MuscleMeat

Beste laptop

wouter86

Cool Novice
Waardering
1
Welke laptop vinden jullie prijs/kwaliteit gezien de beste?

Ik ben van plan om binnekort een nieuwe laptop te kopen.
Ik vind de dienst na verkoop ook zéér belangrijk, dus liefst geen aldi/lidl voorstellen:D

Welke laptop vinden jullie prijs/kwaliteit gezien de beste?

Ik ben van plan om binnekort een nieuwe laptop te kopen.
Ik vind de dienst na verkoop ook zéér belangrijk, dus liefst geen aldi/lidl voorstellen:D

Waarvoor geen aldi of lidl, medion is een heel goed merk

• Topic Starter Topic Starter

Heb niet echt een budget. Als het echt de moeite is wil ik er wel 1000-1500 euro aan geven.
Ik kijk er vooral graag film op, en speel ook wel graag games. Dus goede resolutie.
Net zoals de meeste mensen vind ik uiteraard de nieuwe macbook pro ook fantastisch, maar ik vind 1900 euro wel héél veel.

Voor 1900 euro mag je een echt beest krijgen:D Hij is super, maar geen 1900 euro waard..

Heb niet echt een budget. Als het echt de moeite is wil ik er wel 1000-1500 euro aan geven.
Ik kijk er vooral graag film op, en speel ook wel graag games. Dus goede resolutie.
Net zoals de meeste mensen vind ik uiteraard de nieuwe macbook pro ook fantastisch, maar ik vind 1900 euro wel héél veel.

Voor 1900 euro mag je een echt beest krijgen:D Hij is super, maar geen 1900 euro waard..

Sony of Hp in die prijsklassen zijn leuke laptops

Waarvoor geen aldi of lidl, medion is een heel goed merk
die zijn prijs kwaliteit gezien zeker dik ok.

Maar die van mij en men broer zijn ze ginder al twee keer kwijt geraakt.
De eerste keer hebben we een duitse laptop in de plaats gekregen???
De tweede keer gewoon niets, want wij hadden niet eerst contact met hen opgenomen..

en een klantenservice die een betaallijn gebruikt is gewoon zuivere afzetterij.

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

Sony of Hp in die prijsklassen zijn leuke laptops
was al aan het overwegen om mss een Hp te kopen.
Zijn echt héél nette laptops, mss zelfs een 13inch-scherm en er me een mooie grote monitor bij kopen;)

die zijn prijs kwaliteit gezien zeker dik ok.

Maar die van mij en men broer zijn ze ginder al twee keer kwijt geraakt.
De eerste keer hebben we een duitse laptop in de plaats gekregen???
De tweede keer gewoon niets, want wij hadden niet eerst contact met hen opgenomen..

en een klantenservice die een betaallijn gebruikt is gewoon zuivere afzetterij.

---------- Toegevoegd om 00:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:12 ----------

was al aan het overwegen om mss een Hp te kopen.
Zijn echt héél nette laptops, mss zelfs een 13inch-scherm en er me een mooie grote monitor bij kopen;)

Medion valt af, zo ook acer en packard bell.

Toshiba, samsung en siemens zijn midde klasse heb je niks van die prijsklassen.

De 13'' inch van Hp is 899 maar niet echt een beest van een laptop

Daar weet ik vrij weinig vanaf aangezien we die niet in de winkel verkopen,

Ziet er leuk uit alleen reken wel de verzendkosten 80 euro mee en als er wat kapot gaat moet ie telkens opgehaald of verzonden worden

Ik raad je een Dell vostro / XPS aan, afhankelijk voor wat je hem wilt gebruiken.
Waarom: Dell heeft super goede laptops, ik en 4 andere in me klas hebben hem ook voor een ICT opleiding dus wij vragen best veel van deze apparaatjes en ze hebben nooit gefaald. verder werken ze erg goed met Linux en is de prijs kwaliteit erg goed!

Wat betreft service: je krijgt zo ie zo een jaar garantie, maar voor maar 100 extra ong. krijg je 3 jaar at home service en dan komen ze gewoon aan je deur om het repareren, verder is de telefonische hulplijn ook super, ik was verbonden binnen 2 minuten en werd perfect geholpen.

