MuscleMeat

Beste Bokser

maar met macb weet je nooit :D

en ik weet dat hij het een en ander van gevechtsport afweet, daarom twijfelde ik dus ff

Rocky Marciano
49 - 0 - 0 (43 KO's)
Enige onverslagen wereldkampioen heavyweight aller tijden, en heeft Joe louis verslagen.
Als Tyson z'n trainer en manager niet waren overleden en hij gewoon bleef trainen zoals hij eerder deed was hij de beste aller tijden geweest.

Ah, The Rock... hoewel the Rock geplaats staat in de Top-20 van beste Heavyweights (niet in de top-10!) is hij ondanks zijn 49-0 natuurlijk niet de beste. The Rock zou kansloos zijn tegen een prime Joe Louis. Toen deze 2 gladiatoren elkaar in de ring bestreden in 1951 was de inmiddels 38-jarige Joe "the brown bomber" Louis nog maar een schim van de grote kampioen die hij ooit was. Vergelijk het met de oude Ali die in zijn aller laatste nadagen van zijn carriere nog vocht tegen Trevor Berbick en kansloos verloor. Wil dat dan zeggen dat Berbick beter is dan Ali? Natuurlijk niet. Het feit dat The rock niet hoger staat in die Top-20 komt doordat Marciano nooit tegenover de beste heeft gestaan. Dat lag niet aan hem, want er waren in die tijd nu eenmaal niet zoveel worldclass fighters als in de 60ties / 70ties. The Rock zat tussen wal en schip zeg maar.

ali was een slimme bokser, bijzonder effectief

imagine tyson with the mind of ali:bow2:

Heb tijd geleden rise and rise of van Mike tyson gezien,maar echt wat een kracht heeft hij.Prachtig om hem te zien boksen.

ko king Mike tyson

spijtig dat hij snel ontspoorde

De beste bokser van NL is iig Regilio Tuur.

De beste bokser van NL is iig Regilio Tuur.

Is moeilijk eerlijk gezegd, misschien qua prestaties zeker niet qua gedrag.
Vindt het persoonlijk geen fijne man.

Pedro van Raamsdonk/Bep van Klaveren zijn groter naar mijn mening, niet beter wel groter.

Tja, ik zou zeggen lees het boek van Regilio (Life part one) eens. Tuurlijk (flauwe woordgrap) is het zijn kant van het verhaal maar geeft je wel een indruk hoe het komt dat het zo is gelopen.

Qua sportmentaliteit is hij 1 van de grootste. Zijn keuze van vrouwen (en zakenpartners)is minder.

Cassius Clay is natuurlijk de meest befaamde bokser.

Persoonlijk vind ik Joe Louis en Mike Tyson ook bij de grootsten horen.

Cassius Clay is natuurlijk de meest befaamde bokser.

Persoonlijk vind ik Joe Louis en Mike Tyson ook bij de grootsten horen.

100% mee eens, Louis was een echte en Clay hoeft niet veel introductie meer.

Dat van Tyson vind ik heel jammer dat het zo gelopen is. Die gast was mss wel het gemeenste beest wat er ooit in de ring gestaan heeft. Hij had techniek, explosiviteit, kracht, stamina, bokste gemeen en hij liet je geen fractie van een seconde de tijd om je gedachten op orde te brengen. Het moet echt een hel geweest zijn om tegen een prime Tyson te kampen. Wie weet wat hij had kunnen worden als hij die lijn had kunnen doortrekken.

Floyd Mayweather
Mike Tyson

leuk om naar te kijken

Tja, ik zou zeggen lees het boek van Regilio (Life part one) eens.
Heb het boek gelezen, en vond het nog minder indrukwekkend dan ik had verwacht.
Natuurlijk heb ik groot respect voor sportmensen, zeker wanneer je op hoog niveau bezig bent en blijft.

Roy Jones Jr.

http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
52 Wins (38 knockouts, 14 decisions), 4 Losses (2 knockouts, 1 decision, 1 disqualification),
Enorme snelheid:eek: met een hoog showgehalte (vooral in zen jongere jaren) na een wat mindere periode in 2004-2005 met 3 verliespartijen op rij (ook meteen zen eerste 3 echte verlies partijen, eerder een verloren partij in 1997 door diskwalificatie) vecht hij 8 november op 39 jarige leeftijd weer voor de wereldtitel...

Laatst bewerkt:
WTF die gast is echt K**** goed

Roy Jones Jr.

http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
52 Wins (38 knockouts, 14 decisions), 4 Losses (2 knockouts, 1 decision, 1 disqualification),
Enorme snelheid:eek: met een hoog showgehalte (vooral in zen jongere jaren) na een wat mindere periode in 2004-2005 met 3 verliespartijen op rij (ook meteen zen eerste 3 echte verlies partijen, eerder een verloren partij in 1997 door diskwalificatie) vecht hij 8 november op 39 jarige leeftijd weer voor de wereldtitel...

Nice.

Mike tyson vind ik toch wel een van de beste.

Terug
Naar boven