RvR
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RvR zei:
Idd Arnold is gewoon een beachboy zonder benenAimee zei:Ik vond Arnold geen mooie BBer eerlijk gezegd. Benen waren wat klein tov het bovenlijf. Kwam misschien ook door z'n lengte, maar vond het zeker niet de mooiste BBer.

Mugje zei:

G21 zei:
Diabolic zei:Ik ga voor Olivia. Hij komt nog uit de tijd dat er amper anabolen gebruikt werden en was toch zo massief en huge. Zijn bijnaam was niet voor niks "The Myth." Toch vreemd dat hij hier nauwelijks vernoemd wordt.

Dexter Jackson heeft toch absoluut de beste 'mid-section'! Vergelijk zijn buik maar eens met die van Arnold en Coleman. Persoonlijk vind ik een een goede mid-section onmisbaar bij een goede een overall look.Sportfood.nl zei:Ik denk dat het veilig is om nu al een aantal conclusies te trekken:
Arnold was, is en blijft waarschijnlijk de bekendste en meest gewardeerde bodybuilder allertijden.
Op dit moment is Ronnie Coleman absoluut favoriet, maar ook Dorian Yates is nog lang niet vergeten.
Flex Wheeler is de meest andere genoemde bodybuilder en Lee Haney het zwaarst ondergewardeerd.
Nog aanvullingen hierop?![]()
Black Knight zei: