MuscleMeat

Test/hCG/Aro/HGH/Slin

Bezoekers in dit topic

Daarom zeg ik de meningen hierover zijn verdeeld , Amerikanen zeg dat je ook 200mcg kan zonder dat je langer moet herstellen.
 
Ik word ook vasculairder op 3gram tren dan op 700mg.

150mcg t3 is onverantwoord en totaal zinloos. Wil
Je sneller afvallen? Eet minder of
Doe Meer cardio;)
hmmm 3 gram tren ! volgens mij word ik dan echt een moordenaar ofzo:roflol::roflol:
 
Update:
Na het switchen van high-test naar high-tren/low-test dropte ik in 1,5 week 2,5kg vocht. Kreeg meteen opmerkingen dat ik ineens wel heel erg hard ging, wel grappig terwijl er alleen maar wat vocht weg was haha. Wat droger en meer aders lijk je toch ineens groter.
Nog iets over de MT; als het al MT was. Het kon net zo goed gewoon tren a zijn, want de verhalen over MT op forums hebben bij mij niet gespeeld. Voelde meer als een extra 50mg (0,5ml) tren a boven de 100mg die ik al zette.

Sinds begin vd week de tren opzij geschoven. Ik prik nog 1 week mast+test en vervolg daarna mn trt protocol tot eind januari.
Rede; ik nam op een gegeven moment 20mg aromasin + 2mg arimidex + 40mg nolvadex per dag ...en nog bleef de gyno onveranderd aanwezig. Dus wil dit eerst weg hebben alvorens ik verder ga. Daarnaast had de tren niet meer genoeg invloed op de receptoren, vermoedelijk zijn ze niet meer gevoelig genoeg. Dus sowieso even beter om naar cruise te gaan dan. HGH blijf ik prikken op ca. 2iu/dag tot de volgende blast en dan weer uppen.

Eindslot: +5kg en 2% bf gedropt.

Volgende blast staat gepland voor 1 februari. Per 1 janurai begin ik een cut met keto dieet met 2 weken DNP voor aanvang van de blast. Dan start ik mn blast leeg,droog en plat ...ben benieuwd hoe snel mn shape dan gaat veranderen :D
 
DNP? never go full retard son. Zou daar toch eens heel erg goed over nadenken...
 
Ik zou ook mijn bedenkingen behouden bij DNP. Als je weet wat je doet kan het over het algemeen geen kwaad. Maar er zijn wel redenen, waarom dit bijna niet meer in het circuit te verkrijgen is. Het zou wel leuk zijn als je daar een (foto) logje van bij houdt.
 
DNP? never go full retard son. Zou daar toch eens heel erg goed over nadenken...
ik denk dat je het op een lage dosis 200mg per dag voor een 10dagen ongeveer wel meevalt. Word veel overdreven net zoals de MT. Het zijn natuurlijk geen snoepjes... en als je het niet probeert weet je het nooit.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
ik denk dat je het op een lage dosis 200mg per dag voor een 10dagen ongeveer wel meevalt. Word veel overdreven net zoals de MT. Het zijn natuurlijk geen snoepjes... en als je het niet probeert weet je het nooit

Ja, zit wat in. Echter laat ik liever een ander voor proefkonijn spelen;)
1400 tren etc vind ik geen probleem. maar DNP blijf ik van af =]
 
Ja, zit wat in. Echter laat ik liever een ander voor proefkonijn spelen;)
1400 tren etc vind ik geen probleem. maar DNP blijf ik van af =]
hahaha 1400 tren pleeg ik denk zelf moord dus weet niet wat voor mij minder gevaarlijk is
Als ik het ooit tegen kom geef ik het een kans. helaas is een speld in een hooiberg vinden makkelijker :o
 
Heb je toch dezelfde ervaring met de methyltren als ik had. Misschien is het toch inderdaad crap van dat merk. Ik zelf had er ook wonderen van verwacht na alle verhalen gelezen te hebben.
 
DNP? never go full retard son. Zou daar toch eens heel erg goed over nadenken...
Yup, dat heb ik inderdaad ook gedaan. Lees al een geruime tijd goed in over DNP.


