MuscleMeat

Beste Whey Eiwitshake

Bezoekers in dit topic

oke, terug naar de Whey dan lol

Enige andere aanraders? Ik was eigenlijk opzoek naar 2 kg en dat was niet mogelijk aangezien ze het alleen verkopen in 750 gram en 4kg
 
oke, terug naar de Whey dan lol

Enige andere aanraders? Ik was eigenlijk opzoek naar 2 kg en dat was niet mogelijk aangezien ze het alleen verkopen in 750 gram en 4kg

Gewoon 4 kg dan :)
 
Gewoon 4 kg dan :)

Ik ben bang dat ik helemaal zat wordt van de smaak


Zal het verschil in vet tussen Gold Whey and XXL een groot verschil maken? Het verschil in verzadigd vet is 2 gram per 100 gram
 
Ik ben bang dat ik helemaal zat wordt van de smaak


Zal het verschil in vet tussen Gold Whey and XXL een groot verschil maken? Het verschil in verzadigd vet is 2 gram per 100 gram

Die 2 gr verschil op 100 gr is te verwaarlozen.

Als je 50 gr per dag gebruikt dan is het verschil nog maar 1 gram.

Zat worden van alcohol heb ik al van gehoord,maar zat worden van smaak hmmmm.
 
Ik ben bang dat ik helemaal zat wordt van de smaak
Dan koop zo'n proef pakket van XXL delicious. Kun je een heleboel verschillende proberen. :thumbs:

Heb ik zelf laatst ook gedaan, handig om mee te nemen op reis. Een aantal smaken vond ik wel echt ruk, vooral coco. Maar goed, smaken verschillen...
 
Langzame opname?
google nog maar een keer.

Concentraat is een concentraat.
isolaat is verder gezuiverd met behulp van meer downstream processing zodat er minder vet en lactose inzit en dus meer brotonen.

Krijg zelf last van pukkels bij concentraat.
 
google nog maar een keer.

Concentraat is een concentraat.
isolaat is verder gezuiverd met behulp van meer downstream processing zodat er minder vet en lactose inzit en dus meer brotonen.

Krijg zelf last van pukkels bij concentraat.

hmm isolaat klinkt beter :P
 
Back
Naar boven