Krijg je meer. Hangt er vanaf wat je met meer bedoeld. Ik vind dat je meer krijgt bij Apple. Kwaliteit bijvoorbeeld.
Ja je zal met eenzelfde budget een iets betere grafische kaart hebben, iets meer HD ruimte. Of je daar echt iets van gaat merken? Uiteraard niet. De huidige Macs kunnen met gemak elk game-geweld aan. Maakt dus niets uit.
Maar je kijkt wel heel de tijd tegen een beter design aan, een handigere laptop, een langere levensduur voor de batterij, een solieder en stevigere behuizing, meer duurzaamheid, meer veiligheid, en een stabieler systeem. Bovendien kan je dus zowel OS X als Windows draaien, terwijl op een PC enkel Windows.
Maar als jij liever die paar MB meer hebt op je GK, mij niet gelaten hoor
Te commercieel worden. Eh... is dat slecht dan ofzo? Het doel van elk bedrijf is zoveel mogelijk marktaandeel verwerven. En als het bedrijf goed draait dan is dat indirect ook goed voor de klant.
Niet echt op de hoogte zo te zien. De huidige Intel macs scoren op alles beter dan de oude PowerPC's. Alleen maar vooruitgang dus. AMD heeft er nooit in mac gezeten bij mijn weten. ATI kan je nog steeds kiezen bij opties als je er 1 koopt
Dus om uniek te blijven zouden ze minderwaardige hardware moeten kiezen?
Intel heeft momenteel weer de beste processoren en dan is het logisch dat je geen AMD neemt. Maakt geen donder uit dus, ze zijn uniek in hun OS en hun overige hardware, daar gaat het om.
Waar komt dit nu weer vandaan. Ik werk al 6 maanden op een mac en ik heb 0,00 lekken, geen virussen, geen spyware, nada.
Trouwens als je lekken wilt dan moet je toch echt bij Windows zijn...
Maar aan de TS: laat je niet gek maken door wat hier allemaal geroepen wordt. Denk goed en serieus na en leg alle voor- en nadelen goed naast elkaar. Dit soort dingen moet je niet overhaast beslissen.
Verder zeg ik niets meer hier, anders loop ik het risico om de Apple fanboy van DBB te worden