect :)

Ook maar eens gestemd:

Anders nl. Flex Wheeler, Levrone, Shawn Ray en Serge Nubret.

anders nl: berry de mey

BerryDeMey1.jpg

Ik ga voor Olivia. Hij komt nog uit de tijd dat er amper anabolen gebruikt werden en was toch zo massief en huge. Zijn bijnaam was niet voor niks "The Myth." Toch vreemd dat hij hier nauwelijks vernoemd wordt.

haha in die tijd was er genoeg hoor.......

Frank Zane

Terug
Naar boven