AndroidHealthClinic

Beste manier pilletjes doormidden breken

nlajay

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m68
Massa
87kg
Ik probeer het nu telkens met aardappelschil mesje, maar elke keer breekt er te veel vanaf dat er niks meer van overlbijft van een deel van de pilletjes. Iemand ideeen ?

Met een hamer. Of maak er een breeklijn in en breekt het met je vingernagels.

Waarom wil je dat? Zo is je dosering nooit gelijk...

• Topic Starter Topic Starter
omdat ik 15mg pilletjes heb, en nu op 45mg zit. en als ik er dus nu nog een pilletje bij doe zit ik direct op frikking 60. En ik voel nu al af en toe steken in de lever omgeving, dus lijkt me zon hoge dosis niet slim

Gewoon de helft er af bijten dat werkt het beste

Met een blikopener

En moet je ze dan stuk voor stuk innemen of is het geen probleem als ik alle pilletjes in 1 keer in neem? Wil namelijk wel de maximale gains behalen...

stap 1 plaats de pil op de stoeprand.
stap 2 oefen voorzichtig druk uit op beide zijdes om zo het pilletje door te breken.

pillensnijder halen bij de apotheek!

Ik had van het zelfde merk als jou T3.
Zijn best dikke pilletjes: amper te breken. Klote dingen vond ik het:p

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:25 ----------

En moet je ze dan stuk voor stuk innemen of is het geen probleem als ik alle pilletjes in 1 keer in neem? Wil namelijk wel de maximale gains behalen...

Zou voor 2 inname momenten gaan.
De half waarde is iets van 8uur.

Dus je hebt nu soms al steken en omdat je een wijf bent wil je dan met 7.5 verhogen ipv met 15?

Dus je hebt nu soms al steken en omdat je een wijf bent wil je dan met 7.5 verhogen ipv met 15?

Doe eens niet zo vrouw onvriendelijk tegen de TS, zij kan er toch ook niets aan doen dat ze aan grote mensen dingen willen doen maar de last er van niet kan verdragen...

:popcorn:

• Topic Starter Topic Starter
Haha grapjassen

Neem gewoon 45 of 60 mg.. Klaar.

Toen ik medicijnen moest slikken had ik 2 soorten pillen. Met en zonder breeklijn. Die met breeklijn daarvan was "gegarandeerd" dat de werkzame stof gelijk in de tabletten was verdeelt. Die zonder breeklijn hadden die garantie niet.
Ik mocht de breeklijn loze pillen niet breken om zo de dosis te halveren omdat dat niet zo werkte bij die pillen.

Ik vond het altijd een raar verhaal en heb het maar voor waar aangenomen.

Toen ik medicijnen moest slikken had ik 2 soorten pillen. Met en zonder breeklijn. Die met breeklijn daarvan was "gegarandeerd" dat de werkzame stof gelijk in de tabletten was verdeelt. Die zonder breeklijn hadden die garantie niet.
Ik mocht de breeklijn loze pillen niet breken om zo de dosis te halveren omdat dat niet zo werkte bij die pillen.

Ik vond het altijd een raar verhaal en heb het maar voor waar aangenomen.

Dat is toch logisch :p bij het eene pilletje is homogeen verdeeld.
Bij het anderen pilletje niet. :p

zon hoge dosering? 60mg :roflol:

Brb nieuwe lever halen

Terug
Naar boven