Fitness Seller

beste bodybuilder allertijden

Peiling Peiling beste bodybuilder allertijden

• Arnold Schwarzenegger

Stemmen: 209 53,3%
  • Sergio Olivia

Stemmen: 8 2,0%
  • Frank Zane

Stemmen: 20 5,1%
  • Lee Haney

Stemmen: 9 2,3%
  • Dorian Yates

Stemmen: 23 5,9%
  • Ronnie Coleman

Stemmen: 74 18,9%
  • Anders nml...

Stemmen: 49 12,5%

• Totaal stemmers
    392
ik heb wel een tijdje terug iets gezien over natural bodybuilding.. vond ik zeker wel indrukwekkend..

Arnold voor z'n all-round package, enthousiasme, persoonlijkheid en intensiteit.

De jonge, synthol-vrije Flex Wheeler voor z'n nooit geziene spierseparatie en symetrie op een zeer eervolle 2de plaats.

Voor de Frank Zane-haters: weleens 'the comeback' van Schwarzenegger gezien?
Op de O. van '80 was-ie ronduit fenomenaal.
Ik begrijp de verwaalde zwemmer-kritiek, gezien ik zelf ook meer kracht-massa minded ben, maar ontegensprekelijk een adembenemend stuk poseerwerk, een standbeeld in motie...

Shawn Ray eveneens ontegensprekelijk een enorm compleet bodybuilder, geen zwakke punten en steeds een puike conditie on stage.
Ik daag iedereen uit een wedstrijdfoto van deze atleet uit te halen waarop hij in minder dan uitstekende conditie verkeerd!

Verdere favorieten zijn: Mike Mentzer
Melvin Anthony
Dexter uiteraard...
Haidar
Ed Corney!
...Ik kan nog wel even door...

Flex Wheeler gequoteerd op symmetrie en pure klasse...

Ronnie Coleman gequoteerd op massa...

Arnold Schwarzenneger gequoteerd op wat er het meest behaald is door een bb'er...

Om er één uit te kiezen Flex... streling voor het oog en daar is het in bodybuilding gewoon om te doen!

1. arnold
2. flex
3. levrone

Aimee zei:
Ik vond Arnold geen mooie BBer eerlijk gezegd. Benen waren wat klein tov het bovenlijf. Kwam misschien ook door z'n lengte, maar vond het zeker niet de mooiste BBer.
Idd Arnold is gewoon een beachboy zonder benen:D

G21 zei:
Flex had daar duidelijk moeten winnen!!!!!

Als je dat uit die foto opmaakt wel... maar desondanks dat ik al jaren fan ben van flex zn fysiek vind ik dat Ronnie dat jaar terecht gewonnen had. Ronnie heeft zn beste dagen gekend als Flex net wat minder kwam op de O (vocht vasthouden). Hij heeft de kans toen laten schieten!

Toch vind ik Flex de beste proporties hebben die een bodybuilder ooit heeft gehad, alles was in verhouding... rond, vol en geen vette GH-pens!

1: arnold
2: de mooiste zane
3: jay cutler

Diabolic zei:
Ik ga voor Olivia. Hij komt nog uit de tijd dat er amper anabolen gebruikt werden en was toch zo massief en huge. Zijn bijnaam was niet voor niks "The Myth." Toch vreemd dat hij hier nauwelijks vernoemd wordt.

:thumbs: Dit is ook mijn favoriet! Voor zijn tijd was hij echt geweldig hij had tenminste ook echte poten! Wat van anderen uit die tijd (die hem ook verslagen hebben) niet gezegd kan worden!

Sergio gaat m'n stem naar uit de grootste man van die tijd en de mooiste pose aller tijden.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het veilig is om nu al een aantal conclusies te trekken:

Arnold was, is en blijft waarschijnlijk de bekendste en meest gewardeerde bodybuilder allertijden.
Op dit moment is Ronnie Coleman absoluut favoriet, maar ook Dorian Yates is nog lang niet vergeten.
Flex Wheeler is de meest andere genoemde bodybuilder en Lee Haney het zwaarst ondergewardeerd.

Nog aanvullingen hierop?:)

arnold zag er gewoon goed uit langs iedere kant

vond dat hij er teminste mooi uit zag inplaats van hoe ze er nu uit zien
opgeblazen , zwanger , aders die bijna uitspatten

Serge Nubret...

Sportfood.nl zei:
Ik denk dat het veilig is om nu al een aantal conclusies te trekken:

Arnold was, is en blijft waarschijnlijk de bekendste en meest gewardeerde bodybuilder allertijden.
Op dit moment is Ronnie Coleman absoluut favoriet, maar ook Dorian Yates is nog lang niet vergeten.
Flex Wheeler is de meest andere genoemde bodybuilder en Lee Haney het zwaarst ondergewardeerd.

Nog aanvullingen hierop?:)
Dexter Jackson heeft toch absoluut de beste 'mid-section'! Vergelijk zijn buik maar eens met die van Arnold en Coleman. Persoonlijk vind ik een een goede mid-section onmisbaar bij een goede een overall look.

Ik vind niet dat je een bodybuilder 'de beste' kunt noemen omdat hij het meeste invloed heeft gehad op de sport. Of omdat hij de meeste keren de olympia heeft gewonnen. Bij de beoordeling gaat het immers om de fysiek.

• Topic Starter Topic Starter
Black Knight zei:
Bij de beoordeling gaat het immers om de fysiek.

Klopt, maar dan nog ga ik voor Arnold.
Ik weet het z'n benen, taille enz., maar die man had gewoon iets enorm overweldigends met z'n fysiek.
Ook al past ie 2x in Coleman, I'll take Arnold anyday. (Flex Wheeler een zeer goede tweede)

Lee Labrada was ook wel oke kwa symetrie.
Kan er wel 100 opnoemen die een goede fysiek hebben, maar de beste ja.

Klopt, maar dan nog ga ik voor Arnold.

Ga toch weg ik kan er zo 10 opnoemen met een beter fysiek.

Serge Nubret
Phill Hill
Lee Labrada
Chris Dickerson
Flex Wheeler
Roy Callender
Samir Bannout
Mike Mentzer
Darrem Charles
Troy Alves

Terug
Naar boven