- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
NEWFOODSUK voor 46%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NEWFOODSUK voor 46%
Dankuwelzeerbeleefd
Ik haal bij Bulkpowders, komt volgens mij ook uit dezelfde fabriek als MP en heeft ook van zulke korting codes, gister kreeg ik een SMS voor 45% korting
Heb je nu speciaal een account aangemaakt om je whey van 30(?!) euro per kilo te promoten?Wij hebben 15% korting op onze eiwitten, we zijn de officiële Nederlandse Amix Nutrition webshop.
amixnutrition.nl

Wel goede site, toch?Heb je nu speciaal een account aangemaakt om je whey van 30(?!) euro per kilo te promoten?
Ziet er eerder uit als muscle worship. Cookies & Creampies

Ziet er eerder uit als muscle worship. Cookies & Creampies![]()

Yo hoe krijg jij die SMS, moet je eerst bestellen daarvoor

Krijg je ook via mail als je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Zowel bij myprotein als bulk powders.Yo hoe krijg jij die SMS, moet je eerst bestellen daarvoor![]()
Mailtjes krijg ik wel idd, maar de smsjes nooit.Krijg je ook via mail als je je inschrijft voor de nieuwsbrief. Zowel bij myprotein als bulk powders.
Kortingcodes variëren, deze is nu 15% net als BEAST.
Wat is dan ineens de reden van deze stijging? En ik geloof niet dat de prijzen weer omlaag gaan eenmaal verhoogd blijft het verhoogdJe zal merken dat alle merken en shops de prijzen verhoogt hebben of snel gaan verhogen. Sommige (zoals je lokale supp shop) verkopen hoogstwaarschijnlijk nog oude voorraad. Zodra deze opnieuw in moeten kopen zullen ze ook schrikken van de nieuwe inkoopprijzen.
Daar heeft iedereen mee te maken. Wij hebben er voor gekozen geen andere kwaliteit whey in te gaan kopen als dat we altijd deden, daarmee zouden we de prijs wel iets kunnen drukken nog. Maar dan krijg je een afwijkend product. We hopen dat de prijzen gaan stabiliseren
en later weer gaan zakken.
De beste deal die we tegenwoordig hebben is https://xxlnutrition.com/nl/perfect-whey-protein = omgerekend €19,24/kg , dat is in ieder geval scherper dan de Whey Perfection van B&F. Mogelijk de kortingsacties steeds afwachten en dan kijken....
De prijsstijging van whey wordt veroorzaakt door een sterk toenemende vraag naar melkeiwitten. Vooral uit China neemt de vraag toe. Productie van whey is maar beperkt tot een aantal landen. De vraag overstijgt het aanbod. De nieuwe prijzen voor kwartaal 2 van dit jaar zijn weer hoger hebben we net gezien...Wat is dan ineens de reden van deze stijging? En ik geloof niet dat de prijzen weer omlaag gaan eenmaal verhoogd blijft het verhoogd
Weet niet wanneer je die op de kop hebt getikt maar zijn op het moment minimaal €75 voor 5kgBij Bulkpowders heb ik nog 5kg op de kop kunnen tikken voor €54, mocht iemand nog een deal zoeken.
Ja zover ik weet ook rond de 80 kilo voor 5 kilo...voor de verhoging was het wel vaak rond de 50/55Weet niet wanneer je die op de kop hebt getikt maar zijn op het moment minimaal €75 voor 5kg
Oke dus beste nu inslaan hahaDe prijsstijging van whey wordt veroorzaakt door een sterk toenemende vraag naar melkeiwitten. Vooral uit China neemt de vraag toe. Productie van whey is maar beperkt tot een aantal landen. De vraag overstijgt het aanbod. De nieuwe prijzen voor kwartaal 2 van dit jaar zijn weer hoger hebben we net gezien...
Ik zie dat helaas voorlopig ook niet meer zakken. Echt bizar. Voor ons ook lastig om mee om te gaan.
Vorige week woensdag. Via een welkomstactie, zodra je op de site komt. Dan ff nieuw account aanmaken en dan nog de reguliere kortingscode eroverheen. Toen kwam ik uit op 10 kg voor €108.Weet niet wanneer je die op de kop hebt getikt maar zijn op het moment minimaal €75 voor 5kg