XXL Nutrition

Beste massa sets?

lijkt me oke doe het zelf ook
als je hoger gaat spreek je al gauw andere vezels aan

• Topic Starter Topic Starter
ok cool thnx...maar pak jij bij die tweede keer 6 hetzelfde gewicht als de eerste keer 6?

10-8-6-6 zo doe ik het meestal en ga er best goed op
soms pak ik de tweede keer 6 zwaarder

ik doe zelf 12-10-8-6, werkt ook wel lekker. 3 sets van 8 schijnt ook goed te werken, of 8-8-6-6, dat heb ik nog nooit geprobeerd. misschien na de vakantie ff doen :)

Drop-sets for life!

ik heb een tijdje met 2-8 herhalingen gewerkt, best bruut en zette flink massa aan. Maar 8-12 blijf ik ook lekker vinden, dat doe ik nu en ga dr ook lekker op, afwisseling is ook belangrijk!

Er bestaan geen 'BESTE' massa sets.. verschilt per persoon, de 1 reageert beter op bepaalde sets en reps dan een ander persoon.

j354j4 zei:
Er bestaan geen 'BESTE' massa sets.. verschilt per persoon, de 1 reageert beter op bepaalde sets en reps dan een ander persoon.

ja precies, mijn post betreft mijn voorkeur. Volgens mij deed serge nubret 12-20 hh, Ryu deed altijd 8-12 hh en dan heb je ook weer mensen die 6-10 of zelfs lager doen

en nogmaals: ook afwisselen!

mass_builder zei:
ik heb een tijdje met 2-8 herhalingen gewerkt, best bruut en zette flink massa aan. Maar 8-12 blijf ik ook lekker vinden, dat doe ik nu en ga dr ook lekker op, afwisseling is ook belangrijk!
bedoel je tussen 8 en 2 reps? dus 8 - 6 -4 -2? is 2 niet beetje weinig btw?

Zélf ik al een tijdje volgens 4 x 10 (een enkele keer een pompsetje er achteraan). Maar, zoals gezegd, is afwisselen erg belangrijk om je spieren een prikkel te kunnen blijven geven. Daarom ga ik vanaf 1 mei ook ff 10-8-6-6 volgen. Kijken hoe ik daarop reageer.

12/8/8/6 15/12/10/8 8/8/6/4

tja

ik ging het beste zowel in kracht als masse met

8/6/6
8/8/6/6
8/8/6

etc

tussen 4 en 7 :cool:

6*6 gaat super bij mij voor sommige oefn dropsets 10/8/6

10 8 6..... steeds till failure??

nee, een "goed" gewicht maar soms is die 6 wel failure ja

Vind het mierennken,
of je nu 8/6/6 , 10/8/6 , 8/8/8 ,... traint
Zolang je binnen een bepaalde reprange blijft is dat ok.
Afwisseling en per oefening/set aanvoelen waar je op dat moment het best mee bent is imo 100x belangrijker.

Terug
Naar boven