XXL Nutrition

Test/hCG/Aro/HGH/Slin

• Topic Starter Topic Starter
Update:
Het blijft nu solide op +8kg hangen. |k daarom besloten deze week de test al te droppen naar 250mg/ew. Ook omdat ik de gyno niet goed onder controle krijg.
Om het vocht en vet van de test al wat weg te poetsen ben ik vorige week begonnen met 40mg tren a per dag, tevens de tbol weer weggelaten om mn lever het niet te zwaar te maken. Volgende week komt daar namelijk ook 1 a 2 mg methyl tren pre workout bij; op rustdagen 1mg in de ochtend. Dosis MT kan nog hoger worden als het bevalt, maar hou me aan max 3 weken ivm de belasting op de lever.

Dus verder als volgt:
(zit nu in begin week 11):
8-14 HGH 5iu/dag
8-14 Mast E 600mg EW
10-14 Tren A 40mg ED
11-14 Test E 250mg EW (over op sust als de vial leeg is)
12-14 Methyl-Tren inject 1-2mg pre-WO (1mg op rustdagen)
12-14 Slin 5iu ochtend; 8iu pre-WO; 5iu post-WO

Wat vond je van de Tbol en van welk merk was die?

Test droppen ga je snel zien aan je shape. De eerste 4 weken van een cruise sta ik er altijd het beste bij vind ik op gebied van hardheid + droogte. Samen met die tren en mast gaat dat helemaal goed komen.

Denk dat de tbol enkel goed was voor mn A:E ratio, geen noemenswaardig resultaat naast 1250mg test.

Ben benieuwd! :D

Goed over nagedacht :thumb: de stats bij je profiel zijn die nu up-to-date?

Nog hypo momenten gehad behalve diegene die je al hebt beschreven?

Goed over nagedacht :thumb: de stats bij je profiel zijn die nu up-to-date?

Nog hypo momenten gehad behalve diegene die je al hebt beschreven?

Nee die stats kloppen niet al even niet geupdate.

Heb nu twee weken geen slin gepakt, volgende week weer mee aan de slag als de MT er ook bij komt.
Weet niet of ik het al vermeld had maar heb nog wel een hypo moment meegemaakt.
Ik wilde geen slaappil nemen dus rolde een joint voor het slapen. Dat ding net opgestoken en binnen 10min begaf ik me helemaal in een hypo. Zweten, wazig zien, trillende benen en handen ..pff niet normal. Heel rap twee glazen cola gedronken, toen ging het wel weer.
Dus tijdens slin goed uitkijken met een wietje!!

Nee die stats kloppen niet al even niet geupdate.

Heb nu twee weken geen slin gepakt, volgende week weer mee aan de slag als de MT er ook bij komt.
Weet niet of ik het al vermeld had maar heb nog wel een hypo moment meegemaakt.
Ik wilde geen slaappil nemen dus rolde een joint voor het slapen. Dat ding net opgestoken en binnen 10min begaf ik me helemaal in een hypo. Zweten, wazig zien, trillende benen en handen ..pff niet normal. Heel rap twee glazen cola gedronken, toen ging het wel weer.
Dus tijdens slin goed uitkijken met een wietje!!

Oei, gek man.

Ik zet geen slin, wel een tijdje HGH. Ik april had ik beetje hetzelfde, zat bij een maat van me en had er een paar gerookt en toen ik opstond om naar huis te gaan ging het echt ff niet goed. Chocolade en cola en met 10 min was ik G2G. Blijkbaar kan een jointje er toch wel redelijke invloed op hebben.

Oei, gek man.