Dit is het protocol dat ik ga aanhouden:
Keto-dieet op onderhoud
bestaande uit (hoofdzakelijk):
- vis, rosbief, biefstuk, rundvlees, kip en kalkoen
- olijfolie, kokosolie en boter
- kwark, noten, kaas, pindakaas, wheyshake
- doperwten, sperziebonen, broccoli, spinazie
- 1 stuk; appel, peer of kiwi

Supplementen per dag:
2 caps Vit C 1000mg
1 caps Vit E 400mg
2 caps NaC 600mg
2 caps Alpha Lipon Acid 150mg
1 caps Vis olie 1000mg
2 caps multi vitamine
1 tab Loratadine 10 mg (Loratadine, Zyrtec, Benadryl)
6 cap Co-Q10 100mg

DNP protocol:
Dag 1-4: 200mg/dag
Dag 5-8: 400mg/dag
Dag 9-24: 600mg/dag (indien nodig, anders op 400 blijven)

!!!--> DIRECT STOPPEN BIJ: <--!!!
- Verslechtering van zicht, troebel in de lens
- Pijnlijke gewrichten
- Tintelende, slapende hand/voeten
- Verlies van smaak of sterke verandering van smaak
- Gele huid of ogen
- Huiduitslag ondanks anti-histamine
 
Ik zou ook mijn bedenkingen behouden bij DNP. Als je weet wat je doet kan het over het algemeen geen kwaad. Maar er zijn wel redenen, waarom dit bijna niet meer in het circuit te verkrijgen is. Het zou wel leuk zijn als je daar een (foto) logje van bij houdt.
Logje zal er misschien wel komen. Foto's moet ik even kijken of ik niet herkenbare kan maken/plaatsen. Zal in ieder geval mn omvang/maten blijven monitoren en posten.
 
Heb je toch dezelfde ervaring met de methyltren als ik had. Misschien is het toch inderdaad crap van dat merk. Ik zelf had er ook wonderen van verwacht na alle verhalen gelezen te hebben.
Ja, helaas haha. Kwam helemaal niet overeen met wat je erover leest op internet. Of de methyl tren wordt zwaaaar overrated, of het was gewoon helemaal geen methyl tren..
 
Yup, dat heb ik inderdaad ook gedaan. Lees al een geruime tijd goed in over DNP.


Dit is het protocol dat ik ga aanhouden:
Keto-dieet op onderhoud
bestaande uit (hoofdzakelijk):
- vis, rosbief, biefstuk, rundvlees, kip en kalkoen
- olijfolie, kokosolie en boter
- kwark, noten, kaas, pindakaas, wheyshake
- doperwten, sperziebonen, broccoli, spinazie
- 1 stuk; appel, peer of kiwi

Supplementen per dag:
2 caps Vit C 1000mg
1 caps Vit E 400mg
2 caps NaC 600mg
2 caps Alpha Lipon Acid 150mg
1 caps Vis olie 1000mg
2 caps multi vitamine
1 tab Loratadine 10 mg (Loratadine, Zyrtec, Benadryl)
6 cap Co-Q10 100mg

DNP protocol:
Dag 1-4: 200mg/dag
Dag 5-8: 400mg/dag
Dag 9-24: 600mg/dag (indien nodig, anders op 400 blijven)

!!!--> DIRECT STOPPEN BIJ: <--!!!
- Verslechtering van zicht, troebel in de lens
- Pijnlijke gewrichten
- Tintelende, slapende hand/voeten
- Verlies van smaak of sterke verandering van smaak
- Gele huid of ogen
- Huiduitslag ondanks anti-histamine


dnp heeft toch juist carbs nodig om goed te werken? vanwaar de keuze om keto te gaan
 
dnp heeft toch juist carbs nodig om goed te werken? vanwaar de keuze om keto te gaan
Carbs zijn juist gevaarlijk ivm oververhitting.
DNP perforeert het celmembraan zodat de cel slecht energie kan vasthouden. Je lichaam reageert (ATP) en probeert de cel vol te houden. Wat dus niet lukt. Hierdoor gaat metabolisme gerelateerd aan de DNP dosis omhoog. Hoe meer DNP hoe meer effect. Maar let op; alle verloren energie kan alleen nog maar worden vertaald naar warmte. Extra carbs worden daarom voor een 30% (afhankelijk van de DNP dosis) direct omgezet in warmte.

Lees ook:
So does this mean I can eat anything and lose fat? Do calories matter?
DNP doesn’t alter any hormonal processes, so substrate utilization is being increased for sure, but normal metabolic pathways aren’t being short-circuited or overridden in any fashion. Thus, it is still all about calories and if you eat more than what is being burned while on DNP then you will store the excess. So while AMPk will be switched “on” most of the time, it is not absolute because it is simply a consequence of the energy imbalance caused by DNP. If there are plenty of carbohydrates, fats, or proteins floating around in the bloodstream, then anabolic pathways will be engaged instead just like
normal; it’s just that it takes a lot more to do so. It may seem counter-intuitive, but it is possible to bulk while on DNP – but that would be stupid and counter-productive.

