XXL Nutrition

Beste Bokser

aan topic starter alle respect voor jackson ik ken hem toevallig van in de tijd vant amateur boksen,sparden wel eens samen.Een boksers hart en punch maar z,n techniek,dekking en kin laten te wensen over om ooit het hoogst te halen denk ik of hij zou nog moeten beteren.:rolleyes:mijn all time faverits zijn sugar ray leonard,marvin hagler,jonge ali,enz momenteel roy jones jr,maywether

Ali.

aan topic starter alle respect voor jackson ik ken hem toevallig van in de tijd vant amateur boksen,sparden wel eens samen.Een boksers hart en punch maar z,n techniek,dekking en kin laten te wensen over om ooit het hoogst te halen denk ik of hij zou nog moeten beteren.:rolleyes:mijn all time faverits zijn sugar ray leonard,marvin hagler,jonge ali,enz momenteel roy jones jr,maywether

8 November moet Roy boksen tegen de ongeslagen Joe Calzaghe. Ik zet mijn geld toch op Calzaghe.

Beste bokser kwa doorzettings vermogen en strijd lust staat bij mij op 1 arturo gatti.;)een hele harde noot om kraken en wat jackson osei bonsu bedreft een goede bokser maar tegen de absolute top kom hij te kort vrees ik.

Iemand een andere videostream?

Rocky Marciano, Jake La Motta, Roberto Duran, Mike Tyson etc.

Is idd behelpen, maar kan geen andere stream vinden, bij mij loopt ie inmiddels perfect, super partij.

Thanks dude, heerlijke partij idd. Commentaar is wel grappig overigens, in de aanvang en eerste 2 rondes is het Roy Jones de grote favoriet met zijn superior power en elke ronde dat het gevecht voortduurt wordt hier verder afbraak aan gedaan :D Maar wel respect, is toch op respectabele leeftijd inmiddels.

Thanks dude, heerlijke partij idd. Commentaar is wel grappig overigens, in de aanvang en eerste 2 rondes is het Roy Jones de grote favoriet met zijn superior power en elke ronde dat het gevecht voortduurt wordt hier verder afbraak aan gedaan :D Maar wel respect, is toch op respectabele leeftijd inmiddels.

Zijn idd 2 oudjes.:D Maar t*ring die Calzaghe verdedert de grote Roy Jones toch wel eventjes. Showboating all the way. Calzaghe meende dat hij Muhammed Ali was.:D Maar goed, Roy Jones had allang moeten stoppen. Zoals ze in the US zeggen: He is a shot fighter. Het beste is er allang vanaf.

"Freddy de Kerpel eet geen honing, Freddy de Kerpel kauwt bijen!"

tja de vergelijking ali vs tyson zal nooit stoppen, en is ook leuk om te doen is hetzelfde als maradona vs pele, andere tijd en andere tegenstanders etc.
voor mij persoonlijk is tyson de nr 1 maar dat komt voornamelijk omdat ik zijn sT heel erg waardeer en niet alleen zijn ko's maar ook de manier van zijn headmovement zijn gruwelijk.

tuur is zeker niet de beste nederlandse bokser.
als je kijkt naar prestaties dan is het bep van klaveren.

beste boksers

roy jones j.r of lenox lewis is mijn favorite boksers en bernard hopkins niet vergeten ook wel beste rechtse stoot:D
448bfb79-00229-0646c-400cb8e1.jpg

Arnold vanderlijde natuurlijk....

Terug
Naar boven