Hoop dat je hier wat aan hebt, en laat even weten wat je gebruiks doeleinden zijn, dan kan ik wat specificeren wat je het beste kan nemen.

Daar weet ik vrij weinig vanaf aangezien we die niet in de winkel verkopen,

Ziet er leuk uit alleen reken wel de verzendkosten 80 euro mee en als er wat kapot gaat moet ie telkens opgehaald of verzonden worden

heeft Dell niet zo een next business day garantie?
Waardoor ze de dag erop bij je thuis je laptop (proberen te) herstellen.

Ik raad je een Dell vostro / XPS aan, afhankelijk voor wat je hem wilt gebruiken.
Waarom: Dell heeft super goede laptops, ik en 4 andere in me klas hebben hem ook voor een ICT opleiding dus wij vragen best veel van deze apparaatjes en ze hebben nooit gefaald. verder werken ze erg goed met Linux en is de prijs kwaliteit erg goed!

Wat betreft service: je krijgt zo ie zo een jaar garantie, maar voor maar 100 extra ong. krijg je 3 jaar at home service en dan komen ze gewoon aan je deur om het repareren, verder is de telefonische hulplijn ook super, ik was verbonden binnen 2 minuten en werd perfect geholpen.

Hoop dat je hier wat aan hebt, en laat even weten wat je gebruiks doeleinden zijn, dan kan ik wat specificeren wat je het beste kan nemen.

Dat was dus wat ik bedoelde :D
Is gewoon een laptop om thuis als student te gebruiken. Maar het is natuurijk altijd fijn om een nieuwe game in mooie graphs te spelen:D
Had ook graag een goed netwerkkaartje erin, heb al veel goeds gehoord over het nieuwe netwerkkaartje van dell. (met bijbehorende router dan weer:D). Ik had er aan gedacht zo een nieuwe XPS 1730 te kopen, maar die zijn blijkbaar niet meer te bestellen op de dell-site..
Heb die een tijd geleden nog op Ebay UK tegen gekomen voor 800 pond..

Het ligt eraan wat je als garantie optie kiest.

EDIT: Je moet ook de laptops nemen die voor kleine en middelgrote bedrijven zijn, daar kan je gewoon de XPS M1730 bestellen vanaf 1050 euro.

Niet om te zeuren ofzo, maar 13'' inch is toch maar een heel klein schermpje?

Dan neem je er toch een goedkopere:

Macbook air 1399

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Macbook 949

13 inch. Vanaf € 1.149. -- 15 inch. Vanaf € 1.599. -- 17 inch. Vanaf € 2.299.

Krijg je geen spijt van , trust me.

Ja :P ik heb zelf 17 inch laptop, 22 inch scherm voor me pc, maar vind 't voor allebei te klein :D maar goed sommige mensen kunnen wel werken met een 13 of 15,4 inch..

Ben van plan een 24 inch scherm te kopen:D
Weet iemand eigenlijk waarom die 26inch schermen zoveel duurder zijn dan de 24? Zit toch een aanzienlijk prijsverschil op..
Ik vind 15 inch eigenlijk ideaal.(toch voor thuis met groot scherm), een 17 inch is al een heel pak zwaarder.

Ik vind de middenversie van de Xps 1730 héél leuk, maar dan zit je al aan 1463 euro exl btw en transport en "maar" één jaar garantie.

Ik vroeg me al af wanneer Big-T met z'n appels kwam :P

En tja.. misschien een 16 inch proberen wouter? die zijn misschien iets goedkoper en dan moet je gewoon bij iets goedkopere beginnen en dan de componenten die je beter wilt verhogen, dan kan je het helemaal naar je eigen smaak indelen

editje (alweer): Heb even gekeken wat die middel 1730 is, en dat is echt een krachtbeest sodeju xD 2 videokaarten, en 4 gig geheugen, dat is niet niets wat je dan hebt hoor :P

en speel ook wel graag games. Dus goede resolutie.

Val je al vrij snel af met de mac serie al is het wel ongelofelijk mooi

Terug
Naar boven