Interestingly, there’s a theory that DNP doesn’t cause the acute metabolic adaptation that is caused with excessive or prolonged dieting because the body doesn’t “perceive” the deficit in the same way. On the one hand, the body doesn’t know why it’s consuming more calories to get the same ATP production, and on the other hand, the widespread activation of AMPk is signaling that there is a deficit that needs to be addressed. Of course the above is utter nonsense and the drop in leptin and other hormones will occur regardless of how the deficit is achieved, DNP is just likely to overcome it. Think about it, if hormonal fallout reduces BMR by 20% (max), and you are taking 400mg crystal daily, then you will still be rocking a 25% metabolic boost (instead of the 44%).

What are some other common misconceptions about DNP?
One big fat myth that is mentioned in many DNP guides is that you "must" consume carbs as this is "required" for the fat to be burned. In all reality this is just a resurgence of an old myth that says "fat burns in a carbohydrate flame" which is just plain ignorance of basic biochemistry processes in the body.
Another aspect of DNP frequently mentioned is that glycogen reserves (muscle) are quickly "consumed". But I don't recall ever seeing an exact % figure for that. During a 72 hour fast with no exercise glycogen reserves decline around 30% then it stagnates at this level since the body will then extract most of energy requirements from fat while sparing glycogen. DNP won’t change that substantially. It may result in greater glycogen consumption initially, but it will also make the body switch to fat for fuel more quickly which in turn should spare glycogen reserves. Exception would be UD2-like glycogen depletion routines.... DNP probably deepens glycogen depletion under such protocols.
A final myth never proven by any research but with lots of speculation in both ways: some saying that DNP blunts insulin sensitivity and others saying that it enhances sensibility. DNP may do both depending on circumstances.
Bron:https://drive.google.com/file/d/0BzJJ0B3N78DpM3ZYeGdrcVZ5SXM/edit?pli=1

De studie: http://www.atsdr.cdc.gov/ToxProfiles/tp64.pdf
 
Laatst bewerkt:
Carbs zijn juist gevaarlijk ivm oververhitting.
DNP perforeert het celmembraan zodat de cel slecht energie kan vasthouden. Je lichaam reageert (ATP) en probeert de cel vol te houden. Wat dus niet lukt. Hierdoor gaat metabolisme gerelateerd aan de DNP dosis omhoog. Hoe meer DNP hoe meer effect. Maar let op; alle verloren energie kan alleen nog maar worden vertaald naar warmte. Extra carbs worden daarom voor een 30% (afhankelijk van de DNP dosis) direct omgezet in warmte.

Lees ook:

Bron:https://drive.google.com/file/d/0BzJJ0B3N78DpM3ZYeGdrcVZ5SXM/edit?pli=1

De studie: http://www.atsdr.cdc.gov/ToxProfiles/tp64.pdf
goed stuk man ! die had ik nog niet voorbij zien komen. vaag dat de meeste juist carbs aanraden dan
 
goed stuk man ! die had ik nog niet voorbij zien komen. vaag dat de meeste juist carbs aanraden dan
Ja carbs kun je beter laten liggen.
De meeste raden carbs aan door papegaaienpraat en niet inlezen. Ik dacht in eerste instantie ook dat er carbs bij MOESTEN... maar na inlezen snap ik dat het juist niet moet.
 
goed stuk man ! die had ik nog niet voorbij zien komen. vaag dat de meeste juist carbs aanraden dan
Waarschijnlijk denken veel mensen dat je carbs moet eten omdat je het dan warm krijgt en ze denken dat het dan werkt. Je verbrandt vet daarom krijg je het opeens warm ofzo :p. Beetje wat je bij te veel mensen ziet "ik heb geen sides dus het werkt niet".
 
Waarschijnlijk denken veel mensen dat je carbs moet eten omdat je het dan warm krijgt en ze denken dat het dan werkt. Je verbrandt vet daarom krijg je het opeens warm ofzo :p. Beetje wat je bij te veel mensen ziet "ik heb geen sides dus het werkt niet".
Haha naja als je het koud heb gewoon wat carbs er in
 
  • Like
Waarderingen: GruX
Ja carbs kun je beter laten liggen.
De meeste raden carbs aan door papegaaienpraat en niet inlezen. Ik dacht in eerste instantie ook dat er carbs bij MOESTEN... maar na inlezen snap ik dat het juist niet moet.

Hoe is de slin bevallen?
Ben je niet veel vetter geworden met je protocol?
Aanzienlijke gains?
Twijfel zelf ook
 
Back
Naar boven