- Waardering
- 27.800
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
plus invoer belasting betalenHier:
![]()
2.2kg whey hydrolisate 53 euro
![]()
Pure Whey Protein|Fitness & bodybuilding|Bulk™ Nederland
Whey protein met maar liefst 82% wei-eiwitten. Beste prijs/kwaliteit in Europa. De ideale eiwitbron voor sporters & bodybuilders! Probeer deze whey protein van top kwaliteit vandaag! Beschikbaar in 23 smaken. Bulk, voorheen Bulk Powders.www.bulk.com
Bulk 2.5 kilo whey voor 42 euro
Dat is nog nooit iemand overkomen. Laatst nog voor 1500 euro aan supps daar besteld. Whey hydro 2.2kg voor 53 euro. Ik heb de pot zelfs hier staan. Ook andere unieke supps op die site te verkrijgen.
2270.2270g v 1816g, wat is het nu ?
Hydro whey is sowieso onzin
Heb je echt niks aan, beter lactose vrije Isolaat. Anders is concentraat prima2270.
Nee het is geen onzin. Ik heb ook isolaat gekocht, maar ook 5.5kg whey hydrolisaat. Super kwaliteit. Aanrader zolang de voorraad strekt
53 euro 2270 gram is een goede prijs. Ik weet wel dat ik liever hydro neem, ik drink proteine voor de training. Altijd goede pomp.Heb je echt niks aan, beter lactose vrije Isolaat. Anders is concentraat prima
Goede hydro whey hoor. Er is ook goedkope isolaat (2kg onder de 50 euro) met ...Heb je echt niks aan, beter lactose vrije Isolaat. Anders is concentraat prima
meganutricia.com
Hoe weet je dat de kwaliteit zo goed is?2270.
Nee het is geen onzin. Ik heb ook isolaat gekocht, maar ook 5.5kg whey hydrolisaat. Super kwaliteit. Aanrader zolang de voorraad strekt
Wat een mooie prijs zeg. Ben alleen net als jij niet bekend met de site.![]()
Wei Proteïne Concentraat | Best Way Ingredients
Whey Proteïne Concentraat zonder zoet-, kleur- of smaakstoffen besteld u bij Best Way Ingredients! Bekijk onze producten!bestwayingredients.com
20 kg voor 299 euro, goedkoper heb ik het nog niet gezien.
Ik ken die site verder niet, heeft iemand er ervaring mee?
Ik heb het inmiddels binnengekregen, niets mis mee. Het is inderdaad exclusief btw, maar nog steeds een stuk goedkoper dan elders.Wat een mooie prijs zeg. Ben alleen net als jij niet bekend met de site.
Edit link hier staan wat reviews. 326,- met btw