MuscleMeat

Beste hgh/slin protocol prewo

• Topic Starter Topic Starter
Hmm ben echt aan het overwegen om tijdens de dag zo weinig mogelijk carbs binnen te krijgen.
Zou dan 25min prewo m'n hgh zetten en 10min later slin.
5iu hgh / 5 - 15iu slin

Shake zou gelijkaardig zijn aan dit:
40gr peptopro
100-150gr carbs ( vitargo/HBCD's?) / dosering afhankelijk van dosering slin
3gr leucine
5gr creatine

Uurtje voor de training ga ik 1.5gr agmatine nemen.

Die shake ziet er goed uit, intra shake is niet nodig. Afhankelijk van hoe lang je training duurt natuurlijk.. maar ik ga er van uit dat je 60 min max traint.
Gewoon je hgh / slin injectie en voeding inname timen aan de hand van je piekwaarden. Netjes uittellen en dan kun je alles op elkaar getimed afstellen.

ga je ook je eigen glucose meten en wanneer?

Die shake ziet er goed uit, intra shake is niet nodig. Afhankelijk van hoe lang je training duurt natuurlijk.. maar ik ga er van uit dat je 60 min max traint.
Gewoon je hgh / slin injectie en voeding inname timen aan de hand van je piekwaarden. Netjes uittellen en dan kun je alles op elkaar getimed afstellen.

Ik train ongeveer 75min. 60 min is tekort voor mij.

Ik was van plan om ongeveer 1/3 vd shake te drinken net voor de workout, dan de rest tijdens de sets door te drinken.
Kort na de workout een maaltijd met kip en rijst.

Als ik mijn voeding beperk tot 1 shake en 1 maaltijd, dan krijg ik sowieso problemen.

Die extra shake tijdens trainen heb ik persoonlijk nodig om geen hypo verschijnselen te krijgen. Hier heb jij geen last van als ik het goed begrijp?

Als ik mijn voeding beperk tot 1 shake en 1 maaltijd, dan krijg ik sowieso problemen.

Die extra shake tijdens trainen heb ik persoonlijk nodig om geen hypo verschijnselen te krijgen. Hier heb jij geen last van als ik het goed begrijp?
Nee ik ga echt niet vlug hypo.

Ik deed vroeger wel 1 shake pre en 1 intra en dan een maaltijd.

Is het niet beter dat ik ook een shake pre neem met die leucine er in?
De leucine moet toch best in 1x genuttigd worden ipv in kleine slokjes?

Ik train ongeveer 75min. 60 min is tekort voor mij.

Ik was van plan om ongeveer 1/3 vd shake te drinken net voor de workout, dan de rest tijdens de sets door te drinken.
Kort na de workout een maaltijd met kip en rijst.

Ik zou het in jouw geval zo doen:
- Geen vetten 120 min voor de workout.
- Pre workout : Bovenstaande shake maar een lagere kh dosering (50 carbs)
- Onmiddellijk Post workout : Veel snelle eiwitten + snelle carbs na (50 carbs).
- 60 min Post workout : High fats low carbs High protein

Insuline timing kun je ook op bovenstaande afstellen.

Terug
Naar boven