Ik zet geen slin, wel een tijdje HGH. Ik april had ik beetje hetzelfde, zat bij een maat van me en had er een paar gerookt en toen ik opstond om naar huis te gaan ging het echt ff niet goed. Chocolade en cola en met 10 min was ik G2G. Blijkbaar kan een jointje er toch wel redelijke invloed op hebben.
Ik vermoed dat wiet/thc invloed heeft op je bloedsuiker OF op je insuline gevoeligheid. Het verklaard namelijk ook deels de vreetkick die je ervan kan krijgen haha

update

Als de tren junk dat ik ben heb ik me niet aan de dosis van 40mg/dag kunnen houden. Dus ik zit sinds een paar dagen gewoon op 100mg/dag :D. Ik trek hierna nog 1 potje ace open en als die leeg is ga ik verder met de cruise zoals gepland.

Ik ben nog wel in twijfel of ik wel moet beginnen met de MT vandaag. Sinds een week is de oude gyno namelijk weer helemaal om de hoek komen kijken... altijd hetzelfde liedje met tren... Ik zit daarom nu op 2mg arimidex per dag en 20mg nolva. Dit lijkt enigzins een klein beetje effect te hebben aangezien de gyno wat zachter is geworden.
In feite zou ik graag een sterke androgeen in de mix willen gooien voor de juiste A:E ratio tegen de gyno. Maar MT + winstrol (iod) lijkt me niet de juiste keus ivm leverbelasting.
Of de MT erbij moet juist voor een goed A:E balans gaan zorgen...?
Misschien de ari voor letro switchen..?

Ben nog ff in dubio...

..yup, ben dus gister gewoon met de MT begonnen :D ..2mg 45min voor het trainen.

Merkte er gister nog weinig van. Maar vandaag ben ik toch een pak agressief, niet gezond. Alles gaat irriteren; te dikke vingers om berichten te tikken op me tel zonder belachelijke auto-corrects :splat:..wooow, moet me echt inhouden om dat ding heel te houden. En discussies aangaan lijkt me nu ook niet verstandig, dat loopt snel uit op meppen denk ik...:yell:

Zodra ik wat in de gym ga merken zal ik weer een update plaatsen:thumb:

Mooie log.
Ik werd zelf juist wat rustiger op methyltren in vergelijking met tren ace.
Benieuwd wat het jou gaat brengen!
Succes

Mooie log.
Ik werd zelf juist wat rustiger op methyltren in vergelijking met tren ace.
Benieuwd wat het jou gaat brengen!
Succes
Thnx!
Ik kan normaalgesproken op tren prima functioneren als altijd. Misschien hier en daar een situatie beter ontwijken maar nu met de MT erbij is het wel een ander verhaal. Wellicht is de 100mg tren a plus 2mg MT samen net het scherpe randje voor mij.

Hoezo zet je er niet 150mcg t3 bij voor je ver

Hoezo zet je er niet 150mcg t3 bij voor je ver
Ik krijg altijd mega honger van T3. Heb er nu 50mcg per dag bij zitten al de hele cycle. Maar dat is meer omdat ik de hgh ook op 5iu heb staan.
Zou het voor de komende 3 weken nog zin hebben 150mcg T3? Eventueel ECA ernaast misschien tegen de honger?

150mcg t3 gaat natuurlijk nergens over....

Is ook totaal niet nodig. 50mcg is zat.

50mcg is ook prima te doen voor mij. Zelfs een low carb day tussendoor is dan nog haalbaar.

Ik ga na de jaarwisseling ook pas weer cutten.

Ik neem nu bij mijn kuur 150 mcg merk duidelijk verschil in vet verlies, iedereen heeft zijn mening er over. Ook ben ik niet zo moe meer.

Qua honger sides zou je ook meridia kunnen nemen

Ik neem nu bij mijn kuur 150 mcg merk duidelijk verschil in vet verlies, iedereen heeft zijn mening er over. Ook ben ik niet zo moe meer.

Ik word ook vasculairder op 3gram tren dan op 700mg.

150mcg t3 is onverantwoord en totaal zinloos. Wil
Je sneller afvallen? Eet minder of
Doe Meer cardio;)

Terug
Naar boven