- Waardering
- 226
- Lengte
- 2m
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 14%
Je gebruikt insuline helemaal verkeerd.
Insuline moet je voor de training zetten niet erna
Nou nou helemaal verkeerd

Ik ben het met je eens dat het voor de training net wat meer voordelen heeft, maar na de training zetten werkt ook prima hoor. Ik heb het ook een hele tijd voor de training gezet, maar als ik tijdens de training iets anders dan water drink ligt het zwaar op de maag en heb ik er last van. Dus daar ben ik vanaf gestapt.
---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------
Je hebt 3 "musclebuilding windows" waar voedingstoffen optimaal door het
lichaam worden opgenomen en voor spiergroei zorgen.
Namelijk;
Pre workout
Intra workout
Post workout
Als je de insuline PWO zet verlies je 2 belangrijke periodes waarbij het lichaam bij gebruik van insuline zijn voedingstoffen niet optimaal laat opnemen
Pre workout is het sowieso niet interessant om veel insuline in je bloed te hebben omdat de receptoren pas open staan wanneer de spier getraind is. Intra workout is wel beetje interessant omdat het ervoor zorgt dat er minder afbraak van proteine plaatsvind. En de pomp rekt fascia een beetje op.
Maar buiten dat vind ik het erg omslachtig en zoals ik al zei ligt al dat vreten en shakes mij te zwaar op de maag om lekker te kunnen trainen.
Als je het kan, zeker doen, maar het is absoluut geen must
---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
Heeft het opsplitsen van slin een meerwaarde?
I.p.v in 1x 10iu pre-workout te zetten dus 5iu pre-workout en 5iu post workout.
Nee want het is dan wel kortwerkend, maar werkt wel 3 a 4 uur lang dus je hebt ruim de tijd wanneer je het allemaal pre-workout zet
Laatst bewerkt: